Всички имаме коли, нали ?
Lion15 - специалист
Здрасти.
Да ви попитам.
Преди седмица ми изпадна колата от заглавието на темата на далавера.
Взехме я и реших да я кача на село на гараж до като взема книжка.
Тръгнахме и след 25 км. планински път взе да вдига градусите.
Стигна до 100-105°С и отбихме, но перката не включва нито при работещ и изгасен двигател.
Включихме парното и едвам се добрахме до село.
Въпроса ми е от какво може да причини спирането на перката?
Колата не е карана доста време...
Ще трябва да проверя сервизната история, но все пак да попитам дали някой се е сблъсквал с този проблем.
petromaniq66 - специалист
Провери предпазителя и почисти клемите в куплунзите на терморелето и вентилатора на първо време.
Последна промяна от petromaniq66 на съб юни 06, 2020 2:33 pm, променено общо 1 път.
Lion15 - специалист
съб юни 06, 2020 2:21 pmpetromaniq66 написа:
Почисти клемите в куплунзите на терморелето и вентилатора на първо време.
Благодаря, ще видя утре.
Само да намеря терморелето...
Ще направя тема ,,Каква Аста си купих, да ви е яд" :-D
В сервизната история няма ремонт по охладителната система.
В края на седмицата ако не стане ще я караме в сервиз.
petromaniq66 - специалист
Ако можеш да намериш венрилатора, то е свързано с кабел към него. :)
Andri01 - майстор
Датчик,проводници,реле,връзки,захранване,предпазител,ЕД на самия вентилатор...! Доста работи има,които могат да се сгавят! Потърси някой приятел,който ги разбира тези игри.
Lion15 - специалист
съб юни 06, 2020 2:36 pmAndri01 написа:
Датчик,проводници,реле,връзки,захранване,предпазител,ЕД на самия вентилатор...! Доста работи има,които могат да се сгавят! Потърси някой приятел,който ги разбира тези игри.
Сещам се за един индивид. :)
И бащата бара.. :)
Ще си поиграем тия дни... :-D
Andri01 - майстор
Успех и...умната като вземеш книжката!!! Да не те четем в новините :) :partyman:
Lion15 - специалист
съб юни 06, 2020 2:49 pmAndri01 написа:
Успех и...умната като вземеш книжката!!! Да не те четем в новините :) :partyman:
Благодаря!
Дано я взема от първия път. :)
Имам малко опит.
Дано да не си повярвам много слеф това...
Ся ще трябва да ходя на някакви изследвания, че имам малко здравословни проблеми.
Илчо Илиев - майстор
съб юни 06, 2020 2:30 pmLion15 написа:



Ще направя тема ,,Каква Аста си купих, да ви е яд" :-D
Ни дей прай тема, освен в раздела за сатира... :goodman:

Първо не си писал с кой мотор е тая Астра,а това,че е F, само може да буди съжаление.....
Карах такова нещо 10 г, беше с най възможно калпавия мотор...немския 1,7 с турбина :wallbash: :wallbash: :wallbash:
Относно включването на вентилаторите, те колегите са ти писали, но релето е над мотора на преградата,а бушона е в клемната кутия до десния амортесьор...
Аз сменях радиатор и както всичко и той беше китайски, та си загряваше идеално, дори и на равно, смених термостата...без разлика...
Наложи се да изкатеря Петрохан, и като се включиха ония ми ти вентилации и...няма спиране, та се наложи да одърпам бушоните докато спре... :lol:
Дано да са ти я подарили тая Астра,но като за учебна бива, тъкмо ще се понаучиш какво да гледаш като си купуваш другата кола.. :lol:
Щом ще ходиш по планински пътища, няма да е зле да и видиш причините защо загрява, дали е затлачен радиатор, задържал термостат, зацапан радиатор....абе заводски не е предвидена да се кара само надолу по баира...
Сега имам два курника-бензин и дизел, минавам си Шипка без да мръдне стрелката,особено на бензина, е дизела леееко вдига,но пак не преминава средата, така,че потърси причината..
Опел слагат и Исузу дизел, те имат склонност да прегряват и гърмят глави...
Така,че кажи с кой мотор е тая Астра,а за вентилатора....ако не можеш да намериш датчици/релета , връзваш с ключ, което си е ромска работа,но.....по-добре от ремонти..
Lion15 - специалист
съб юни 06, 2020 3:25 pmИлчо Илиев написа:
съб юни 06, 2020 2:30 pmLion15 написа:



Ще направя тема ,,Каква Аста си купих, да ви е яд" :-D
Ни дей прай тема, освен в раздела за сатира... :goodman:

Първо не си писал с кой мотор е тая Астра,а това,че е F, само може да буди съжаление.....
Карах такова нещо 10 г, беше с най възможно калпавия мотор...немския 1,7 с турбина :wallbash: :wallbash: :wallbash:
Относно включването на вентилаторите, те колегите са ти писали, но релето е над мотора на преградата,а бушона е в клемната кутия до десния амортесьор...
Аз сменях радиатор и както всичко и той беше китайски, та си загряваше идеално, дори и на равно, смених термостата...без разлика...
Наложи се да изкатеря Петрохан, и като се включиха ония ми ти вентилации и...няма спиране, та се наложи да одърпам бушоните докато спре... :lol:
Дано да са ти я подарили тая Астра,но като за учебна бива, тъкмо ще се понаучиш какво да гледаш като си купуваш другата кола.. :lol:
Щом ще ходиш по планински пътища, няма да е зле да и видиш причините защо загрява, дали е затлачен радиатор, задържал термостат, зацапан радиатор....абе заводски не е предвидена да се кара само надолу по баира...
Сега имам два курника-бензин и дизел, минавам си Шипка без да мръдне стрелката,особено на бензина, е дизела леееко вдига,но пак не преминава средата, така,че потърси причината..
Опел слагат и Исузу дизел, те имат склонност да прегряват и гърмят глави...
Така,че кажи с кой мотор е тая Астра,а за вентилатора....ако не можеш да намериш датчици/релета , връзваш с ключ, което си е ромска работа,но.....по-добре от ремонти..
Мотора е 1.8.
Взех я от един познат като за без пари.
Има сервизна история, реални километри и приличен вид.
Ще я ползвам за работна, да я товаря (картофи, джибри, дърва и дъски) като купя друга да я пазя.
Хвърлил съм око на Мазда 6....
Има време.
Нека събера някой лев.

Тема "Opel Astra F загрява и не включва перката." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: