• 1
  • 2
Нека намерим най-тънките цени.
Здравейте! Избирам акумулатор за колата (бензин 2.0 литра). До сега бях със 74 амперчаса някакъв китайски. Сега обаче гледам този - https://shop.nastarta.com/produkt/gigaw ... 12v-desen/

Някой запознат ли е с марката? Мерси предварително!
plamen6703 - майстор
Чешки акумулатор, има и две години гаранция, не знам какво повече ти трябва от това :partyman:
radius - майстор
А като търсиш евтино, защо гледаш големи акумулатори? Колко дават като за твоята бензинка?
ky-kyy - майстор
Гигават, са добри акумулатори, не само според мен :)
Добре е, да провериш, с какъв капацитет препоръчва производителя за твоя автомобил. Аз като си купувам акумулатор, давам талона и по него ми казват какъв да взема :)
Chefo77 - майстор
Gigawatt по спомен са на Бош. Добри са. На Ровъра изкара 5 или 6 години.

Аз на трета дизелова кола залагам на Electra. Производство на Vega. Корейски, държат се добре...
koveslav - майстор
Колеги логиката при избор на батерия трябва да се основава на особеностите на самата батерия.Оловния акумулатор е склонен към саморазреждане,особено при ниски температури,а престоявайки с нисък заряд той сулфатизира,като от това капацитета му много бързо намалява.В резултат рецептата за избор е само една-акумулатора трябва да е пресен.Естествено производителя има значение,но на практика и най-добрия акумулатор престоял над година и половина-две в търговската мрежа престава да бъде марков и почти всеки друг акумулатор,който е пресен може да даде дори и по-добри резултати от него...Така че избирайте мъдро и по възможност не в хипермаркетите,а в близък до вас специализиран магазин в който трябва да ви бъде и гаранцията. :partyman:
ESPACE - майстор
ср яну 15, 2020 12:30 amkoveslav написа:
Колеги логиката при избор на батерия трябва да се основава на особеностите на самата батерия.Оловния акумулатор е склонен към саморазреждане,особено при ниски температури,а престоявайки с нисък заряд той сулфатизира,като от това капацитета му много бързо намалява.В резултат рецептата за избор е само една-акумулатора трябва да е пресен.Естествено производителя има значение,но на практика и най-добрия акумулатор престоял над година и половина-две в търговската мрежа престава да бъде марков и почти всеки друг акумулатор,който е пресен може да даде дори и по-добри резултати от него...Така че избирайте мъдро и по възможност не в хипермаркетите,а в близък до вас специализиран магазин в който трябва да ви бъде и гаранцията. :partyman:
С всяка дума съм съгласен, само не виждам какъв е проблема с хипермаркетите. Стига да не е залежал. Там при промоциите въртят големи обороти. Аз миналата година как се набутах с една Yuasa на разпродажба внос от Англия. Не можа година да изкара и си беше мъка с нея от първия ден, стартера въртеше мудно дори при зареден акумулатор. Зимата след 30км преход при -14гр. колата ми угасна на един стоп и бях дотам. Дадоха ми ток да запаля и се прибрах. Това при ок алтернатор и заряд. Същия ден минах през Метро и на промо имаше някакви май Spark беше заглавието. Ами вече година няма проблем, и в най големия студ си върти бодро стартера.
vitorio83 - специалист
ср яну 15, 2020 7:29 amESPACE написа:
ср яну 15, 2020 12:30 amkoveslav написа:
Колеги логиката при избор на батерия трябва да се основава на особеностите на самата батерия.Оловния акумулатор е склонен към саморазреждане,особено при ниски температури,а престоявайки с нисък заряд той сулфатизира,като от това капацитета му много бързо намалява.В резултат рецептата за избор е само една-акумулатора трябва да е пресен.Естествено производителя има значение,но на практика и най-добрия акумулатор престоял над година и половина-две в търговската мрежа престава да бъде марков и почти всеки друг акумулатор,който е пресен може да даде дори и по-добри резултати от него...Така че избирайте мъдро и по възможност не в хипермаркетите,а в близък до вас специализиран магазин в който трябва да ви бъде и гаранцията. :partyman:
С всяка дума съм съгласен, само не виждам какъв е проблема с хипермаркетите. Стига да не е залежал. Там при промоциите въртят големи обороти. Аз миналата година как се набутах с една Yuasa на разпродажба внос от Англия. Не можа година да изкара и си беше мъка с нея от първия ден, стартера въртеше мудно дори при зареден акумулатор. Зимата след 30км преход при -14гр. колата ми угасна на един стоп и бях дотам. Дадоха ми ток да запаля и се прибрах. Това при ок алтернатор и заряд. Същия ден минах през Метро и на промо имаше някакви май Spark беше заглавието. Ами вече година няма проблем, и в най големия студ си върти бодро стартера.
Тъкмо щях да пиша за тези от метро,марката е старк и са с гаранция без заверка.Напатих си от маркови акумулатори за луди пари които едвам изкарват гаранцията си,взех един старк преди две години и все още е ок.
radius - майстор
Точно от хипермаркет смятам, че ще е най-прясната стока.
Акумулаторите имат ли дата на производство, че май не съм забелязвал?
VLADO66 - майстор
Преди седмица си взех акумулатор Берга от тази серия http://akumulatori.bg/172/Product/Power-Block като върнах 2 стари и ми ги прихванаха по левче килото. На -8 не дава да помирише ключа на колата, а и гаранцията си заслужава.
  • 1
  • 2

Тема "Избор на акумулатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: