На Бригса карба се храни както при моторните триони, с пулсации от картера. Не е лошо да се помисли и в тая насока.
Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
kuger
- майстор
78 мнения в "Проблем с двигател briggs & stratton"
koveslav
- майстор
- Мнения: 2214
Спукана мембрана-платно на горивоподкачващата помпа е един от най-вероятните проблеми.Намира се отстрани на карбуратора,капаче с четири болтчета.Под това капаче е платното,притискано от една пружинка и само платното разделя обема изпомпено гориво от въздушния канал на карбуратора.На едното от болтчетата се държи скобата придържаща тръбичката-отдушник на картера.Този отдушник се включва във дифузора на карбуратора с гумено маншонче,непосредствено преди тази помпичка.При спукване на платното във въздушния поток рязко навлиза голямо количество гориво,двигателя дави,а след това може и да припука и да върне назад смес от газове и течност и да напълни и въпросната тръбичка-отдушник.После при опит да запалиш картерното налягане (при едноцилиндров двигател то е сериозно при всеки ход на буталото,при повече цилиндри едни от буталата се качват,а други слизат и налягането се уравнява) изплюва на свой ред през тръбата смес от масло и постъпиля бензин и всичко това се засмуква в цилиндъра.Става пълна обърквация...Провери платното,мотора ти не е работил,но то е на много години,то е вкоравено и е възможно направо да се е разцепило и от там да тръгва цялата обърквация,а при разклащане на двигателя докато го оглеждаш от там е логично и да прелеят споменатите смеси и в резервоара.Според мен е напълно възможно това да ти е и целия проблем в момента.
koveslav
- майстор
- Мнения: 2214
kuger написа:На Бригса карба се храни както при моторните триони, с пулсации от картера. Не е лошо да се помисли и в тая насока.На всички Бригсове,на които резервоарите са под карба,устройството на горивната система е следното: отстрани до дроселовата клапа в тялото на карба е изпълнена с едно платно малка подкачваща помпичка,която се задейства от вакуума в смукателния "колектор".Тази помпичка засмуква от дъното на резервоара гориво и пълни метална чашка заварена отвътре на тавана на резорвоара,която има в стената си отвор на височина на която трябва да е нивото на горивото в нея.Излишното гориво прелива обратно през отвора надолу в резервоара.В тази чашка е потопен дифузора на горивния жигльор на карба и тя представлява своеобразна "поплавъкова камера" но заради хитрината с преливането е без игла и поплавък.
Вентилацията на картера е само една,изведена е през ревизионния отвор на клапаните,с цел преминаващите картерни газове да увличат и качват там масло за мазането им.От там чрез външна метална тръба вентилацията е включена в карба точно под въздушния филтър.
Всички тези стари Бригсове имат и един трик за лесно палене след по-дълъг престой.Преди да почнете да дърпате стартера,наклонете за малко машината напред и горивото в резервоара напълва на момента гореспоменатата чашка. Това спестява излишните дърпания,за да я напълните чрез помпата... Двигателя пали веднага.
A.Asenov
- специалист
- Мнения: 95
Отлично.
Много благодаря.
Но сега като се замисля, в моя случай дори и като съм махнал капака и съм изпразнил горивният резервоар, докато дърпам въженцето-около 3-4 пъти върху буталото се образува локвичка масло, изтривам я, и след 3-4 дръпвания пак има събрано масло.
Нямам представа дали това е нормално, но именно тази локвичка, която се образува ме накара да мисля, че е от масленият сегмент, защото маслото всякаш се всмуква от долу.
Напълно е възможно и препълването, което съм правил досега, понеже откакто помня винаги съм пълнил картера до капачката.
Ето тук се вижда:
Много благодаря.
Но сега като се замисля, в моя случай дори и като съм махнал капака и съм изпразнил горивният резервоар, докато дърпам въженцето-около 3-4 пъти върху буталото се образува локвичка масло, изтривам я, и след 3-4 дръпвания пак има събрано масло.
Нямам представа дали това е нормално, но именно тази локвичка, която се образува ме накара да мисля, че е от масленият сегмент, защото маслото всякаш се всмуква от долу.
Напълно е възможно и препълването, което съм правил досега, понеже откакто помня винаги съм пълнил картера до капачката.
Ето тук се вижда:
A.Asenov
- специалист
- Мнения: 95
Проверих тази мембрана, която се вижда на снимката, не ми се вижда износена или спечена, но единият ръб е леко набран, така че имам съмнения дали ще е от нея.
Щом намеря време ще проверя и долната, която се вижда на другата снимка, която чак сега забелязвам е доста омаслена.
Щом намеря време ще проверя и долната, която се вижда на другата снимка, която чак сега забелязвам е доста омаслена.
A.Asenov
- специалист
- Мнения: 95
Andri01 написа:Масления сегмент е за смяна-не трябва да вкарва масло над буталото! При ход на буталото на долу,същия трябва да "обира "маслото,за това и се слага най-долу.
И аз така знам, но вече съвсем се обърках.
На обяд като вадих буталото и мерех сегментите, пролуката между двата края беше в нормите, около 0,8 мм.
Преди 10 мин сглобих целият двигател наново, пробвах да запаля, работеше 3-4 сек и гаснеше. Дръпна пак и същото, така направих 3-4 запуска.
След това отворих главата, имаше внушително количество масло, направо локвичка върху буталото.
Подсуших я и започнах да дърпам.
Дъпнах поне 20 пъти и се събра това количество, което се вижда на снимката.
Преди да започна ремонта, се събираше само с 3-4 дърпания.
Извадих гуменото коляно от тръбичката, идваща от отдушника на картера и видях, че е пълно с масло.
Цялото масло влизащо в резервоара за гориво, а в последствие и върху буталото идва през тази тръбичка.
От там мисля, че през клапана в цилиндъра отвива бензин омешен солидно с масло и от там гасне.
koveslav
- майстор
- Мнения: 2214
Това капаче е технологично за закопчаване и откопчаване на клапаните.Там се мери и луфта им.По спомен имаше и някакво клапанче и малък обем зад него,който трябва да играе ролята на маслоотделител-да не позволява директно духане на масло нагоре по тръбичката.Провери дали всичко си е там.
Друго,което се сетих-онзи майстор де не е обърнал масления сегмент?Мисля,че сегментите на този мотор са от стария тип и масления сегмент има посока.И надявам се,че разминаваш позициите на ключовете на сегментите при монтажа им.
Мембраната се вади и се оглежда внимателно на силна светлина-тя представлява текстил облечен с гума.Прозира ли дори и минимално някъде,значи гумата е нацепена и я държи само текстила-готова е за хвърляне.Имам чувството,макар и да не са ясни снимките ти,че около изтумбването на мембраната има няколко по-светли петна.Дано да не си ги подценил при огледа и.
Друго,което се сетих-онзи майстор де не е обърнал масления сегмент?Мисля,че сегментите на този мотор са от стария тип и масления сегмент има посока.И надявам се,че разминаваш позициите на ключовете на сегментите при монтажа им.
Мембраната се вади и се оглежда внимателно на силна светлина-тя представлява текстил облечен с гума.Прозира ли дори и минимално някъде,значи гумата е нацепена и я държи само текстила-готова е за хвърляне.Имам чувството,макар и да не са ясни снимките ти,че около изтумбването на мембраната има няколко по-светли петна.Дано да не си ги подценил при огледа и.
Последна промяна от koveslav на съб ное 07, 2015 8:05 pm, променено общо 1 път.
Тема "Проблем с двигател briggs & stratton" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!