• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
A.Asenov - специалист
Вкарахме ги на около 2 см от горният край на цилиндъра, и втори път малко под средата. И на двете места беше еднакво.
Лошото, е че не измерих точното разстояние с луфтомера, просто когато отидох да взема клещи за сегмнетите от близкият сервиз и докато обяснявах за какво са ми, майсторът там си нямаше работа и деойде да види за какво иде реч. И напрактика той извади сегментите, той ги напъха, но без да ги мери с инструмент , на око каза, че всичко е в нормите.

От цялата сага последните 7-8 дена и томове прочетена информация, всичко клони към сегмента, но в началото не мислех така за жалост.
В момента съм сглобил всичко, затегнал съм, днес сложих "течна" гарнитура на картера и масло.
Предполагам, че е въпрос на време са направи така отново, а когато го направи, направо ще сменя сегмента, без да си правя експерименти като този път.
Понеже пробно го палих няколко пъти с откачена тръбичка от картера, за да избегна отново омасляванане на резервоара за горивото, ако в бъдеще я държа както е в момента с махнато коляно, дали ще има проблем, или това налягане идващо от картера важно за работата на двигателя?
teon - специалист
...разкачането на тръбичката не мисля че има отношение към работата на д-ла...напротив- теоретично при поизносен д-л подкартерното налягане се увеличава и 'закачената' към карбуратора тръба може дори да бърка работата му...като гледам и конструктивно, включването и там касае само екологията...ма ние и без туй си я пазим :) ...
kuger - майстор
Нещо с тая тръбичка май не е много ясно, поне според писанията ви.
Не е ли за предаване на пурсациите от картера и клатене на мембрана да качва гориво към карба?
koveslav - майстор
kuger написа:
Нещо с тая тръбичка май не е много ясно, поне според писанията ви.
Не е ли за предаване на пурсациите от картера и клатене на мембрана да качва гориво към карба?
Не,колега.Твоето предположение е за двутактовите двигатели.Те компресират сместта в картера си преди да се отоворят преливниците и да премине в цилиндъра.При тях пулсациите на налягането в картера се използват за задействане на помпата.Това е четиритактов двигател,с количество масло за мазане в картера и отдушниците,за да не се изхвърлят маслените изпарения навън,се включват в потока засмукван от карба въздух в зоната между филтъра и дроселовата клапа.Помпата при този двигател се задейства от получаващото се подналягане в същата зона на дифузора.Понеже двигателя е едноцилиндров, и тук се получават пулсации на налягането на засмуквания въздух.
kuger - майстор
Човек винаги маже да научи нещо ново!
Не съм разглеждал обстойно този вид карбуратор.
Благодаря!
A.Asenov - специалист
Американците и екология!!!! Направо да не повярва човек :shock: :lol:

Значи, няма да осъществявам свръзката между карбуратора и картера повече.
Естествено ще измисля нещо, да запушва отворите за да не попада прах и други чужди тела в карбуратора и картера.
При днешното палене всички беше ОК.
Отлична работа, и нито грам видим пушек от ауспуха, да се надяваме че наистина не качва масло повече горе.
Още преди да стане сакатлъка с маслото, двигателят работеше 3-4-5 секунди равномерно и прави един цикъл, при който сякаш не настъпва възпламеняване а се чува само въздуха.
След ремонта днес, отначало си беше както преди, но след 2 мин като загря, имах чувството, че взе да го прави на всяка секунда.
Не знам как да го обясня по друг начин, но все едно 3 секунди работи и се чува звук подобен на кихане или изкашляне, предполагам че се издава от компресията на газовете, когато не настъпва възпламеняване в цилиндъра.
Утре ще го запаля и ще направя клип за да видите за какво иде реч.
Andri01 - майстор
Отвора към карбуратора го запуши,но този от картера го отведи в някакво шишенце-той не трябва да запушен.
koveslav - майстор
Andri01 написа:
Отвора към карбуратора го запуши,но този от картера го отведи в някакво шишенце-той не трябва да запушен.
+1! Само да добавя,защото колеги които не са наясно ще си правят изводи-отдушника не е случайно изведен точно през това капаче.Направено е с цел картерните газове да мажат тази зона.При теб има излишък на газове и е допустимо,но при един изправен двигател е жизненоважно отдушника да е изведен на правилното място и вакуума на всмукателния колектор да го вентилира.Има дори и големи двигатели,които въпреки горноразположените(висящи клапани) и цели механизми за задействането им в главата също се мажат само от картерните газове,без там да се качва друго масло. Неправилната работа на вентилацията и на пръв поглед невинни скъсвания на маншончета, маркучета и тръбички,може да повреди с времето определени механизми в напълно изправен двигател.
teon - специалист
A.Asenov написа:
Американците и екология!!!! Направо да не повярва човек :shock: :lol:Естествено ще измисля нещо, да запушва отворите за да не попада прах и други чужди тела в карбуратора и картера.
...ее за там да, ама ако д-ла е износ за Германия може и с катализатор да го курдисат :) ...писали са колегите, дупката към карбуратора я запуши- влизащият свободно от там въздух може да обедни горивната смес и да наруши работата му...тази към картера- не ,за да може да 'диша'...
A.Asenov - специалист
Господа, най-накрая намерих нови ганитури и вчера ги смених.
Двигателят беше изпитан и в работни условия.
Работеше добре, лично аз не усетих разлика в работата му преди и след ремонта. Все още прави тези задавяния на всеки 4-5 секунди, при които пуска и видим пушек през ауспуха, но това го правеше и преди, макар и по-рядко.
Все още не съм свързал тръбичката за картерните газове с карбуратора, посредством гуменото колянце, но в последствие ще го направя.
Предвид факта, че не съм сменял някоя част, а вдигането на маслото, ако е е станало в следствие на механична повреда, то би имало голям шанс да се повтори отново, така че като за начало известно време ще го карам така.

Благодаря ви много колеги, за отделеното време и за техническата помощ, която ми оказахте. :) :)
За сега е това.

Успех!!!!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

Тема "Проблем с двигател briggs & stratton" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: