• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
kuger - майстор
На Бригса карба се храни както при моторните триони, с пулсации от картера. Не е лошо да се помисли и в тая насока.
koveslav - майстор
Спукана мембрана-платно на горивоподкачващата помпа е един от най-вероятните проблеми.Намира се отстрани на карбуратора,капаче с четири болтчета.Под това капаче е платното,притискано от една пружинка и само платното разделя обема изпомпено гориво от въздушния канал на карбуратора.На едното от болтчетата се държи скобата придържаща тръбичката-отдушник на картера.Този отдушник се включва във дифузора на карбуратора с гумено маншонче,непосредствено преди тази помпичка.При спукване на платното във въздушния поток рязко навлиза голямо количество гориво,двигателя дави,а след това може и да припука и да върне назад смес от газове и течност и да напълни и въпросната тръбичка-отдушник.После при опит да запалиш картерното налягане (при едноцилиндров двигател то е сериозно при всеки ход на буталото,при повече цилиндри едни от буталата се качват,а други слизат и налягането се уравнява) изплюва на свой ред през тръбата смес от масло и постъпиля бензин и всичко това се засмуква в цилиндъра.Става пълна обърквация...Провери платното,мотора ти не е работил,но то е на много години,то е вкоравено и е възможно направо да се е разцепило и от там да тръгва цялата обърквация,а при разклащане на двигателя докато го оглеждаш от там е логично и да прелеят споменатите смеси и в резервоара.Според мен е напълно възможно това да ти е и целия проблем в момента.
koveslav - майстор
kuger написа:
На Бригса карба се храни както при моторните триони, с пулсации от картера. Не е лошо да се помисли и в тая насока.
На всички Бригсове,на които резервоарите са под карба,устройството на горивната система е следното: отстрани до дроселовата клапа в тялото на карба е изпълнена с едно платно малка подкачваща помпичка,която се задейства от вакуума в смукателния "колектор".Тази помпичка засмуква от дъното на резервоара гориво и пълни метална чашка заварена отвътре на тавана на резорвоара,която има в стената си отвор на височина на която трябва да е нивото на горивото в нея.Излишното гориво прелива обратно през отвора надолу в резервоара.В тази чашка е потопен дифузора на горивния жигльор на карба и тя представлява своеобразна "поплавъкова камера" но заради хитрината с преливането е без игла и поплавък.
Вентилацията на картера е само една,изведена е през ревизионния отвор на клапаните,с цел преминаващите картерни газове да увличат и качват там масло за мазането им.От там чрез външна метална тръба вентилацията е включена в карба точно под въздушния филтър.
Всички тези стари Бригсове имат и един трик за лесно палене след по-дълъг престой.Преди да почнете да дърпате стартера,наклонете за малко машината напред и горивото в резервоара напълва на момента гореспоменатата чашка. Това спестява излишните дърпания,за да я напълните чрез помпата... Двигателя пали веднага.
A.Asenov - специалист
Много благодаря за разясненията. Утре непременно ще проверя, за проблема, който описахте в горивоподаващата система.
Да се надяваме, че ще е от там.
teon - специалист
viewtopic.php?f=29&t=41806&p=528228#p528228
...тук в тая тема бях писал преди време за смяна на въпросната мембрана...
A.Asenov - специалист
Отлично.
Много благодаря.
Но сега като се замисля, в моя случай дори и като съм махнал капака и съм изпразнил горивният резервоар, докато дърпам въженцето-около 3-4 пъти върху буталото се образува локвичка масло, изтривам я, и след 3-4 дръпвания пак има събрано масло.
Нямам представа дали това е нормално, но именно тази локвичка, която се образува ме накара да мисля, че е от масленият сегмент, защото маслото всякаш се всмуква от долу.
Напълно е възможно и препълването, което съм правил досега, понеже откакто помня винаги съм пълнил картера до капачката.

Ето тук се вижда:
Прикачен файл:
1.jpg
Прикачен файл:
2.jpg
A.Asenov - специалист
Проверих тази мембрана, която се вижда на снимката, не ми се вижда износена или спечена, но единият ръб е леко набран, така че имам съмнения дали ще е от нея.
Щом намеря време ще проверя и долната, която се вижда на другата снимка, която чак сега забелязвам е доста омаслена.
Прикачен файл:
2.jpg
Прикачен файл:
1.jpg
Andri01 - майстор
Масления сегмент е за смяна-не трябва да вкарва масло над буталото! При ход на буталото на долу,същия трябва да "обира "маслото,за това и се слага най-долу.
A.Asenov - специалист
Andri01 написа:
Масления сегмент е за смяна-не трябва да вкарва масло над буталото! При ход на буталото на долу,същия трябва да "обира "маслото,за това и се слага най-долу.

И аз така знам, но вече съвсем се обърках.
На обяд като вадих буталото и мерех сегментите, пролуката между двата края беше в нормите, около 0,8 мм.

Преди 10 мин сглобих целият двигател наново, пробвах да запаля, работеше 3-4 сек и гаснеше. Дръпна пак и същото, така направих 3-4 запуска.

След това отворих главата, имаше внушително количество масло, направо локвичка върху буталото.
Подсуших я и започнах да дърпам.
Дъпнах поне 20 пъти и се събра това количество, което се вижда на снимката.

Преди да започна ремонта, се събираше само с 3-4 дърпания.
Извадих гуменото коляно от тръбичката, идваща от отдушника на картера и видях, че е пълно с масло.
Цялото масло влизащо в резервоара за гориво, а в последствие и върху буталото идва през тази тръбичка.
От там мисля, че през клапана в цилиндъра отвива бензин омешен солидно с масло и от там гасне.
Прикачен файл:
1.jpg
Прикачен файл:
2.jpg
Прикачен файл:
3.jpg
Прикачен файл:
IMG_20151107_174434.jpg
koveslav - майстор
Това капаче е технологично за закопчаване и откопчаване на клапаните.Там се мери и луфта им.По спомен имаше и някакво клапанче и малък обем зад него,който трябва да играе ролята на маслоотделител-да не позволява директно духане на масло нагоре по тръбичката.Провери дали всичко си е там.
Друго,което се сетих-онзи майстор де не е обърнал масления сегмент?Мисля,че сегментите на този мотор са от стария тип и масления сегмент има посока.И надявам се,че разминаваш позициите на ключовете на сегментите при монтажа им.
Мембраната се вади и се оглежда внимателно на силна светлина-тя представлява текстил облечен с гума.Прозира ли дори и минимално някъде,значи гумата е нацепена и я държи само текстила-готова е за хвърляне.Имам чувството,макар и да не са ясни снимките ти,че около изтумбването на мембраната има няколко по-светли петна.Дано да не си ги подценил при огледа и.
Последна промяна от koveslav на съб ное 07, 2015 8:05 pm, променено общо 1 път.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Тема "Проблем с двигател briggs & stratton" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: