Тя тая тема, нещо като случката с парното ми на пежото. Като го придобих от пета ръка и нема парно. Радиаторчето запушено, ма нищо не минава през него. Почнах с купежки препарати и промивка с разтор на тези препарати в охладителната система при работа на двигателя. Излезе гняс на пена, ама в купето зимата е па студена, а от целата химична схема ефекта беше водна помпа повредена и последва у сервиза смена. А и кранчето на парното прокапа, не можех от лада да го матчна и при братята Василеви, помна на опашка се редих и половин заплата там затрих за некаво трипътно пластмасарско кранче със казанче.
После радиатора свалих и в солена киселина го потопих. Цвърча кипя и образува цела кофа с пена. След промивка обилно със вода радиатора в натриевата основа се кисна, после пак обилно със вода неколко пъти се къпа, преди да го наместя във кола. Парното доде, ма слабо ме загре. И накрая радиатора свалих и на калайджия го носих, на место да го разпои и механично със шомпула гняс да отстрани.
И след целата химична схема, механично се реши проблема
А в пералнята барабана е с вода нема и наполовина. А как шъ падне гняста от горната казанена стена като там вода полива само кога центрофуга се развива. Баш у края на прането
После радиатора свалих и в солена киселина го потопих. Цвърча кипя и образува цела кофа с пена. След промивка обилно със вода радиатора в натриевата основа се кисна, после пак обилно със вода неколко пъти се къпа, преди да го наместя във кола. Парното доде, ма слабо ме загре. И накрая радиатора свалих и на калайджия го носих, на место да го разпои и механично със шомпула гняс да отстрани.
И след целата химична схема, механично се реши проблема
А в пералнята барабана е с вода нема и наполовина. А как шъ падне гняста от горната казанена стена като там вода полива само кога центрофуга се развива. Баш у края на прането