• 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
addicted - специалист
Ами нераждавейките на елдом данеби да се евтини? По какво отстъпват на вносните, освен по по поносимата цена? Колко сте купили и колко са протекли? Питам защото смятам да купя точно такъв. Само елдом правят точния модел за мен от нераждавейка, точните литри, точните фитинги, точните екстри. Ами моделите им с електронно управление на нарурела данеби да са скапани? Кой вносен бойлер има подобно управление, за алтернативни източници, и на каква цена сравнено с нашенските?
До момента имам допир до два броя тесита, един хоризонтален, и един вертикален. Сещате се защо се прибягна то смяната на единия с другия. Бойлера не се изключва никога, вече работи 5-та година, и се наложи само един нагревател да сменя. Аз го смених, не чаках сервизи и гаранции. Ползваме го 4-ма възрастни и едно 3 годишно. 80 литра бойлер. Хоризонталния още работи още не е протекъл, просто бързо свършва водата, нищо че и той е 80 литра.
Та какво искаме от един бойлер който ми струва месечните цигари?
Перфектни са си нашите бойлери, и при положение че се намират в 90% от домовете е съвсем нормално да се чува оттук-оттам че именно те са дали дефект.
Chefo77 - майстор
нед яну 10, 2021 9:51 amBoxo написа:

Аз винаги съм бил за Българското производство, но за качественото такова!!! Но всички постове на хора, на което са им протекли Български бойлери не ме кара да се чувствам горд от това. Ама и на чуждите производители били протичали - еми ние с тях ли се сравняваме? Нали сме велики БЪЛГАРИ??? Защо тогава, като вече са толкова голяма и призната компания, не изкарат серия бойлери, която да е с по-голямо качество и съответно с по-голяма цена, ей тъй за Народа или за Имидж??? Защото, според мен, в една толкова голяма фирма има директори и най-вече финансов директор, който ще каже, че няма да имат изгода от това. Няма кой да ги купува от една страна, а дори и да ги купи после няма да има подмяна с нов, тъй като няма да има дефектации.
Повечето нови електроуреди се правят така, че да изкарат гаранцията си, но докато за някой от тях това е донякъде оправдано, поради бързите нововъведения в областа и ти така или иначе ще ги смениш след 5-7 години, то при бойлерите нещата не се движат така бързо технологично. От повече от 40 години са все един вододсъсържател, който протича. Еми айде най-накрая някой да вземе да направи нещо читаво и да спрем да създаваме скрап!!!
Вечни продукти няма. Няма и да има. Първо, че е невъзможно, второ е икономически необосновано.
Хората си правят сметката. Според мен - правилно. Ако изкараш на пазара 100 000 броя от някакъв продукт за месец и от тях в рамките на целия гаранционния период възникнат генерални проблеми с 1 000, това ти е 1% дефектирала стока. Като се има предвид неопасността на гаранционния дефект, този процент си е съвсем нормален, дори бих казал нисък. Това важИ и за нашите бойлери, и за чуждите такива - надявам се не мислиш, че Аристон (примерно) дефектират по-малко ... или много по-малко. Сега - ако процентът е концентриран в първия месец след продажбата, тогава лампата ще светне. Това е бойлер, много далеч е от сложните машини, и дефектите не са толкова много като разновидност.
Аз съм абсолютно убеден, че начело на такива компании и в България, и по света, стоят хора и екипи, които са доста по-компетентни от форумните драскачи и могат да си направят преценката къде и какво могат да променят в зависимост от това как им се пласира стоката и какво е качеството ѝ. Ние потребителите имаме ограничен поглед върху продукцията, няма как всички дефекти да се споделят в мрежата. Няма как и при наличието на 500 оторизирани сервиза, да събереш надеждна информация от всички, за да изградиш категорично мнение какво става и какво - не. Но компаниите, които оторизират сервизите, тази информация я получават. Лазар (в случая) има изградено мнение на база това, което е продал и сервизирал през годините, но Лазар продава и сервизира в пъти повече от всички потребители на форума поотделно. Ако има някой, който продава и/или сервизира повече от него, то той или му е колега или най-малко се занимава само с това. Този, който е ремонтирал 10 или 20 бойлера в живота си не е фактор. Този, при който се е случил дефект, също не е фактор - казват му късмет. Аз съм горил 4 мотора на прахосмукачки на Nilfisk - 3 на една прахосмукачка (2 в гаранция, 1 - малко след изтичането ѝ), 1 на друга - очевАдно Nilfisk НЕ Е моят производител. Но нито съм подел кампания срещу Nilfisk, защото има стотици хиляди доволни и ползващи продуктите им с години и кой точно съм аз, за да съм фактор? А аз си пазя машините и с нито една друга нямам проблеми.
Та българските бойлери са си съвсем наред, поне в графата качество/цена. Щом продават и на външни пазари и се развиват, значи наистина са си ОК. Поне за марки като Елдом, Теси и Шишков. Тъй като съм работил за първите още във времената, когато мачкаха Теси навсякъде, имам някакъв сантимент към тях (субективен, разбира се). Да си на трето (или четвърто място) в Европа в този огромен пазар и някой някъде да твърди, че правиш боклуци - извинявам се, ама ми става смешно.
valentino76bs - майстор
нед яну 10, 2021 10:26 amChefo77 написа:
нед яну 10, 2021 9:51 amBoxo написа:

Аз винаги съм бил за Българското производство, но за качественото такова!!! Но всички постове на хора, на което са им протекли Български бойлери не ме кара да се чувствам горд от това. Ама и на чуждите производители били протичали - еми ние с тях ли се сравняваме? Нали сме велики БЪЛГАРИ??? Защо тогава, като вече са толкова голяма и призната компания, не изкарат серия бойлери, която да е с по-голямо качество и съответно с по-голяма цена, ей тъй за Народа или за Имидж??? Защото, според мен, в една толкова голяма фирма има директори и най-вече финансов директор, който ще каже, че няма да имат изгода от това. Няма кой да ги купува от една страна, а дори и да ги купи после няма да има подмяна с нов, тъй като няма да има дефектации.
Повечето нови електроуреди се правят така, че да изкарат гаранцията си, но докато за някой от тях това е донякъде оправдано, поради бързите нововъведения в областа и ти така или иначе ще ги смениш след 5-7 години, то при бойлерите нещата не се движат така бързо технологично. От повече от 40 години са все един вододсъсържател, който протича. Еми айде най-накрая някой да вземе да направи нещо читаво и да спрем да създаваме скрап!!!
Вечни продукти няма. Няма и да има. Първо, че е невъзможно, второ е икономически необосновано.
Хората си правят сметката. Според мен - правилно. Ако изкараш на пазара 100 000 броя от някакъв продукт за месец и от тях в рамките на целия гаранционния период възникнат генерални проблеми с 1 000, това ти е 1% дефектирала стока. Като се има предвид неопасността на гаранционния дефект, този процент си е съвсем нормален, дори бих казал нисък. Това важИ и за нашите бойлери, и за чуждите такива - надявам се не мислиш, че Аристон (примерно) дефектират по-малко ... или много по-малко. Сега - ако процентът е концентриран в първия месец след продажбата, тогава лампата ще светне. Това е бойлер, много далеч е от сложните машини, и дефектите не са толкова много като разновидност.
Аз съм абсолютно убеден, че начело на такива компании и в България, и по света, стоят хора и екипи, които са доста по-компетентни от форумните драскачи и могат да си направят преценката къде и какво могат да променят в зависимост от това как им се пласира стоката и какво е качеството ѝ. Ние потребителите имаме ограничен поглед върху продукцията, няма как всички дефекти да се споделят в мрежата. Няма как и при наличието на 500 оторизирани сервиза, да събереш надеждна информация от всички, за да изградиш категорично мнение какво става и какво - не. Но компаниите, които оторизират сервизите, тази информация я получават. Лазар (в случая) има изградено мнение на база това, което е продал и сервизирал през годините, но Лазар продава и сервизира в пъти повече от всички потребители на форума поотделно. Ако има някой, който продава и/или сервизира повече от него, то той или му е колега или най-малко се занимава само с това. Този, който е ремонтирал 10 или 20 бойлера в живота си не е фактор. Този, при който се е случил дефект, също не е фактор - казват му късмет. Аз съм горил 4 мотора на прахосмукачки на Nilfisk - 3 на една прахосмукачка (2 в гаранция, 1 - малко след изтичането ѝ), 1 на друга - очевАдно Nilfisk НЕ Е моят производител. Но нито съм подел кампания срещу Nilfisk, защото има стотици хиляди доволни и ползващи продуктите им с години и кой точно съм аз, за да съм фактор? А аз си пазя машините и с нито една друга нямам проблеми.
Та българските бойлери са си съвсем наред, поне в графата качество/цена. Щом продават и на външни пазари и се развиват, значи наистина са си ОК. Поне за марки като Елдом, Теси и Шишков. Тъй като съм работил за първите още във времената, когато мачкаха Теси навсякъде, имам някакъв сантимент към тях (субективен, разбира се). Да си на трето (или четвърто място) в Европа в този огромен пазар и някой някъде да твърди, че правиш боклуци - извинявам се, ама ми става смешно.
Шишков лично на мен не ми харесва ....
Защитата му е много тъпо, рисково и недодялано хваната за балона.
Входяща му лустерклема е олелеле мале.
Конструктивно също не ми харесва ....т.е. с оглед безопасност.
Скъп нагревател който се развива с голяма гайка ключ 52 и ако случайно натрупа много котлен камък ваденето е кошмарно.Но неръждавейките които съм отварял (никак не са малко) по нашия край имат 10 пъти по малко котлен камък от колкото емайлираните.
Chefo77 - майстор
Доколкото зная, Шишков не дават гаранция за бойлери, които ще се използват във Варна. Не зная колко е вярно де...
iliya_i - майстор
нед яну 17, 2021 8:50 pmChefo77 написа:
Доколкото зная, Шишков не дават гаранция за бойлери, които ще се използват във Варна. Не зная колко е вярно де...
Във Варна не съм срещал Шишков да се продава някъде.
Като не продават, защо им е и гананционен сервиз.
Последна промяна от iliya_i на вт яну 19, 2021 5:01 pm, променено общо 1 път.
Кумчо Вълчо - специалист
нед яну 10, 2021 10:26 amChefo77 написа:
нед яну 10, 2021 9:51 amBoxo написа:

Аз винаги съм бил за Българското производство, но за качественото такова!!! Но всички постове на хора, на което са им протекли Български бойлери не ме кара да се чувствам горд от това. Ама и на чуждите производители били протичали - еми ние с тях ли се сравняваме? Нали сме велики БЪЛГАРИ??? Защо тогава, като вече са толкова голяма и призната компания, не изкарат серия бойлери, която да е с по-голямо качество и съответно с по-голяма цена, ей тъй за Народа или за Имидж??? Защото, според мен, в една толкова голяма фирма има директори и най-вече финансов директор, който ще каже, че няма да имат изгода от това. Няма кой да ги купува от една страна, а дори и да ги купи после няма да има подмяна с нов, тъй като няма да има дефектации.
Повечето нови електроуреди се правят така, че да изкарат гаранцията си, но докато за някой от тях това е донякъде оправдано, поради бързите нововъведения в областа и ти така или иначе ще ги смениш след 5-7 години, то при бойлерите нещата не се движат така бързо технологично. От повече от 40 години са все един вододсъсържател, който протича. Еми айде най-накрая някой да вземе да направи нещо читаво и да спрем да създаваме скрап!!!
Вечни продукти няма. Няма и да има. Първо, че е невъзможно, второ е икономически необосновано.
Хората си правят сметката. Според мен - правилно. Ако изкараш на пазара 100 000 броя от някакъв продукт за месец и от тях в рамките на целия гаранционния период възникнат генерални проблеми с 1 000, това ти е 1% дефектирала стока. Като се има предвид неопасността на гаранционния дефект, този процент си е съвсем нормален, дори бих казал нисък. Това важИ и за нашите бойлери, и за чуждите такива - надявам се не мислиш, че Аристон (примерно) дефектират по-малко ... или много по-малко. Сега - ако процентът е концентриран в първия месец след продажбата, тогава лампата ще светне. Това е бойлер, много далеч е от сложните машини, и дефектите не са толкова много като разновидност.
Аз съм абсолютно убеден, че начело на такива компании и в България, и по света, стоят хора и екипи, които са доста по-компетентни от форумните драскачи и могат да си направят преценката къде и какво могат да променят в зависимост от това как им се пласира стоката и какво е качеството ѝ. Ние потребителите имаме ограничен поглед върху продукцията, няма как всички дефекти да се споделят в мрежата. Няма как и при наличието на 500 оторизирани сервиза, да събереш надеждна информация от всички, за да изградиш категорично мнение какво става и какво - не. Но компаниите, които оторизират сервизите, тази информация я получават. Лазар (в случая) има изградено мнение на база това, което е продал и сервизирал през годините, но Лазар продава и сервизира в пъти повече от всички потребители на форума поотделно. Ако има някой, който продава и/или сервизира повече от него, то той или му е колега или най-малко се занимава само с това. Този, който е ремонтирал 10 или 20 бойлера в живота си не е фактор. Този, при който се е случил дефект, също не е фактор - казват му късмет. Аз съм горил 4 мотора на прахосмукачки на Nilfisk - 3 на една прахосмукачка (2 в гаранция, 1 - малко след изтичането ѝ), 1 на друга - очевАдно Nilfisk НЕ Е моят производител. Но нито съм подел кампания срещу Nilfisk, защото има стотици хиляди доволни и ползващи продуктите им с години и кой точно съм аз, за да съм фактор? А аз си пазя машините и с нито една друга нямам проблеми.
Та българските бойлери са си съвсем наред, поне в графата качество/цена. Щом продават и на външни пазари и се развиват, значи наистина са си ОК. Поне за марки като Елдом, Теси и Шишков. Тъй като съм работил за първите още във времената, когато мачкаха Теси навсякъде, имам някакъв сантимент към тях (субективен, разбира се). Да си на трето (или четвърто място) в Европа в този огромен пазар и някой някъде да твърди, че правиш боклуци - извинявам се, ама ми става смешно.
Я пак, че се загубих и то в гората?
schuldiner - майстор
Какво сега, ъп на спора ли ще правиш, Кумчо? Само за сведение viewtopic.php?f=11&t=65649 с резултат 76% "безусловно за", 18% харесват само скъпите и едва трима гласувахме против българското производство.
Аз може да не съм съгласен, но си уважавам повечето от съфорумците. Затова обещавам, когато ми се наложи смяна, новият да бъде от български производител.
kozl - майстор
Едно слабо място на Елдомците е, че ползват PVC тръба за горещата вода.
Все още ли е така :?
Може би вече да ползват РР :?
zz_stefanov - майстор
ср яну 20, 2021 7:05 amkozl написа:
Едно слабо място на Елдомците е, че ползват PVC тръба за горещата вода.
Все още ли е така :?
Може би вече да ползват РР :?
Май вече е ппр, защото отдавна не съм имал проблем тръбата. Набита е в металния извод.
kozl - майстор
Некой бе писал, че на неръждаемите Елдомци, тръбата за гореща вода била до края от неръждавейка :?
Но аз още не съм провелил :roll:
Не ми се е налагало до сега.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

Тема "Протекъл бойлер на Елдоминвест" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: