Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
baharkadirov - специалист
Компресора е от стар модел на стоматологичен юнит...и се беше "запекъл".Не е работил по-вече от година...Занесох го на техник...и той му постави диагноза "запичане"...Предложи да го срежа по средата и да почистя ротора и вакум помпата...Срязах го...но при отварянето забелязах ,че съм срязъл част от медната тръба...Та въпроса е.... дали ще се справя със запояването и при домашни условия...или пак да го закарам на техник.Разполагам с поялник(ако въобще се прави с него) :?

Прикачен файл

Picture 974.jpg
novgradski - специалист
...запояване със сребърен (и бронзов) припой съм правил на медна тръбичка от бояджийски компресор,но бронза не излезе траен ....за калай(или тинол) - мисля че е несигурно.
prolux - напреднал
Здрасти. Тук ще споделя нещо от личния си опит със запояването. Мой приятел реши да си пълни амортисьорите на колата. Пробихме корпуса, той си доля масло,колкото сметна за нужно и запоихме дупката. След няколкостотин метра и една дупка амортисьора се пръсна, а калая си стоеше.
Мисля, че можеш да си запоиш и ще стане стабилно, стига поялника да ти е по-голям и с повече ватове.
Аз почистих около дупката на амортисьора с шкурка, докато блесне метала. После намазах с преобразувател на ръжда, разтрих с човката на поялника докато се калайдиса и после с повече калай го запоих.
Някой казват, че с преобразувател не се получавала хубава спойка, но аз каквото съм запоявал така не е мръднало. Даже веднъж намазах ръждясало желязо и припоя хвана върху ръждата :shock:
baharkadirov - специалист
Благодаря за съветите.....ще се постарая да ги приложа....и ще Ви информирам за крайният резултат...

Тема "Проблем с компресор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: