• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
film - специалист
На колата са ми сложили със 15мм по-дълги шпилки от стандартните, за да може да сложат фланци. Сега искам да разкарам фланците, но видях, че 2-3 шпилки са с изронена резба където е фланеца. Тоест ще се сменят. Но може ли останалите да се отрежат и това проблем ли ще е да се завие гайката после?

https://ibb.co/kGqWKDL
пишман_майстор - майстор
Избий старите и сложи нови , истински , че с тия експерименти стругарските.... да не ти се изтръгнат гайките на някой завой.
П.п. оригиналните много силно ме съмняват, да са правени на струг. По друг начин са направените резби там. Принципно го казвам .
Илчо Илиев - майстор
Защо да не може... :?
Завиваш гайката на болта/шпилка, режеш колкото смяташ,че трябва, ако можеш с шлайфа заобляш среза, правиш фаска, ако не става или не можеш...с пиличка,а накрая развиваш гайката, ако има засегнато по резбата в края, гайката ще го изправи и ще ти е по-лесно да я завиеш отново....

:drinkers:
burkov - специалист
Джантата няма ли да легне върху изроненото? Също така как джантата не ги рони а фланеца успява? Бих ги сменил всичките
пишман_майстор - майстор
Както казах, предполагам са самоделни тия шпилки и вероятно са правени на струг резбите. На такова място не се слагат болтове и шпилки с резби правени на струг. Резбите на такива , се правят по друга технология , но не и със струг.
film - специалист
Мисля, че не са самоделни защото за форд има 2 модела - тези, които са при мен и 15мм по-къси - оригинални. По-скоро отзад на барабаните са изронените, но ще огледам внимателно всички преди да правя нещо. Аз питах чисто технически дали има проблем с рязането, евентуално някакво отслабване на метала.
Съсипаните ще ги сменям, но здравите искам да ги запазя, защото взимат по 15лв на брой за смяна и не е оферта
пишман_майстор - майстор
С рязането-не. Трябва си сигурен обаче точно в дължината.
mikluho - специалист
пет сеп 04, 2020 4:59 pmИлчо Илиев написа:
Защо да не може... :?
Завиваш гайката на болта/шпилка, режеш колкото смяташ,че трябва, ако можеш с шлайфа заобляш среза, правиш фаска, ако не става или не можеш...с пиличка,а накрая развиваш гайката, ако има засегнато по резбата в края, гайката ще го изправи и ще ти е по-лесно да я завиеш отново....

:drinkers:
Леле леле!

Не подхлъзвайте човека с шано изпълнения.

Купува нови и сменя.
Всичко друго си руска рулетка.
film - специалист
съб сеп 05, 2020 7:25 pmmikluho написа:


Не подхлъзвайте човека с шано изпълнения.

Купува нови и сменя.
Всичко друго си руска рулетка.
Може ли обяснение защо, така и не разбрах ако метала не се увреди и резбите са здрави какъв е проблема?

Сещам се примерно че среза може да тръгне под ъгъл, което няма да е добре.. Или да хване ръжда където е рязана
mikluho - специалист
съб сеп 05, 2020 10:32 pmfilm написа:
Може ли обяснение защо, ...
Кога последно ряза с "флекс" и не прегря м-ла?
Кога реши че
Илчо Илиев написа:
....гайката ще го изправи и ще ти е по-лесно да я завиеш отново....
Защо е нужно нещо което е смятано от една торба грамотни хора ние да го "подобряваме, скъсяваме"
Защо въобще трябва да ти казвам че крепежите на джантите са една идея важни за сигурността на хората в МПС-то!
Достатъчно съм се нагледал на "подобрения" тип руски майстор в Тубата. Ми не става!
Нови шпилки и си ОК, по 5-7 лева са :-D . Монтажа им е елементарен, вадят се с чук и се "набиват" изтеглят с гайка.
  • 1
  • 2

Тема "Рязане на шпилки" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: