Ще правя експеримент с електродвигател за перяща прахосмукачка и гледам, че от него излизат два кабела. Работи на 220 волта.
Има ли някаква особеност при запускане, ползва ли се електроника или каквото и да е или директно се свързва и тръгва?
Може ли да се закрепи термо сонда към кожуха на двигателя и когато се загрее примерно до 60 градуса, да се изключи с цел предпазване от прегряване?
Насочил съм се към този тип защото гледам че имат вграден вентилатор на двигателя. Другите са двойно по-евтини, но не знам до колко ще се загряват. Вентилатора на двигателя смуче или нагнетява въздух за охлаждането му?
Този вакуум от номинално смукателно налягане - 22 kP/22000pascal къде предполагате че се дава - на входа на кръглият отвор от където смуче ли?
Snap2144132239.jpg (58.03 KиБ) Видяна 1026 пъти
Има ли някаква особеност при запускане, ползва ли се електроника или каквото и да е или директно се свързва и тръгва?
Може ли да се закрепи термо сонда към кожуха на двигателя и когато се загрее примерно до 60 градуса, да се изключи с цел предпазване от прегряване?
Насочил съм се към този тип защото гледам че имат вграден вентилатор на двигателя. Другите са двойно по-евтини, но не знам до колко ще се загряват. Вентилатора на двигателя смуче или нагнетява въздух за охлаждането му?
Този вакуум от номинално смукателно налягане - 22 kP/22000pascal къде предполагате че се дава - на входа на кръглият отвор от където смуче ли?
Прикачен файл:
Snap2144132239.jpg (58.03 KиБ) Видяна 1026 пъти