Нека намерим най-тънките цени.
аз винаги се консултирам с хората тук, иначе нищо не разбирам ;д
ESPACE - майстор
Ти от три мнения в двете рекламираш, така че по скоро си от "хората там".
koveslav - майстор
Най-добре е да се гледа каталога и да се спазват данните(не казвам марката,а параметрите!!!).Капацитета на акумулатора отдавна няма пряка връзка с пусковия му ток,така че амперчасовете не са водещи при избора.Колата е оборудвана с Х брой екстри,в комбинация с алтернатор с определена мощност.Отделно стартера изисква определен пусков ток,а версията на стартера е свързана с това за какъв климат е оборудван автомобила.Изхождайки от това производителя препоръчва определени параметри и може два автомобила с еднакъв модел и кубатура,но с различно ниво и версия на оборудване да имат съвсем различни изисквания към акумулатора.
В подкрепа на написаното ще ви покажа на снимка акумулатор за Мерцедес SL R230.Алтернатора му е 180A.Увеличете снимката и забележете колко амперчаса е и с какъв пусков ток,това в случая е за мотор 2,8 литра.
Забележете също така,че японските коли по принцип ползват значително по-малък капацитет акумулатори при една и съща кубатура с европейците,но нямат по-малък живот на акумулаторите.Това има своите причини,но е разговор за друга тема.
А против хипермаркетите имам това,че там не се пренарежда съвестно такава тежка стока и не се следи за индивидуалния срок на всяка батерия така,както би я направил един частен специализиран магазин или сервиз.Батерийте на заден ред в рафтовете за клиенти и в складовете на който и да е хипермаркет( няма индивидуален отговорник само за един вид стока),най-често си престояват там до края на продажбата на няколко поредни зареждания и винаги се допълват бройки само на предните редове.Все в един момент тази стока се разбърква и честито на печелившите.Оказва се,че една и съща марка продавана от хипермаркета има сравнително много рекламации,а продавана от частника рекламацийте са много по-малко.А много често въпросния частник зарежда и хипермакета,или поне отговаря за гаранцийте му и нещата лъсват....

Прикачен файл

akumulator-varta-silver-dynamic-auxiliary-aux1-12v-35ah-520a-prawy-plus.jpg
akumulator-varta-silver-dynamic-auxiliary-aux1-12v-35ah-520a-prawy-plus.jpg (82.3 KиБ) Видяна 4065 пъти
Virtex - майстор
вт фев 18, 2020 5:16 pmESPACE написа:
Ти от три мнения в двете рекламираш, така че по скоро си от "хората там".
Още едно и ще спре да рекламира :-D
ESPACE - майстор
чет фев 20, 2020 12:12 amkoveslav написа:
В подкрепа на написаното ще ви покажа на снимка акумулатор за Мерцедес SL R230.Алтернатора му е 180A.Увеличете снимката и забележете колко амперчаса е и с какъв пусков ток,това в случая е за мотор 2,8 литра.
Това му е стартерната батерия, освен нея има и системна 70Аh така че не ти е много удачен примера.
Chefo77 - майстор
чет фев 20, 2020 3:50 amESPACE написа:
чет фев 20, 2020 12:12 amkoveslav написа:
В подкрепа на написаното ще ви покажа на снимка акумулатор за Мерцедес SL R230.Алтернатора му е 180A.Увеличете снимката и забележете колко амперчаса е и с какъв пусков ток,това в случая е за мотор 2,8 литра.
Това му е стартерната батерия, освен нея има и системна 70Аh така че не ти е много удачен примера.
И аз мисля, че това е акумулатора за старт-стоп системата.
koveslav - майстор
чет фев 20, 2020 3:50 amESPACE написа:
чет фев 20, 2020 12:12 amkoveslav написа:
В подкрепа на написаното ще ви покажа на снимка акумулатор за Мерцедес SL R230.Алтернатора му е 180A.Увеличете снимката и забележете колко амперчаса е и с какъв пусков ток,това в случая е за мотор 2,8 литра.
Това му е стартерната батерия, освен нея има и системна 70Аh така че не ти е много удачен примера.
Точно старта обсъждаме,де.Просто умишлено дадох пример с много особен акумулатор.
Отговора ми беше провокиран от това,че се спомена съвсем лаконично,че се кара еди какава си кубатура с еди колко си амперчаса акумулатор.Отдавна повечето капацитети акумулатори се произвеждат с много разнообразни максимални стартови токове,а нашенеца все още не обръща достатъчно внимание на това,дели акумулаторите единствено на евтини и скъпи.И обикновено после марката се обявява за проблемна.....
zz_stefanov - майстор
чет фев 20, 2020 12:12 amkoveslav написа:
Най-добре е да се гледа каталога и да се спазват данните(не казвам марката,а параметрите!!!).Капацитета на акумулатора отдавна няма пряка връзка с пусковия му ток,така че амперчасовете не са водещи при избора.Колата е оборудвана с Х брой екстри,в комбинация с алтернатор с определена мощност.Отделно стартера изисква определен пусков ток,а версията на стартера е свързана с това за какъв климат е оборудван автомобила.Изхождайки от това производителя препоръчва определени параметри и може два автомобила с еднакъв модел и кубатура,но с различно ниво и версия на оборудване да имат съвсем различни изисквания към акумулатора.
В подкрепа на написаното ще ви покажа на снимка акумулатор за Мерцедес SL R230.Алтернатора му е 180A.Увеличете снимката и забележете колко амперчаса е и с какъв пусков ток,това в случая е за мотор 2,8 литра.
Забележете също така,че японските коли по принцип ползват значително по-малък капацитет акумулатори при една и съща кубатура с европейците,но нямат по-малък живот на акумулаторите.Това има своите причини,но е разговор за друга тема.
А против хипермаркетите имам това,че там не се пренарежда съвестно такава тежка стока и не се следи за индивидуалния срок на всяка батерия така,както би я направил един частен специализиран магазин или сервиз.Батерийте на заден ред в рафтовете за клиенти и в складовете на който и да е хипермаркет( няма индивидуален отговорник само за един вид стока),най-често си престояват там до края на продажбата на няколко поредни зареждания и винаги се допълват бройки само на предните редове.Все в един момент тази стока се разбърква и честито на печелившите.Оказва се,че една и съща марка продавана от хипермаркета има сравнително много рекламации,а продавана от частника рекламацийте са много по-малко.А много често въпросния частник зарежда и хипермакета,или поне отговаря за гаранцийте му и нещата лъсват....
Просто от мерседес са сметнали че цикла на заряд е достатъчно бърз и няма нужда от по голям капацитет, то на петата минута е възстановен заряда за единично запалване. Но такъв акулулатор, ако колата започне да има проблем с запалването или зареждането може да се окаже недостатъчен.
Плашат ме марковите акумулатори които се продават за подмяна на оригиналните. Ей такава варта силвър дайнамик 72 ач ми умря месец след двугодишната гаранция, смених го с турски EAS, на осем години е, новите собственици на сценика ми още я карат с него. А кажи на какво да вярвам :)
А закупуване от верига, в никакъв случай и без това за заверяване на гаранцията ме пращат при оторизиран търговец да ми проверял колата как зарежда. Де го смисъла в разкарването.
kozl - майстор
съб фев 22, 2020 5:58 pmzz_stefanov написа:
А кажи на какво да вярвам :)
А закупуване от верига, в никакъв случай и без това за заверяване на гаранцията ме пращат при оторизиран търговец да ми проверял колата как зарежда. Де го смисъла в разкарването.
Вярвай на програмираното остаряване. Значи мое да залагаш на такъв алумулатор, на който производителите все още не го владеят :roll:
А смисъла е, че като нуждата се случи в неделя, купуваш палиш и тръгаш, па после през седмицата заверяване на гаранцията.
На тоя принцип купих преди към 5 г. акумулатор Бош Силвър и още се ползва.
На същия принцип купих в Неделя Монбат от безиностанция и умре малко след гаранцията. Та късмет.
пишман_майстор - майстор
Варта- Марта, едно време бяха истинските. Всичко е до късмет.
Тези са хубави https://www.google.com/search?q=mixtech ... 97&bih=554
За повече https://www.mixtech.eu/
Но не знам дали ги има при нас.

Тема "Избор на акумулатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: