Тук ще бъдат премествани, мненията и темите преди да бъдат изтрити окончателно.
DundyTheCroc - майстор
Провери да не са залепнали контакторите на релето.
С копче не става, съединителя на климатика се командва след датчика за налягане и обледяване, реално не работи постоянно.
plamen6703 - майстор
Pontev написа:
Релето беше проверено от един познат монтьор който го измери под напрежение дали вкл/изкл. Отделно прегледахме и едно реле като управление долу ниско в краката ми в купето. Не можахме да открием нищо. То сега за лятото не е голям проблем :) само не знам дали няма да изгори климатика като работи нон стоп ама зимата ще е голям проблем. Да питам още нещо, ако работи постоянно ще му стане ли нещо на климатика и ако зимата го разкача и чак като се стопли времето го закача ще има ли пак проблеми с прецакване на климатика?
Това "реле като управление" долу ниско в краката ти как го прегледахте и по какъв начин разбрахте, че му няма нищо :)
toolegittoquit - майстор
plamen6703 написа:
[Това "реле като управление" долу ниско в краката ти как го прегледахте и по какъв начин разбрахте, че му няма нищо
A така, оправи релето на човека, а пък той после ще се похвали колко е доволен от теб, ама не спазваш срокове... :lol:
toolegittoquit - майстор
Pontev написа:
Здравейте, имам проблем с климатика на автомобила или не знам дали се води с климатика точно
Тая кола освен марка има и модел. Без да знаем модел, няма как да те насочим?
DundyTheCroc - майстор
Вземи потърси из Нета ел. схема на климатика, няма начин да няма, дай я тук, пък ще мислим какво му е. Пробвахте ли да махнете буксата на копчето, спира ли тогава?
ArturDent - Почти Безобиден
Провери фреона!
DundyTheCroc - майстор
Какво да му проверява на фреона, той климатика си бачка, ама не се спира от копчето :)
ArturDent - Почти Безобиден
На моя когато фреона е на граница се включва някаква защита и не позволява включване и изключване.
Остава в последното състояние - кочето не реагира.
plamen6703 - майстор
Pontev написа:
plamen6703 написа:
Pontev написа:
Релето беше проверено от един познат монтьор който го измери под напрежение дали вкл/изкл. Отделно прегледахме и едно реле като управление долу ниско в краката ми в купето. Не можахме да открием нищо. То сега за лятото не е голям проблем :) само не знам дали няма да изгори климатика като работи нон стоп ама зимата ще е голям проблем. Да питам още нещо, ако работи постоянно ще му стане ли нещо на климатика и ако зимата го разкача и чак като се стопли времето го закача ще има ли пак проблеми с прецакване на климатика?
Това "реле като управление" долу ниско в краката ти как го прегледахте и по какъв начин разбрахте, че му няма нищо :)
Свалихме го, огледахме го, почистихме и като не видяхме нищо по него го завихме пак на мастото му. Въпроса ми е дали може да се остави така да си работи климатика лятото без да изгори и зимата да се разкачи компресора да не работи климатика?
Ясно, нищо не сте свършили по отношение на "релето". Направи това, което са ти написали, свали куплунга на бутона да видиш дали няма да спре компресора и провери при сервизен техник хладилният агент на климатика дали не е изпуснал.
Ако не се окаже нищо от изброеното и не те мързи снимай "релето" в краката ти да му видя модела.
Hoвoceлckи - майстор
Защо ли се съмнявам, че снимка ще има :-D
Работа ще се свърши на лични, тук ще има благодарности :wink:

Тема "Климатика на Крайслер" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: