• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
valentino76bs - майстор
ср апр 01, 2020 9:44 pmlov написа:
Ба ли го. Имам пратка дето поне от седмица е влязла у нас но от пощата ни вест ни кост. Завчера за една пратка китаеца писа да обява диспут защото я върнали. Беше напуснала китай. Исках удължаване на срока щото се надявах да дойде. Ма а де върналия обратно. Поне китаеца честен. Вика давай да връщам парите и да поръчваш от ново, защото се губи време. В интерес на истината диспута го решиха за няма час, а днеска гледам парите възстановени в сметката.
Но забелязвам и една лоша тенденция яко завишаване на шипинга на почти всички магазини.
Верно да увеличили са го даже същия артикул който го поръчах е с 30 долара отгоре ......ужас!Явно цялата тая суматоха върши някому полезна работа !
lov - майстор
Опитват се да покрият щетите от загубите. Вероятно има много изгубени пратки. А и често си е маркетингов трик да държиш ниска цена на продукта като вдигнеш цената за доставка. В момента при тях е борба за оцеляване. при нас тепърва предстоии още по жестока. Човешкото око е лакомо и често пренебрегва тези разходи. Хаоса си е пълен така лекичко се и презастраховат от загуби. Вече никой не може да каже какво ще стане с цените. Щото ако произвеждаш и нямаш пазар би трябвало да поевтинеят но поне към настоящия момент на много неща вероятно се разчита на запаси.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Въпрос за покупки от „Алиекспрес"" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: