• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
Plastex - помощник
Отчет- 5.5 к.с. е машинката, бързо се развиха нещата. Само свалих кутията на филтъра, има достъп до болта под чашката, свалих я, раздвижих поплавъка, малко с wd40, проба веднага иглата дали спира бензина - да, всичко много чисто и без отлагания, обратно сглобяване. Проба пак с пускане на бензина - не тече, после малко заигравка - не пали, щото сиг свещта мокра, поизчаках 5 мин, още един камшик и запали. Поработи 5 минути, всичко нормално и я изгасих с пълна система тоя път... Сега е кално, като изпръхне ще изора и дотогава ще измисля как да я съхранявам - сиг с по малко бензин, но пълна, и като ще работя - доливам нов бензин и го изгарям. Все пак бензин на 3 -4 месеца не е толкова стар.
Надявам се, че сагата приключва така... засега.
kr1100 - майстор
вт мар 12, 2024 11:20 pmhidrazin написа:
.....При източване на скапан бензин все остава нещо от него което изсъхва и залепя иглата/поплавъка ... заради БИО добавките дето като изсъхнат стават като маджун/лепило/безир...
Дъртия 5 катъра двигател няма поплавок и игла.
проблеми има мембраната като стане като дъска твърда. а И съм я палил и със стар бензин след 3-4 г неработене през въздушния филтър с пресен.
Едно време моторите се оставяха с пълен резервоар заради конденза .
:partyman:
koveslav - майстор
Аз пробвах с празни карбуратори и не ми хареса - повече се чудят машините след престой. И преди тези експерименти и сега резачката я съхранявам с бензин и от дъжд на вятър, когато минавам покрай рафта където стои припомпвам помпичката за гориво, за да е пълен винаги карбуратора. На помпата за вода от време на време пускам кранчето на бензина, за да пълни карбуратора. Мотофрезата ми е с карбуратор в резервоара, тя е най-стара и при нея никога нищо не е запичало - защо? Ами явно защото всичките черва на карба са вътре в обема на резервоара и изложени на бензиновите пари никога не изсъхват.
Та след такова съхранение с гориво в карбураторите, потрябва ли ми някоя от машините точа старото гориво, наливам ново и всичко е ок. Според писанията тук бях опитал да съхранявам резачката с празен резервоар и карб. После в чудо се видях, но пак приложих тарикатлък. Като я запалих глъхнеше яко и не искаше да се изфорсира, но все пак поработи малко. Оставих я така, без да я пипам и след два дни пак я пробвах - вече всичко беше ок. Явно бензина разкисна изсъхналите мембрани и може би зашлякани жигльори и нещата си дойдоха на мястото. Та така - всеки се учи от опита си. Аз съхранявам с гориво.
Покрай тези перипетии винаги се сещам за автомобилите с карбуратори и на газ. Ако не обръщаш от време на време на бензин - карбуратор нямаш, всичко се разсъхва. Ако редовно обръщаш на бензин на карба нищо му няма. Същата логика се доказа и при машините ми - бензина трябва да си е в горивната система докато стоят, но ако карба е външен периодично трябва да се долива, за да не съхне.
Plastex - помощник
Аз не мисля, че имам кой знае колко опит с градинска техника, но за тия около 7 години с тая мотофреза, не мисля, че бензин на 4-6 месеца е с кой знае колко много влошени качества. Понякога след летен/зимен престой паля, доизгарям стария бензин и тогава доливам нов. Ако е малко, доливам и паля, но никога не съм източвал бензин. Все си работи. Виж, с подобно аматьорско стопанисване съм една китайска резачка назад, но там просто блокира бутало.
С мотофрезата, при ползване през такива интервали дори нямам изградени навици при палене, да, първо смукач, но с подадена газ ли, без газ ли... след няколко проби пали, почти веднага връщам смукача и подавам газ. Абе... палачорска работа. Масло... смених на 5 моточаса, то и 50 не са станали, но пък е на поне 5 години, и макар да е видимо чисто и с добро ниво, май ще и сложа едно 10w40 ново, че не ща да се гърбя за 0-30. Все си е двигателно.
Благодаря на всички колеги, с чиито съвети се насочих към проблема и го отстраних, ъъъ... умен съм, щот знам къде да питам :)
Ако я бях помъкнал по сервизи, хем щях да съм едни 150-200 кинта назад, хем... за нова машина.
DMN - майстор
Мотофрезата ми е от 2008г. и май само първата зима спрях кранчето на бензина, но не съм го източвал. От тогава до сега никога нищо не спирам, нито източвам(освен маслото за смяна). Не съм имал проблеми, пролет може би като за първо палене не пали веднага, но после захапва и цяло лято никакви проблеми с паленето.
Тази година обаче за пръв път при първото палене ми направи "чакмак" - няма палене. Почнах и аз - вадих свещта, оглеждах маркучите - пак не ще. После де ми хрумна да надуя яко резервоара през гърловината с уста и...запали от следващото дърпане. Явно се създаде налягане, което избута някоя гняс някъде. Сега пак си пали както почти винаги от първото дърпане.
Plastex - помощник
пет мар 15, 2024 7:41 amDMN написа:
Почнах и аз - вадих свещта, оглеждах маркучите - пак не ще. После де ми хрумна да надуя яко резервоара през гърловината с уста и...запали от следващото дърпане. Явно се създаде налягане, което избута някоя гняс някъде. Сега пак си пали както почти винаги от първото дърпане.
Ами ето, думата дума отваря, може би с това е трябвало да започна, или с вакуум да бях разбутал горивото напред-назад и пълната камера може би щеше да разбута поплавъка и да затвори иглата. Обяснявам си го, че беше слепила оста на поплавъка и затова оставаше отворена системата. Понякога от нищо си причинява човек излишни маневри, само да мъкнеш фрезата с кола до майстори пак си е труд и загубено време.
С умиление си спомням коравият леярски поправител на бедния черно-бял Пирин.
Никакви майстори не са му посягали.
Трудно ми е да се досетя ти от коя страна на разговора седиш.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Тема "Проблем с двигател briggs & stratton" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: