• 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 19
Нека намерим най-тънките цени.
enigma79 - напреднал
Чета последните коментари и рева,как да не става малкият шлайф???
Става и то перфектно,старият колко работа отхвърли и то с 2А батерия и да свършва бързо батерията,но сега новият с 4А батерия,кърти мивки.
За батериите се режат водачите а на по старите 2017г се обръщат полюсите и даже имам 2ва уреда от 2017г съм обърнал и тяхните полюси и така всичко е унифицирано.Даже и преработих и usb зарядното за по старите батерии на 20V X Volt :lol:

Прикачен файл

20200628_165839.jpg

Прикачен файл

20200628_165338.jpg

Прикачен файл

20200628_165406.jpg

Прикачен файл

20200628_165633.jpg

Прикачен файл

20200628_165521.jpg
enigma79 - напреднал
Ето и още снимки

Прикачен файл

20200628_170333.jpg

Прикачен файл

20200628_170035.jpg
Chefo77 - майстор
чет юни 25, 2020 4:58 pmEDI написа:
Тези пичи въшки стават само за чесане на мерак и за асортимент, за нормално рязане не стават.
Еди, не всички си купуват шлайфове, за да режат арматури 20 мм :wink:
Моето малкото (не е Парксайд, разбира се) е нарязало повече метри лайстни и первази, отколкото Чолев букви е изписал в защита на зелените тук... :lol: :lol: :lol:
EDI - майстор
Тъй де, за чесане. :-D хем Бош твойта чесалка.
rossenboy - специалист
Здравейте колеги. Пиша в тази тема, че питането ми е свързано с винтоверт на Parkside - вчера го понапънах малко и взе че спря(18 в вариант, миля че се води В1, сигурно е на повече от 5 години) - като натисна копчето само осветлението примигва(по средата на натискането, при докрай натиснато копче не свети) , а патронника не иска да се движи дори и на ръка, като заклинен седи. Не знам дали проблема е в редуктора някъде, в копчето или по електрониката (индикатора на батерията показва че има ток). Въпросът ми е дали да го нося в Бушон сервиза, че като чета май не ремонтират извън гаранция или да препоръчате някакъв друг сервиз в София и въобще дали подлежи на ремонтиране (тук е момента да извадим боба да хвърлим) ако някой е имал подобен случай.
Благодаря предварително за напътствията.
enigma79 - напреднал
пон юни 29, 2020 9:57 amrossenboy написа:
Здравейте колеги. Пиша в тази тема, че питането ми е свързано с винтоверт на Parkside - вчера го понапънах малко и взе че спря(18 в вариант, миля че се води В1, сигурно е на повече от 5 години) - като натисна копчето само осветлението примигва(по средата на натискането, при докрай натиснато копче не свети) , а патронника не иска да се движи дори и на ръка, като заклинен седи. Не знам дали проблема е в редуктора някъде, в копчето или по електрониката (индикатора на батерията показва че има ток). Въпросът ми е дали да го нося в Бушон сервиза, че като чета май не ремонтират извън гаранция или да препоръчате някакъв друг сервиз в София и въобще дали подлежи на ремонтиране (тук е момента да извадим боба да хвърлим) ако някой е имал подобен случай.
Благодаря предварително за напътствията.
Според мен разглобявай и огледай какво се случва по механиката...
Andri01 - майстор
Ако е производство на "Гризли",във Бушон-а не ги ремонтират. Виж превключвателя на посоката да не е в средно положение или заклинил.
Passa - специалист
пон юни 29, 2020 9:57 amrossenboy написа:
Здравейте колеги. Пиша в тази тема, че питането ми е свързано с винтоверт на Parkside - вчера го понапънах малко и взе че спря(18 в вариант, миля че се води В1, сигурно е на повече от 5 години) - като натисна копчето само осветлението примигва(по средата на натискането, при докрай натиснато копче не свети) , а патронника не иска да се движи дори и на ръка, като заклинен седи. Не знам дали проблема е в редуктора някъде, в копчето или по електрониката (индикатора на батерията показва че има ток). Въпросът ми е дали да го нося в Бушон сервиза, че като чета май не ремонтират извън гаранция или да препоръчате някакъв друг сервиз в София и въобще дали подлежи на ремонтиране (тук е момента да извадим боба да хвърлим) ако някой е имал подобен случай.
Благодаря предварително за напътствията.
Назад съм писал и за Бушона и за витовертът. Компернаски е, но Бушона може да ти продаде батерия и то ако е Х20. Ако е от старият модел няма шанс.
Аз за това ги преработих на Х20 батериите моите вертове и съм доволен.

Ако си изгърмял пусковият ключ ти трябва нов. На фабричните пускови няма термо-паста към радиаторчето и гърмят при претоварване -транзистора и един мощен диод. Ремонта на ключа е невероятно труден и не бих се хванал втори път.
Купих един от Спарки за резерва - същият но на 12 волта го дават. Вероятно ще става и той. За Парксаит резервни части няма ! :wink:

Шпиндела не се върти понеже има авто-блокировка от редуктора и така си стягаш свредлата - пише го на кутията като екстра.

Така като чета мисля че си издумкал и ключа и батерията. Както и при мене стан. Плюса към диода е отделен и излиза от ключът- постоянен. За това и мига...........
lov - майстор
Така са направени че не подлежат на ремонт спусъците. Дори с повечко старание се стига до нивото на левия който е на снимката. Трябва да се разпоят една камара пластини от платката включая и диода. За да стигнеш до съществената част на механиката ако е евентуално тя здала багажа. Причината може да транзистора или чипчето на платката.
Истината е че ако нямате умения и най вече железни нерви и някой друг за донор при евентуална механична повреда не се и захващайте.
п.п. Снимката е от 12 волтовия но и другите не са по различни като конструкция. Просто тези ми бяха на бюрото за кадрото. До сега с механична повреда за посоката не ми е попадал а и дори да има той поне едната посока на въртене ще запази.
Прикачен файл:
IMG_20200629_125903а.jpg
IMG_20200629_125903а.jpg (36.51 KиБ) Видяна 334 пъти


п.п. Колегата ме е изпреварил
Passa - специалист
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Бушона не ремонтира нито гаранционно нито извън гаранционно !

Изображение

След преработката като хакна 4 а/ч батерия от Х20 ката и верта става хиликоптер. :)

Действително се държи добре. Единствено като разбрах изгубих ограничител при разряд, който е в буксата на машината. Ако ми изпадне подобна букса ще я сменя.
Но ако не разредя батерията до дупка не би следвало да има проблем. Освен това вътре има термо-елемент на прегрев и има съмнения че зарядното може и да има пречардж. Понеже на флекса на Гризли от Лидл де го има това, а зарядните са подобни. Тоест дори да разредя до подкритино ниво батерията би следвало зарядното да я опресни и зареди.
Скапя ли ги до нула ще отиде в кофата естествено........
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 19

Тема "Промоция в Lidl на инструменти, уреди и техника - 7" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: