Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
Kozl, от проектирането и раждането на 305-ицата ти до ден днешен се смениха доста неща. Между вихров дизел, такъв с директно впръскване и комънрейл разликата е огромна. Нормално е и управлението на свещите да по-така :)
preslav - майстор
Първо да отговоря на автора на темата, че повишеният разход на гориво надали се дължи на изгоряла подгревна свещ, това че все още пали колата не е аргумент да не се сменят всички подгревни свещи. Има редица причини, поради които бих му препоръчал да си смени възможно най-бързо свещите, "твърдата" работа на цилиндъра с изгоряла свещ, интензивното закоксуване на неработещата свещ и т.н. и т.н.
На човека мислещ за децата и внуците си ще кажа, че адмирирам мисленето в посока, че след нас идват други, на които не трябва да оставяме "пустиня" - важното обаче е да се информираме правилно и да не заклеймяваме само защото това е модата в момента. Не е много далеч времето, в което ще разберем, че електромобилите не са по-малък замърсител или както е модерно да се казва сега, техният "въглероден отпечатък" върху планетата съвсем не е нулев.
Колкото до подгревните свещи и управляващите ги блокове, може до утре да си говорим и пак да не сме изброили всичките им вариации, за някой може да звучи невероятно, но е факт, че има системи, в които температурата на подгревната свещ се регулира с импулсно подаване на захранване, свещите работят почти до пълното подгряване на двигателя, всяка свещ е със собствено "реле" и т.н.
kr1100 - майстор
[quote=preslav
На човека мислещ за децата и внуците си ще кажа, че адмирирам мисленето в посока, че след нас идват други, на които не трябва да оставяме "пустиня"
[/quote]
В този смисъл забрана на всички дизели
preslav - майстор
съб фев 01, 2020 6:25 pmkr1100 написа:
В този смисъл забрана на всички дизели
В този смисъл преосмисляне на политиките за увеличаване на раждаемостта. Естествено раждаемостта няма нищо общо в случая, но не обичам да говоря за политика, а за факти - фактите са безбройни, като се започне с това, че "трошките" са с по-ниски или съизмерими данъци с новите коли, мине се през това, че "западните" еколози нямат нищо против техните трошки да се продават в третия свят, сякаш ние си замърсяваме нашия въздух, а те техния, стигнем до там, че "бедният" българин има по 2-3-4 коли за семейно ползване т.е. за всеки 50 кила с мокри дрехи си има купчина желязо от 2 тона, което да ги разняся до кварталната хлебарница и обратно. Колко ли да е сложно всеки следващ автомобил в едно семейство да се облага с двоен данък, колко ли да е сложно общественият транспорт да не се облага с данък, колко ли да е сложно регулациите да са такива, че да не ти е изгодно да "лангъркаш" колата си до Банско и обратно, а да ти е комфортно да отидеш с БДЖ? Един съвсем малък пример - стотици работници в ЗПЗ на Варна всеки ден "разтриват" колите си до там защото просто няма друг начин за придвижване, стотици търговски представители и представителчета "бръмчат" целодневно из улиците на Варна за да разнасят тоалетна хартия и четки за зъби, да събират поръчки, да правят добро впечатление и т.н. единици ли са тези, които се качват на колите си за да убият скуката?
Проблемът не е нито в дизела, нито в бензина, проблемът е, че трябва да се консумира и това се стимулира.
kozl - майстор
съб фев 01, 2020 8:13 amChefo77 написа:
Kozl, от проектирането и раждането на 305-ицата ти до ден днешен се смениха доста неща. Между вихров дизел, такъв с директно впръскване и комънрейл разликата е огромна. Нормално е и управлението на свещите да по-така :)
Да така е, за тва писах конкретно. Аз примерно имам още няколко месеца гаранция по Партнера и после ще изведа един светодиод от свещите да ми показва кога греят, оти лампата на таблото съм я виждал да светва един два пъти и так и не запомних де се намира :-D
Иначе на пасатката доста по-често светка, че даже и в мигащ режим.
kr1100 - майстор
[quote=preslav ...че да не ти е изгодно да "лангъркаш" колата си до Банско и обратно, а да ти е комфортно да отидеш с БДЖ? Един съвсем малък пример - стотици работници в ЗПЗ на Варна всеки ден "разтриват" колите си до там защото просто няма друг начин за придвижване, стотици търговски представители и представителчета "бръмчат" целодневно из улиците на Варна за да разнасят тоалетна хартия и четки за зъби, да събират поръчки, да правят добро впечатление и т.н. единици ли са тези, които се качват на колите си за да убият скуката?
[/quote]
1. с БДЖ е мъка до Банско. Имаш 2 смени на влака, а с теснолинейката е мъка, ако върви още пътувал ли си ? Освен това има чакане доста при смяна на влака, а пък и ски и другия багаж е малко стил сървайвар.
Аз съм го правил преди с влака.
2. ЗПЗ е голям район , но има донякъде и автобус.Единия вариант е до Радиозавода и пеша, др. е - с автобус до портала на Варна Комерс /Бивш Терснаб/ - забр. кой беше номера на автобуса.
3. С това за търговските представители съм съгласен напълно.
4. Камиони ,Тирове - нямат работа в града Какво е това да минават през града Тирове , ако ще минават за доставяне на товари от 22 до 6ч.
Chefo77 - майстор
Едва го виждаш да светва, защото не включва свещите под определена температура (ако не ме лъже паметта, границата беше -6 по Целзий), само си прави проверка. Аз се стреснах като взех Бипъра и след няколко месеца видях да просветва някаква лампа за част от секундата като дам контакт - че рових да гледам каква е. От старите си коли бях свикнал лампата за подгрева да свети по няколко секунди. Извинявам се за отклонението.
Преслав каза абсолютната истина - нито дизелът трябва да се заклеймява като единствен вреден, нито електромобилите са панацея. Още повече, че прекалено много се разчита на ДВГ като източник на приходи и дори и в силно "електрифицирани" държави започват да се надигат брожения срещу тях. Зарядните станции започват да си вдигат цените за ползване и нещата малко по малко си идват на мястото - а именно - че електромобилите са прекалено условна алтернатива, не решение на екологичните проблеми.
vlax - майстор
нед фев 02, 2020 9:56 amkr1100 написа:
1. с БДЖ е мъка до Банско. Имаш 2 смени на влака, а с теснолинейката е мъка, ако върви още пътувал ли си ? Освен това има чакане доста при смяна на влака, а пък и ски и другия багаж е малко стил сървайвар.
Теснолинейката върви все още,но след 01.01.2020 не знам.
Бях на лечение във Велинград ноември месец 2019 год.и си направих ж.п. екскурзия от Велинград до Добринище.Такова клатене 3 часа и нещо не си е работа/в едната посока/ ,но пък това което видях ще запомня завинаги.Това не е само атракция,но и начин за придвижване до работното място на все по-малко останалите "българи" в този район.
:partyman:
kr1100 - майстор
vlax postТакова клатене 3 часа и нещо не си е работа/в едната посока/ ,но пък това което видях ще запомня завинаги.Това не е само атракция,но и начин за придвижване до работното място на все по-малко останалите "българи" в този район.[/quote написа:
Спомням си ,че през 1984г преди НГ можеше да се слезе и да се върви със същата скорост като влакчето преди най-високата гара :? Задължително спиране във Велинград / забр. вече за мекици ли беше /
vlax - майстор
нед фев 02, 2020 7:25 pmkr1100 написа:
Спомням си ,че през 1984г преди НГ можеше да се слезе и да се върви със същата скорост като влакчето преди най-високата гара :? Задължително спиране във Велинград / забр. вече за мекици ли беше /
Не съм слизал,и не знам да ли е вярно,според мен е мит.
Най-високата гара е Аврамово,и е най-високата и на Балканите.
ЦЪК
:partyman:

Тема "Автомобили" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: