• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
maxuel82 - специалист
Имам бензинова водна помпа със същата марка и искам да попитам какво масло е подходящо за този тип двигател ,защото моето е доста черно и не е сменявано около 15г. Откъде се източва маслото и колко побира ?
nbr - специалист
Тук има инфо за старите двигатели. Модела на двигателя е набит на корпуса.
ben84 - специалист
Премии го веднъж - дваж. Ако ще и с най-евтиното М10 за по десетина минути преди да сипеш новото.
kartechar - специалист
Здравейте! Ще се възползвам от темата, за да не пускам нова. Имам проблем с косачка MURAY MP 500 с двигател БРИГС&СТРАТЪН серия 500. Още миналата седмица забелязах, че след запалване двигателят постоянно мени обороти - все едно, че постоянно подавам и връщам газта (а при този модел косачката сама си определя оборотите според натоварването). Днес нещата станаха още по-зле. След като поработи известно време по описания начин, двигателят изгасва. Напомпвам на гумения бутон, дърпам и пали, пак работи неравномерно и след малко угасва. Разглобих карбуратора и го продухах, промих и резервоара, но ефект никакъв. Видимо мембранката няма скъсано, но ми се струва доста разтегната (не че знам как изглежда новата :-D ). Поръчах от "КОЛЕДЖИКОВ" ЕООД мембрана и гарнитура. Утре ще ми ги изпратят. Косачката е на около 8 сезона с интензивна коситба и сега за първи път пипам нещо по двигателя. Дали съм на прав път :? ?
kartechar - специалист
Давам си сам отговор. За съжаление - отрицателен :cry: ... Днес смених гарнитура и диафрагма на карбуратора, но проблемът с играенето на оборотите и изгасването остана. Някакви идеи?
gnt69 - майстор
kartechar написа:
Давам си сам отговор. За съжаление - отрицателен :cry: ... Днес смених гарнитура и диафрагма на карбуратора, но проблемът с играенето на оборотите и изгасването остана. Някакви идеи?
Според мен смуче въздух отнякъде.
imegogo - специалист
имал съм такъв проблем оказа се кофти гориво
kartechar - специалист
Бензинът, който ползвам, е от поне месец и до сега не е имало проблем. Съхранявам го в плътно затворена метална туба на сянка. Това не пречи да пробвам с някаква друга партида, както и да огледам от къде евентуално може да смучи въздух. При сменена гарнитура и диафрагма, единственото място,за което се сещам, е гуменият бутон (помпичката за ръчно подкачване). При предишното палене не можа да подкачи гориво при първоначалното палене, та се наложи да "почерпя" карбуратора. От друга страна пък като изгасне и подкача ръчно 7-8 пъти двигателят пали. Дали тук не е заровено кучето :? ?
kartechar - специалист
Последно включване. Днес оправих косачката :supz: ! Споделям, за да е от полза на изпадналите в такава ситуация. Неколкократно палих и засичах - след ръчно напомпване (и то от порядъка на 12 - 15 пъти) косачката запалваше, работеше около минута и половина, след което започваше да мени оборотите и след още половин минута изгасваше :shock: . За да запали трябваше отново да подкача ръчно гориво. Това ме наведе на мисълта, че постъпващото гориво не е достатъчно. Свалих помпичката за ръчно подкачване, която се оказа здрава :? . Накрая открих, че смукателят от резервоара няма достатъчна пропускливост. След като го свалих и разръчках цедчицата с тъничка отвертка, нещата си дойдоха на мястото. Косачката пали след само 3 -4 напомпвания, изгасям я и след това пали без предварително подкачване. Поне профилактично смених гарнитура и диафрагма :lol: . Сега машинката пее :prayer: !
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Тема "Проблем с двигател briggs & stratton" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: