То въпроса е от какви н/м тръгват тия динамо ключове.
Лидлският е малко глупав, понеже тръгва от 28 н/м по спомени. Имам го, но поради това не става за затягане на подгревни свещи на дизели.
Те се затягат на 15 н/м.
Общо взето Лидлският е удачен за затягане на гуми до 250 н/м, което на мене пък ми е излишно понеже стягам до откат като стар гумаджия и тия 250 н/м са ми малко.......
Тоест той почва от много и свършва до малко в заключение.
Имам и един руски стрелкови който и като механизъм ми е по удобен понеже като стягам виждам стрелката какво показва точно. Лидлският трябва да го чуя кога ще изщрака и ако го пропусна........
Руският почва от 10 н/м и е до 280 което е много по добре и може да си сменям сам свещите на печката дето била с Евро 5 и не пушела понеже катализатора се е задръстил на тези 500 000 км.......
Недостатъка на Руският е, че квадрата му е по старият стандарт за Чешките гедорета и трябва да го минавам през 19ка преход за да стане на 1/2 или 1/4. Накрая може и да го пилна на шмиргела за да влезе в 1/2 директно.......
Лидлският е малко глупав, понеже тръгва от 28 н/м по спомени. Имам го, но поради това не става за затягане на подгревни свещи на дизели.
Те се затягат на 15 н/м.
Общо взето Лидлският е удачен за затягане на гуми до 250 н/м, което на мене пък ми е излишно понеже стягам до откат като стар гумаджия и тия 250 н/м са ми малко.......
Тоест той почва от много и свършва до малко в заключение.
Имам и един руски стрелкови който и като механизъм ми е по удобен понеже като стягам виждам стрелката какво показва точно. Лидлският трябва да го чуя кога ще изщрака и ако го пропусна........
Руският почва от 10 н/м и е до 280 което е много по добре и може да си сменям сам свещите на печката дето била с Евро 5 и не пушела понеже катализатора се е задръстил на тези 500 000 км.......
Недостатъка на Руският е, че квадрата му е по старият стандарт за Чешките гедорета и трябва да го минавам през 19ка преход за да стане на 1/2 или 1/4. Накрая може и да го пилна на шмиргела за да влезе в 1/2 директно.......