Вкарахме ги на около 2 см от горният край на цилиндъра, и втори път малко под средата. И на двете места беше еднакво.
Лошото, е че не измерих точното разстояние с луфтомера, просто когато отидох да взема клещи за сегмнетите от близкият сервиз и докато обяснявах за какво са ми, майсторът там си нямаше работа и деойде да види за какво иде реч. И напрактика той извади сегментите, той ги напъха, но без да ги мери с инструмент , на око каза, че всичко е в нормите.
От цялата сага последните 7-8 дена и томове прочетена информация, всичко клони към сегмента, но в началото не мислех така за жалост.
В момента съм сглобил всичко, затегнал съм, днес сложих "течна" гарнитура на картера и масло.
Предполагам, че е въпрос на време са направи така отново, а когато го направи, направо ще сменя сегмента, без да си правя експерименти като този път.
Понеже пробно го палих няколко пъти с откачена тръбичка от картера, за да избегна отново омасляванане на резервоара за горивото, ако в бъдеще я държа както е в момента с махнато коляно, дали ще има проблем, или това налягане идващо от картера важно за работата на двигателя?
Лошото, е че не измерих точното разстояние с луфтомера, просто когато отидох да взема клещи за сегмнетите от близкият сервиз и докато обяснявах за какво са ми, майсторът там си нямаше работа и деойде да види за какво иде реч. И напрактика той извади сегментите, той ги напъха, но без да ги мери с инструмент , на око каза, че всичко е в нормите.
От цялата сага последните 7-8 дена и томове прочетена информация, всичко клони към сегмента, но в началото не мислех така за жалост.
В момента съм сглобил всичко, затегнал съм, днес сложих "течна" гарнитура на картера и масло.
Предполагам, че е въпрос на време са направи така отново, а когато го направи, направо ще сменя сегмента, без да си правя експерименти като този път.
Понеже пробно го палих няколко пъти с откачена тръбичка от картера, за да избегна отново омасляванане на резервоара за горивото, ако в бъдеще я държа както е в момента с махнато коляно, дали ще има проблем, или това налягане идващо от картера важно за работата на двигателя?