Всички имаме коли, нали ?
Lion15 - специалист
пон юни 08, 2020 7:26 amkozl написа:
Като гледам снимката на "печката" с тези две тръби, то ако е някакво подгряващо нещо, целта е да загрява охладителната течност, а не екипажа в колата, което се потвърждава от наличието на ДУ. Последния дизел де се возих с подобна "печка" беше Т55, вместо ДУ с възможност за 100% РУ :-D
Както казах незнам дали е оригинална.
Печка ли е, не е ли не съм сигурен.
Нещо подобно на това е.
Казах ви, че съм зелен в колите, а вие почнахте да ме гъбаркате нещо.
До сега само съм си играл с една Лада 1200 на един комшия.
Сменях и свещи.

Питате ме нещо, аз ви отговарям като без да съм сигурен.
В сервизната история(няколко бележки) от Италия пише, че е барано по въпросната печка.
Така ми излезе в гугъл преводача.
За това донякъде отговорих несигурно.
MamaMy - майстор
Aз спирам да пиша, че вече се напоявиха всички баш разбирачи. Сега ще потекат реки от акъл и ще стане чудо.
Lion15 - специалист
пон юни 08, 2020 9:46 pmMamaMy написа:
Aз спирам да пиша, че вече се напоявиха всички баш разбирачи. Сега ще потекат реки от акъл и ще стане чудо.
Незнам какво искаш да кажеш.
Разбирач не съм.
Няколко пъти казах, че съм гола вода.
Ако съм те засегнал с нещо или обидил, моля да ме извиниш.

Ся, че съм и аз дървен философ и отговарям на посоки е друг въпрос.
Мир?
MamaMy - майстор
Изображение
Това е Исузу мотора в Астра Ф. Има само два варианта. С и без турбо. На външен вид изглеждат еднакво. Когато е в адекватно състояние колата върви съвсем прилично до 2000 оборота. След включване на турбото осезаемо те лепи в седалката. Няма никакви печки или допълнителни свещи монтирани фабрично. Единственото допълнително подгряване е на нафтовия филтър. Този двигател има 3 термостата. Един основен двоен, един на изхода на блока към парното и един на изхода към отоплението на нафтовата помпа. Понеже е предкамерен, ако всичко е наред, мотора пали от четвърт и работи изключително тихо за дизел. Склонност към прегряване имат моделите с климатик. Проблема е, че климатичния радиатор е монтиран пред основния и възпрепятства охлаждането. За това при включване на климатик перките тръгват веднага да въртят принудително. Проверете дали надува маркучите. Може да проверите и за изгорели газове или масло в антифриза. Това последното е по-рядко срещано. Нека специалист по двигатели да измери луфтовете на клапаните. Понеже регулирането им е със смяна на пулове, често се пренебрегват и от там двигателя работи много зле. Реално се изисква съвсем малко усилие.
Lion15 - специалист
пон юни 08, 2020 10:48 pmMamaMy написа:
Изображение
Това е Исузу мотора в Астра Ф. Има само два варианта. С и без турбо. На външен вид изглеждат еднакво. Когато е в адекватно състояние колата върви съвсем прилично до 2000 оборота. След включване на турбото осезаемо те лепи в седалката. Няма никакви печки или допълнителни свещи монтирани фабрично. Единственото допълнително подгряване е на нафтовия филтър. Този двигател има 3 термостата. Един основен двоен, един на изхода на блока към парното и един на изхода към отоплението на нафтовата помпа. Понеже е предкамерен, ако всичко е наред, мотора пали от четвърт и работи изключително тихо за дизел. Склонност към прегряване имат моделите с климатик. Проблема е, че климатичния радиатор е монтиран пред основния и възпрепятства охлаждането. За това при включване на климатик перките тръгват веднага да въртят принудително. Проверете дали надува маркучите. Може да проверите и за изгорели газове или масло в антифриза. Това последното е по-рядко срещано. Нека специалист по двигатели да измери луфтовете на клапаните. Понеже регулирането им е със смяна на пулове, често се пренебрегват и от там двигателя работи много зле. Реално се изисква съвсем малко усилие.
Да ти кажа честно моята не знам дали е с турбо.
По талон е 60 киловата/около 80 коня, но не съм сигурен.
Карал съм я сравнително малко и не съм ускорявал много.
По селото се навъди много полиция.
Веднъж ме спряха, но бях на къра и като му обясних, че сега ще карам курсове и си въртя кръгчера за практика ми каза да продължавам, само да не бутна някой човек
Там пък най малко ги очаквах. :-D
Вдигал съм най много 65 и то по надолник.
Пък и по-горе бях писам мотора нс перката бе изгорял.
Пуснах му директно ток за проба.
За 10 лева за перка на старо от една гробница като моята, само че бензин и с помощта на приятел сега работи и се включва некъде към 100/110°С
Бащата провери тия неща още като вдигна градусите.
Всичко беше точно.
И още се чудя как е държела горе долу нормални градуси само с водно охлаждане.
Днес уж ще я карахме на обслужване и преглед, но бащата беше на работа и не смеех да и рискувам номерата като я свалям аз, че преди месец на бащата на неговата свалиха така, заради един идиот.
Ще се смени каквото трябва и на едно място трябва да се нанесе лаково покритие на тавана.
Трябва да я насстъпя малко некой път, да видим дали лепи за седалката.
Мерси много за инфото.
Илчо Илиев - майстор
пон юни 08, 2020 11:10 pmLion15 написа:
Мерси много за инфото.
Спрях да пиша в темата, явно някъде се губи връзка, колко народ се опитва някак да ти помогне,а ти си пишеш каквото си знаеш...
Чаках от няколко дена да я снимаш тая кола, особено двигателния отсек,но......
MamaMy е качил снимка на Астра F с Исузу мотор, обяснил ти е възможно подробно за какво става дума и....ти обесняваш де си карал , очаквах да напишеш поне дали това се вижда под твоя капак,но.......


Ся, то не е лошо да си бием лафчета, но някак в едни момент се усещаш ,че те правят на глупак....
Lion15 - специалист
вт юни 09, 2020 6:47 amИлчо Илиев написа:
пон юни 08, 2020 11:10 pmLion15 написа:
Мерси много за инфото.
Спрях да пиша в темата, явно някъде се губи връзка, колко народ се опитва някак да ти помогне,а ти си пишеш каквото си знаеш...
Чаках от няколко дена да я снимаш тая кола, особено двигателния отсек,но......
MamaMy е качил снимка на Астра F с Исузу мотор, обяснил ти е възможно подробно за какво става дума и....ти обесняваш де си карал , очаквах да напишеш поне дали това се вижда под твоя капак,но.......


Ся, то не е лошо да си бием лафчета, но някак в едни момент се усещаш ,че те правят на глупак....
Проблема, ако не си прочел по-напред се реши.
Беше изгорял мотора на перката.
Смених го барабар с перката от една друга кола, като моята само, че бензин.
И сега не вдига толко градусите и се включва към 100/100и няколко градуса.
Играх си сумати време да я сменя и добре, че ми помогна.
За снимката на двигателя, колегата Mama My ми ибясни по-подробно на лс.
Даже ми обясни някой недостатъци на колата, която мисля да купя нататък, като събера повече пари-Мазда 6.
За което съм му много благодарен. :partyman:
Снимка не си искал, не съм качил- да, мотора е същия като моя.

Така, че проблема заради който пуснах темата се реши, откарахме на обед колата да се обслужи и така.
Благодаря ви на всички, включили се в темата да ми помогнат.
Ако искате да си бием лафчета, нема лошо.
Така и така скучая. :-D
Ако съм направил някой на глупак или съм обидил някой-да ме извинява, да завършим темата с добри отношения.
А пък мен некой ако ме е правил нс глупак-не ми пука, аз съм си глупак по природа.
Айде лека вечер.
Наздраве! :partyman:
Lion15 - специалист
ср юни 10, 2020 7:52 pmkr1100 написа:
споко :partyman:
Това да се чува.:D

Тема "Opel Astra F загрява и не включва перката." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: