Chefo77 написа:Не може да го избира клиента, защото някакси не е правилно да искаш другите да работят, когато ти почиваш.Аз затова написах:
DMN написа:Ами то зависи от сервиза и човека.Когато посред зима ти се обади в петък вечер жена с разтреперан глас, че възръстната й майка живееща на стотици километри от нея, не и работи климатика и мръзне, а сервизът ти е в този район, ще чакаш ли да дойде понеделник 8.00ч. за да отидеш и да погледнеш климатика на старицата? Е, алчните душици винаги ще "изкопчат" девиденти от подобна ситуация.
Винаги може да се намери начин и да се разбереш по човешки. Разбира се, че ако отсрещната страна се държи нагло, ще подходиш по същия начин, но тук става дума за друго. Ако някой държи на фирмата си и качественото обслужване, би трябвало да предвиди тези съвпадения в работното време и да промени нещата, за да е в удобно време и на клиента. Все пак, хлябът му зависи от клиентите. Ако всички работят от 8.00-17.00., то тогава трябва да излизаме от работа за да си купим нещо от магазина, който също затваря в 17.00ч. ама точно в този момент пък магазинера може да е отишъл да си оправи телевизора в сервиза, който работи до 17.00ч., а пък сервизния техник в този момент е отишъл на зъболекар, който също работи до 17.00ч., зъболекарят пък в този момент е излязъл до вкъщи и чака майстори, които ще му слагат паркета, които също работят до 17.00ч. и т.н. "Работно време"...
Ами ако Пожарната, Полицията и Спешна помощ също работят от 8.00-17-00ч. ?