Мечтата на всяка домакиня
MamaMy - майстор
пет юли 09, 2021 3:23 pmventsiivanov написа:
...С оглед на създалата се ситуация, не мисля, че ще си купя друг уред на марката или ще я препоръчам на друг.
Той Здравко ще си го премести в другия крачол. Не ми е ясно защо въобще ги слушате тея "консултанти". Те едва ли имат в къщи от всички видове хладилници да ги пробват, а и едва ли ще ви кажат: "-Ние предлагаме тия и тия боклуци и тия хубави". По-вероятно е да ви предложат модела от който ще спечелят най-много.
Относно гаранционните ремонти явно имате грешна представа. По закон срока е 1 месец. Ако ви е спешно значи не сте гаранционен и ще си платите. Така е в БГ. Ако не ви устройва, терминал 2 е отворен 24 часа.
krasi92 - майстор
По закон срока е месец. Но от кога тече този срок. От момента в които сервизният техник си каже тежката дума. След един месец не по рано се обаждат че часта ще пристигне след няколко дни и ако омаш моя късмет да трябва уреда да ходи в сервиза защото не могат да го ремонтират на място и станаха два месеца. Ако е хладилника или боилера става много готино и човек се отказва от гаранцията което е и целта на ОФИЦИЦИАЛНИЯ и само тои оторизиран сервиз. А консултанта в магазина работата му е да продаде нещата които застояват там.
krasko_ood - специалист
Либхера дава яйца за баница на бабата на Тошко :lol:
Бягайте далеко. Пълен боклук. Всяка година сериозен ремонт. До миналия месец беше в гаранция и не съм плащал за ремонтите, но днес ме информираха че платката е повредена и неможе да и изчестят грешките и да заработи и трябвало да си купя нова /чакам да ми обявят цена/. Производителя не давал софтуера за чистене на грешките, за да си продава платките. Мисля, че следващия хладилник няма да на тази марка.
iliya_i - майстор
пет май 20, 2022 1:34 pmventsiivanov написа:
Бягайте далеко. Пълен боклук. Всяка година сериозен ремонт. До миналия месец беше в гаранция и не съм плащал за ремонтите, но днес ме информираха че платката е повредена и неможе да и изчестят грешките и да заработи и трябвало да си купя нова /чакам да ми обявят цена/. Производителя не давал софтуера за чистене на грешките, за да си продава платките. Мисля, че следващия хладилник няма да на тази марка.
Какво значи производителят не давал.....
Производителят си има собствена сервизна мрежа в страната.

Явно при теб си викал сервиз "Рога и копита" на които производителят не дава.
Имам техен хладилник от 3 години, но не със "супер дупер" електронно управление, а с просто механично.
До сега не се е налагало, да се ремонтира.

Тема "Дайте малко мнения за хладилници Либхер" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: