Мечтата на всяка домакиня
root666 - специалист
Здравейте, купих максималната мивка която се побира в шкафа, и като отидох да поръчвам плота ми казаха, че отвора ще е на 45 мм от ръба на плота (към куфар), Това проблем ли е? С циркуляр ли изрязват отвора, защото тогава отдолу ще среже още повече, или със зеге (Съливер) ?

Изображение
ZEDYCUS - майстор
С ЦНЦ фреза. Преди да отрежат плота, правят от фазер или обикновен талашит шаблон за проба на мивката. Това не ти ли го казаха?

Но имаш проблем с тези 45мм до куфарът. ? Не се знае колко ти е периферията на мивката и ще можеш ли да сложиш водобран там. Може и да не слагаш....
Отдолу страницата на шкафа да не се пада и тя на отвора. Обличане на куфара ще има ли, има ли, колко му е дебелината. Много неизвестни има.

С тая информация толкоз.
root666 - специалист
Отвора го пуснаха 1 см по малко от периферията, куфара е картон 12 мм, страницата на шкафа е залепена за куфара, за минималистичните водобранни лайсни мисля че се класирам...
ZEDYCUS - майстор
Ми щом мислиш, че се класираш действай.
Ако сложиш гръб на куфара или плочки, там ще ти остане място колкото да сложиш тясна лайстна, но ще имаш предпоставки за задържане на вода. Трудно ще се почиства между мивката и водобрана. Изолирай със силикон много добре под мивката и под лайстната за да не се раздуе плота.
nikolov333 - майстор
На моя плот му омазах рязаното за отвора на мивката с епоксидна смола..
nikolson - майстор
За да се подсигуриш, може да "подпреш" отдолу тази 45 мм лента с г-образен алуминиев профил, захванат за страницата на шкафа. Отворът можеш да изрежеш със зеге малко по-навътре и да оформиш прецизно с оберфреза и прав фрезер. Предварително разпробиваш отвори в ъглите.
miliad - специалист
Тия 45 мм няма да ги счупи, освен ако не е с две леви. Риска е докато го транспортира до кухнята/ щом ще реже в Съливер- тя ще излезне златна тая мивка с рязане на ЦНЦ фреза.За тия пари щеше да си купиш зеге и да ти е помощник при монтажа, имаш и котлони да режеш, аспиратор може би./
Проблема с малкото място го е описал Zudecys, тъй че стискаме палци и тва е. :)
Хм, докато транспортираш плота може да подсилиш края с една ивица пдч от долната страна хваната с два,три винта.
root666 - специалист
20 лева излезе рязането, като не прерязаха до долу, а оставиха 2 мм да е здраво за транспортирането, точноста и чистотата на среза наистина е изумителна... Зеге си имам, но много добре го знам как реже... особенно дебели плоскости...

Тема "Минимално разстояние отвор плот" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: