Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
niko_iotov - помощник
Здравейте. Благодаря за бързите отговори!
Не влязох веднага, понеже просто не съм очаквал толкова много отзиви за толкова кратко време.
Някои хора си правят изводи и хулят хора, които не познават и нямат информация за дадена ситуация. Може би вината е и моя, но не исках да обяснявам в подробности как съм стигнал до извода, че не мога да я подкарам на бензин.
Ако някой пък може да ми помогне как да я направя поне да пали на бензин ще съм повече от благодарен.
НЕ СЪМ СТИСНАТ!!!
Автомобила е VW Polo 86C 92г. 1.0 45к.с. моноинжекция.
Искам да си я карам, понеже в селото където живея има много дупки, а тя е като трактор зимата.
Колата не е работила на бензин повече от 3 години. Бензиновата помпа я смених с чисто нова Magneti Marelli каквато беше старата. Източих резервоара, понеже знам, че стар бензин не върши работа. Има по дъното мръсотии, но не съм много в час как да сваля резервоара, за да го почистя. Налях 10 л. бензин , пробвах да запаля и не успях.
Закарах колата на майстор, който първо почисти дюзата на моноинжекцията на ултразвук и каза, че работи перфектно. Някаква мембрана е чистил също. В крайна сметка каза, че до отпред идва бензин, но явно няма достатъчно дебит и не пали.
Посъветва ме понадолнище да я карам някъде и да я пробвам.
След няколко спускания стигнах до резултат, при който,когато помпя газта, колата може да се задържи без да угасне на бензин.
Дюзата си пръска мъгла.
Днес направих друг експеримент и пробих дупчица в капака на моноинжекцията и със спринцовка впръсквах бензин в отвора.
Колата държеше обороти на свободен ход на бензин, докато пръскам бензин със спринцовката.
Ако някой може да ми помогне да я подкарам на бензин с някаква насока въобще няма да се занимавам да правя такива изпълнения с малки помпички и такива неща!!!
Благодаря на отзовалите се!!!
Ако дебитът е малък и изключим помпата да е причина за това, понеже е сменена....
- горивопровод.
- филтър.
- регулатор на налягане.
Изключвам и дюзата, като причина, понеже "майстора"...
brum - майстор
Във vwclub форума ще ти дадат по-адекватни съвети за автомобили. Но това дето Трифон казва е на прав път.

Аз бих подходил така - закачам манометър и гледам в аутодата-та какви трябва да са наляганията. Ако горивото си държи търсеното налягане - дюза или управление на дюзата. Дюзата е чистена и тествана, та остава да гледаш дали идва ток към нея.

Ако не - или регулатора на налягане, или задръстени филтри/горивопроводи. Откачаш маркуча за обратното гориво и гледаш дали там тече като лейка (сложи го в шише да ходи, че до тук ще те чуем). Ако има гориво, но налягането седи под нужното - регулатор. Ако няма гориво - горивопроводи или помпа. Помпата уж си я сменял - остава да смениш филтъра и да видиш ще има ли разлика.

Та почваш с филтъра, после с манометър и евентуално разкачане на маркуча за обратното гориво.
Аплодиращият ще го оправи на ЛС, хейтъра му с хейтър!
Поне да има защо, а то от откровена злоба

Това е то, Бръме. Би трябвало майстора му да е наясно с процедурата..
niko_iotov - помощник
Здравейте. Малко повдигам темата.
Наистина имам две помпи отзад. Разбрах, че едната е в резервоара, а другата се води за високо налягане отвън. Смених горивния филтър и когато дам на контакт помпата работи, но от изходната страна на филтъра нямаше бензин ( той минава след помпата за високо налягане). Елиминирах помпата за високо налягане и при подаване на контакт на изхода на филтъра си имаше дебит. Но колата пак не работи на бензин! Баща ми затули с кърпа отсега на моноинжекцията докато съм запалил на газ и прехвърлил на бензин и колата държеше обороти. Стигнах до извода, че има много въздух и малко гориво. Дебита и само с една помпа отзад е доста добър. Разхлабихме маркучите за бензина, които влизат в моноинжекцията и при подаване на контакт не идва никакъв бензин до тях, а когато съм запалил колата и форсирам на бензин има някакъв! Има ли някакъв шанс да има клапан, който спира бензина?
DundyTheCroc - майстор
Дебит е едно, налягане друго, нещо е запушено по системата с помпите.
Lutchezar - майстор
Няма как да шунтираш едната помпа и да очакваш да работи...
brum - майстор
Търси запушването. Филтъра и двете помпи трябва да са там и да си работят.
Дори самото "затапване" на въздуха, при което заработва някак, показва бедна горивна смес- недостиг на гориво.
Щом немеца го е проектирал с две помпи, значи трябва да ги накараш и двете да работят.
Едната, е с ниско налягане, другата високо.

Тема "Импровизирана бензинова помпа за автомобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: