Всички имаме коли, нали ?
BREAKER - специалист
Много коли съм сменил ,и преди 12 години си изрязах от деколин едни подложки за под клемите,които ги мажа с масло един път в годината-НИКОГА не съм имал окислени(сулфидирали) клеми.Подложките си ги взимам като продавам колата-за следващата. :)
:wink: Това е много хитро ще пробвам, Благодаря!
Huhavela - специалист
В бутилка/около 1,5литра/ се изсипва едно пакетче сода бикарбонат и се разклаща докато се разтвори содата.След това с получената консистенция се заливат клемите така както са си на акумулатора.Изчистват се на момента.Не е задължително содата да се разтвори напълно.
докера - специалист
В същия разтвор , налят в пластмасова чашка за кафе , но не пълна до горе , защото шупва , се потапят и окислените скоби , оставят се да се понакиснат докато реакцията поутихне и след това се почистват с влажен парцал . Накрая , при нужда , се зачиства вътрешната страна на клемите /скобите/ с ножче или друг подходящ инструмент.

А такива подложки за пъпките на акумулатора , само че от плътен дунапрен , съм виждал доста преди години по соц.возилата :wink:

Тема "Окисляване на плюсовата клема" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: