Вратата изобщо, ама изобщо не е провиснала. Уплътнението обаче се е изкривило само в долен ляв ъгъл. Никакви тангенциални луфтове. Има само аксиален луфт в посока нагоре по оста, но и най малко движение в тази посока води до опир на вратата в левия ъгъл на тавана. Въпреки това при възможни положения на вратата получени с усилие противоположно на тежестта на вратата не дадоха резултат светване на лампата. Вече разчитам, че съм проверил веригата бутон - крушка и самата крушка, щото не ми се разкачва пак аплика в хладилното.
Така че провисването на вратата отпада като вариант.
plamen6703 за сега платката няма да проверявам - отлагам за напролет. Имам още много задачи, време нема.
1. Датчика може да е рид ампула и да се задейства от магнитно прилепящи се уплътнения на вратата или да е 2. бубина с рид ампула в остта и. Тогава при протичане на над определен ток се задейства контакта в рид ампулата. Това съм срещнал за 1 път в реле на Лада по спомени. Там като изгори крушка и тока намалее през бубината, контактите на рид ампулата не се затварят и релето работи с по-висока честота на мигане, та да подсети шофера, че има сгорела круша
Аз кой от двата варианта да търся
Ако е 2. то като изгори крушката - няма аларма за отворена врата. Ако се прекъсне бубината пак няма аларма, няма и осветление.
Но факт е, че алармата е започнала след отваряне на вратата на хладилното и констатиране, че няма осветление. За това приемам, че крушката е замесена. При проверка с оммер показа към 300 ома и я приех за изправна, но не съм я тествал да светне, просто я подмених с нова, проверена с омметъра.
За жалост ся нема време и понеже агрегата все пак си върши предназначението само ще гадая до след няколко месеца.
Така че провисването на вратата отпада като вариант.
plamen6703 за сега платката няма да проверявам - отлагам за напролет. Имам още много задачи, време нема.
1. Датчика може да е рид ампула и да се задейства от магнитно прилепящи се уплътнения на вратата или да е 2. бубина с рид ампула в остта и. Тогава при протичане на над определен ток се задейства контакта в рид ампулата. Това съм срещнал за 1 път в реле на Лада по спомени. Там като изгори крушка и тока намалее през бубината, контактите на рид ампулата не се затварят и релето работи с по-висока честота на мигане, та да подсети шофера, че има сгорела круша
Аз кой от двата варианта да търся
Ако е 2. то като изгори крушката - няма аларма за отворена врата. Ако се прекъсне бубината пак няма аларма, няма и осветление.
Но факт е, че алармата е започнала след отваряне на вратата на хладилното и констатиране, че няма осветление. За това приемам, че крушката е замесена. При проверка с оммер показа към 300 ома и я приех за изправна, но не съм я тествал да светне, просто я подмених с нова, проверена с омметъра.
За жалост ся нема време и понеже агрегата все пак си върши предназначението само ще гадая до след няколко месеца.