radius написа:Явно Пух смята, че който търси качество и отговорност от "майстора", заслужава мангали. Ето затова никога няма да се разберем, защото майсторите си мислят, че като се осерат, са го направили красиво и всеки трябва да им пляска.Chefo77, го е обяснил, достатъчно ясно, но да драсна и аз някой ред.
Проблема е, че във строителството и ремонтите, думата отговорност е непозната и всеки гледа да те прецака. То и клиентите са си виновни, кат са оФци, но това е реалността.
1. Качеството си има цена - във ВСЕКИ ОТРАСЪЛ!
2. Качество не се търси на всяка цена - ако не можеш да си позволиш вечеря в многозвезден ресторант - отиваш в кварталната кебапчийница, но не вдигаш скандал, защо нямат гурме кухня ...
3. НИКОЙ не е длъжен да оправя чужди бакии - ВСЕКИ САМ си носи отговорността!
4. И ето как стигнахме и до отговорностите - това е думичка трудна за асимилиране от повечето българи, но ... това е положението. Колко точно е отговорен един индивид, който е одобрил проект и в заключителния етап се сеща, че "Тук може ли да пуснем една лампичка, този контакт да се премести с 27 см. вляво и вратата да се махне, и да се оформи сводче?" ... Това разбира се се случва, след като стаята е боядисана и издадена, а изпълнителите вече монтират ключове и контакти и събират багажерията. Иначе си напълно прав - всеки гледа да те прецака - да плати минимума, но да получи максимума. И точно там е разковничето. Много пъти във Форума е коментирано, че евтиното и качественото са на различни щандове, но ... пуста ганьовщина - все се опитваме да прекараме някой и неусетно се прекарваме сами.
За мен темата е приключена. Видях, кои са Ганьовците, търсещи вечно келепирец ... избълвах, какво и защо ме дразни в подобни "разговори", а вие продължавайте да абсолютизирате и ... стискайте палци, да не попадате на хора, които мислят, като вас!
Лека вечер и дано вашите клиенти и началници са по-разбрани от вас самите.