• 1
  • 2
Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
Lisko - майстор
Китайски примус на няколко години (рядко ползван). При помпене, от мястото посочено с пирончето (снимка 2) започва да цвърчи бензин.
Развих го, (снимка 1, че форума ги показва в обратен на качването ред) - има две уплътнителни гумички, дясната от които на пипане е по-твърда и по-сплескана. Отде да намеря такава. В али-то май ги продават по 100. Дали трябва да е 6мм диаметър, ако метала е под 6мм.

Прикачен файл

IMG_6383.JPG

Прикачен файл

IMG_6382.JPG
Lutchezar - майстор
Те и двете трябва да изпускат ако цвърчи оттам. Едва ли имаш пукнатина. Тук все ще се намерят бензиноустойчиви, ама там сигурно има някъде, но ти трябва да се сетиш къде. На старите руски авто помпи мажех уплътненията с нещо мазно, каквото имам под ръка в тези случаи, обаче тук трябва да е нещо бензиноустойчиво, ако идеята е да се за кърпи положението, евентуално ако имаш тефлонова лента за газ от дебелата. Но това само за да закърпиш спешно положението.
Lisko - майстор
Няма нищо спешно, благодаря.
Значи дотук избрах че не може каква да е гума, а такава да издържа на бензин. Ема то това ще го пише ли някъде?
И най-вече как да реша какъв диаметър търся. Тези могада ги измеря с шублер, но остава чуденката дали не са били по-големи първоначално и с колко.
lpoik - специалист
пон ное 28, 2022 8:39 amLisko написа:
Няма нищо спешно, благодаря.
Значи дотук избрах че не може каква да е гума, а такава да издържа на бензин. Ема то това ще го пише ли някъде?
И най-вече как да реша какъв диаметър търся. Тези могада ги измеря с шублер, но остава чуденката дали не са били по-големи първоначално и с колко.
Ако може премери леглото където влизат гумичките и една идея по плътни избери. Да сеусеща че е леко плътно, но не и пркалено.
schuldiner - майстор
На първо време накисни гумичката в топла вода, свали я внимателно и я обърни. Вътрешното ѝ да стане външно.
Преди години някой ми беше подсказал да ползвам силиконов шлаух за уплътнения към горива, та така и правя, когато е аварийно. Като се замисля, някои са по над десет години :) Но фабричното си е за предпочитане.
radius - майстор
При тоя диаметър ми е много съмнително да успее да я обърне, ако изобщо съм те разбрал правилно ;)
schuldiner - майстор
Не е проблем, стига да е еластична и здрава. Аз ползвам една пинсета, закривена като форцепс, може и с тънки гарги. Току-що обърнах 1 см изолация от коаксиален, май е там някъде като Ф.
radius - майстор
При този малък диаметър и относително голяма дебелина спрямо диаметъра, не виждам как вътрешното ще стане външно и особено външната част да се свие до диаметъра на вътрешната. Дали само аз си разбрах написаното? :)
schuldiner - майстор
Разбира се, ама и аз взех да се чудя ще стане ли с оригиналното уплътнение. Като се свали ще се види, а и дали не може както подсказах да се замени с парче силиконов шлаух. Китайско уплътнение на китайски щуцер ... имам си едно наум, че дори чисто ново има вероятност да не пасне
preslav - майстор
пон ное 28, 2022 8:39 amLisko написа:
Няма нищо спешно, благодаря.
Значи дотук избрах че не може каква да е гума, а такава да издържа на бензин. Ема то това ще го пише ли някъде?
И най-вече как да реша какъв диаметър търся. Тези могада ги измеря с шублер, но остава чуденката дали не са били по-големи първоначално и с колко.
Мисля, че проблемът не е в това гумата да издържа на бензин, а в температурата около горелката - ако съм прав, най-доброто решене е челно уплътнение т.е. дифтунга или казано с прости думи дебела шайба, която може да е от отвърната мед или знаеш дифтунгите на свещите на бензинова кола.
  • 1
  • 2

Тема "Бензинов примус - утечка" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: