• 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 33
Ел. инструментите. Консумативи.
bulhomes2 - майстор
И от какъв зор го искаш това? Все едно да си купиш последен модел лаптоп и да го ползваш за нощна лампа. В никакъв случай няма да е толкова. 10cfm са 283 л/мин. Ааа те пък са си написали дебита на компресора в cfm - 18. Демек в 55% от времето когато си натиснал спусъка - ще работи. С големия излиза 43%.
PIP - майстор
Реалния cfm е 13.8, 18 е на помпата, а доколкото разбирам се препоръчва поне 20% над спецификациите на пистолетите. Както и да е, зора е шума най-вече, вече имам един малък преносим, който ползвам с пистолетите на въздух за обектите и от него хич не съм фен на шума. Мерси отново.
estorm - специалист
Ще купувам компресорна глава. Много марки има коя да избера? Abac добри ли са? Помъчих се с една Зил-ова много пяна конденз ми прави. Нещо като маслена пяна. Ако го елиминирам ОК но не виждам как. За 0 време замазва стъклото на кондензоотделителя.
bulhomes2 - майстор
Маслото влиза във въздуха през сегментите. Казват, че по магазините се намирали ремонтни комплекти за ЗИЛов компресор, но аз не съм търсил.

Конденз се получава при разширяването на нагрятия компресиран въздух. Ако преди бутилката си направиш някакъв разширителен съд - голяма част от конденза ще остава в него. Виж на клипа ми колко има в бутилката и колко в разширителя!


Мръсотията в бутилката ми е от предни глави. В тоя разширителен съд е конденза от две глави - ЗИЛова и ИФова.

Друг вариант за конденза е производствен - с двустъпална глава. Между първото и второто стъпало въздуха се охлажда и при разширяването в бутилката кондензира по-малко.
resistbody - майстор
пет апр 24, 2020 1:01 ambulhomes2 написа:
Казват, че по магазините се намирали ремонтни комплекти за ЗИЛов компресор, но аз не съм търсил.
Аз за моя взимах комплект клапани и още глупсоти от една Пловдиска фирма, но вече не помня името.. може да съм писал в другия форум.. ама не си намирам темата..
Иначе качеството беше супер зле... прешлайфах ги преди да ги сложа..
estorm - специалист
С ремонт на главата не ми се занимава. Помогнете да разбера струва ли си да му правя медна серпентина с вентилатор за охлаждане на въздуха преди ресивъра и евентуално съд за масло,кондензоотделяне или е сдухан и няма смисъл.
За 1м и 18сек пълни 50л. бутилка от 0 до 6атм. Не знам защо на 6 ми изкл. пресостата.
От 450мл масло половината го качва в разширителния съд, но не виждам маслото да "ври " от картерни газове.
Наскоро му сложих водно охлаждане, че няма перка на шайбата тъй като го ползвам малко. Сложих водното че реших да боядисвам джантите си и да поработи повечко. Та тогава почна да цапа толкова.
preslav - майстор
пет апр 24, 2020 6:26 pmestorm написа:
С ремонт на главата не ми се занимава. Помогнете да разбера струва ли си да му правя медна серпентина с вентилатор за охлаждане на въздуха преди ресивъра и евентуално съд за масло,кондензоотделяне или е сдухан и няма смисъл.
За 1м и 18сек пълни 50л. бутилка от 0 до 6атм. Не знам защо на 6 ми изкл. пресостата.
От 450мл масло половината го качва в разширителния съд, но не виждам маслото да "ври " от картерни газове.
Наскоро му сложих водно охлаждане, че няма перка на шайбата тъй като го ползвам малко. Сложих водното че реших да боядисвам джантите си и да поработи повечко. Та тогава почна да цапа толкова.
Доколкото си спомням маслената "магистрала" на ЗИЛ-овите компресори няма връзка с охладителната им "система" - най-вероятната причина за "разход" на масло е износени сегменти и ако съм прав никаква серпентина и маслоотделители не могат да ти помогнат. АБАС бяха добри преди десетина години - за сега не знам, но според мен най-важното е компресорът да е правилно подбран за да не му се налага да работи нон-стоп и да прегрява.
estorm - специалист
Отказах се да сменям главата. Твърде малко се ползва да наливам пари. Помогнете ми с инвормация що за съединение е на възвратния клапан? Алуминиева тръбичка и на главата и на клапана завършва с нещо като пресована на нея шайба на 4мм от края и. Скъса се. Сега искам да я сменя с дълга ще я навия на серпентина и охлаждам с вентилатор. Обаче това съединение не ми е ясно как става.
Като на снимката почти.
Сега да взема медна тръба, но как да направя уплътнение?
Ps Врязващ пръстен било решението.

Прикачен файл

20200517_234119.jpg
milev5 - специалист
Някой знае ли какъв дебит трябва да минава през радиаторче за парно на Opel Astra 1.6 16 ?Радиаторчето събира около 1л.
Искам да монтирам едно такова да охлажда главата на компресор от ЗИЛ 131.
Без охлаждане дистантионният термомемтър показва около 160гр при 23гр околна.Гледам някакви помпи за аквариум с дебит 6л/м на Бриколажа са по 40лв.Дали ще върши работа ?
lov - майстор
нед май 17, 2020 6:29 pmestorm написа:
Отказах се да сменям главата. Твърде малко се ползва да наливам пари. Помогнете ми с инвормация що за съединение е на възвратния клапан? Алуминиева тръбичка и на главата и на клапана завършва с нещо като пресована на нея шайба на 4мм от края и. Скъса се. Сега искам да я сменя с дълга ще я навия на серпентина и охлаждам с вентилатор. Обаче това съединение не ми е ясно как става.
Като на снимката почти.
Сега да взема медна тръба, но как да направя уплътнение?
Ps Врязващ пръстен било решението.
Малко късно виждам питането. Има си специален инструмент за това. Често се ползва и при тръбопроводите за спирачни системи. В някои магазини за авточасти предлагат и направа на такива накрайници. Та понеце този инструмент върви по принцип с комплект накрайници за най различни размери. Пробвай може да ри излезе късмета. Или при газаджиите за буренце ако може да стане там.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 33

Тема "Компресор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: