Я да питам нещо за тоя карбуратор - за к'во му е choke-а? В смисъл тоя смукач май не е баш смукач като го разгледах малко.
Та към карбуратора има един вход за въздух. На тоя вход за въздух има една клапа която уж е смукач. Клапата има малка дупчица по средата (може би 2мм). Та като изключа "смукача" клапата напрактика запушва входа за въздух към карбуратора. Само каквото мине през тая малка дупка.
Та тоя смукач не подлежи на връщане в затворено положение по време на работа. Ако го върна косата гасне при подаване на газ. Някой може ли да сподели каква е целта на тоя "смукач" Аз единствено виждам нещо като регулиране на максималните обороти - мръдваш го на средата и мотора се ограничава до някакви обороти поради количеството постъпил въздух. Т'ва ли е всичко?
Иначе винта за реглаж свърши страшна работа. Моя беше доста развъртян и косата не работеше много добре - нямаше нито сила, нито май развиваше достатъчно обороти. Като си поиграх с винта всичко се промени коренно. Коси вече без мъка и без замисляне .
Та към карбуратора има един вход за въздух. На тоя вход за въздух има една клапа която уж е смукач. Клапата има малка дупчица по средата (може би 2мм). Та като изключа "смукача" клапата напрактика запушва входа за въздух към карбуратора. Само каквото мине през тая малка дупка.
Та тоя смукач не подлежи на връщане в затворено положение по време на работа. Ако го върна косата гасне при подаване на газ. Някой може ли да сподели каква е целта на тоя "смукач" Аз единствено виждам нещо като регулиране на максималните обороти - мръдваш го на средата и мотора се ограничава до някакви обороти поради количеството постъпил въздух. Т'ва ли е всичко?
Иначе винта за реглаж свърши страшна работа. Моя беше доста развъртян и косата не работеше много добре - нямаше нито сила, нито май развиваше достатъчно обороти. Като си поиграх с винта всичко се промени коренно. Коси вече без мъка и без замисляне .