• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
qrt - специалист
Здравейте, имам Raider RD-BC11 https://www.raider.bg/c/zaryadni-za-avt ... d-bc11-116.Закачих го на 3 различни акумулатора https://auto-masla.com/products/view/ca ... 4ah-440a-r, https://www.onlinemashini.bg/akumulator ... n-l-/36205, и една VEGA 45Ah с умряла клетка.Проблема е ,че и с трите на режим 5А ток, райдера зарежда с доста високо напрежение 15,7-15.9V, и за няколко минути електролита завира.Върнах го откъдето го купих, но твърдят, че работи нормално..След lockdown-a да го пращам ли в оторизиран сервиз?
gogo7777 - майстор
Завират всички клетки или само някои?
krasi92 - майстор
Ти колко волта искаш при 5а.
DundyTheCroc - майстор
От Райдер се бяга като дявол от тамян. Наскоро комшията ми носи една такава пръчка, не зареждал. Разкачвам електрониката и меря напрежението след изправителя, то 11 волта. Греца здрав, просто трафа не са го донавили китайците, че бакъра скъп.
qrt - специалист
пет ное 27, 2020 2:01 pmkrasi92 написа:
Ти колко волта искаш при 5а.
Ами старото ми зарядно на 4A зареждаше на около 13.4-13.8V.Просто не съм сигурен дали това е нормално.Четох, че напрежението на зареждане не е добре да надвишава 14-14.4V.
Andri01 - майстор
Правилно си чел. А това 15 и повече ,не е добре. :partyman:
kr1100 - майстор
пет ное 27, 2020 3:08 pmAndri01 написа:
Правилно си чел. А това 15 и повече ,не е добре. :partyman:
Ама има едно голямо НО - колко точен е мултицета с който мери / за 5-10лв китаец/??? Ако е китаец - там волтовете са в друга мярка , какато и китайските ампери.
За достоверност правя сравнение с показанията на Ц 4313 и Ц4353 минали през метрологич1н контрол и са стационярни / без удари.тласъци изтървавания/. 4313 го харизах на 1 познат от VW форума..
Andri01 - майстор
Преди години бяха единствените прибори за работа. Май единия мереше до 6А,по спомен. :)
krasi92 - майстор
С какво мериш амперите. Ако е на уреда за зареждане не и вярвай много. Какво те привлече към тази световноизвестна марка.
abcdefghijklmnopqrstuvwxz - майстор
Щом за няколко минути завира, пиши го бегал!
Ако става тоя акумулатор и е разреден просто и 30А поема.
На Москвича имаше амперметър ако помните!
Под 10А падаше ако караш 100км.
А защо се налага да ги дозареждаш?
Варианта е забравен консуматор или колата не пали от много опити, иначе никога не ми се е налагало да зареждам.
Това зарядно няма ли режим 3,5А?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Тема "Проблем със зарядно за акумулатори." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: