Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
koveslav - майстор
А мен лично най-много ме "трогнаха" чисто голите,макар и лакирани проводници между ключа и първичната.Вързани на сноп един до друг и поне както виждам,лежащи върху извода на вторичната.Другата група от тези проводници отляво по ръба на магнитопровода и вероятно и допиращи в страничния капак,когато той се постави-перфектно изпълнение.Не знаех,че и изолацията им е толкова кът на тези хора...

Прикачен файл

20190103_181745.jpg
20190103_181745.jpg (92.49 KиБ) Видяна 567 пъти
stefarata - специалист
пет яну 04, 2019 7:20 pmben84 написа:
Все пак в тоя частен случай не се знае къде и какви са вентилационните отвори на кутията
Капакът от двете страни е оребрен за вентилация
lyubohar - майстор
Ами аз си мисля,че за принудително охлаждане с вентилатор не е добре да има отвори отстрани.
Охлаждащият въздух ще си влиза/излиза отстрани и няма да обдухва трансформатора.По добре да е в срещуположната страна на вентилатора.
Като навремето на зазките им отваряха отворите отзад около номера и въздуха влиза и излиза без да мине през двигателяи и те загряваха. :lol:

Тема "Вентилатор за електрожен" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: