Не, трудно ми е, щото немам толко ръце. Трябва да приспособя нещо поне захранването да не държа с ръце...
Ама, чек да видя...
Ама, чек да видя...
stefan_gb написа:Е измери ли какъв е пада на напрежение при един работещ и неработещия в неговата верига......На светещите - 3 V, на несветещите - 1,75 V
Master_Kenobi написа: И кат премеря "общио плюс след резисторо" кво ще ни даде това?Това ще ти каже дали им стига напрежението да светнат и дали не е изгорЕл общиО диод.
Biso написа: Мастъре, това че несветещите диоди са светнали при меренето, означава, че са здрави. Просто с уреда с който мериш им подаваш директно в права посока напрежение от батерийката вътре. Вероятно светят и по-слабичко..... (:-D зависи от режима на който мериш)
Ако измерванията са ти правилни...
Biso написа:Има захранване в колата, защото кабелът за очичките и за основния халоген на мъглянката е един и същ до фара. А халогена си бачка - пу-пу!
Съмнява ме, че на самата платка с диодите нищо й няма а проблема на единия фар е, че не стига до него ток по инсталацията. Това в колата ти.....премери там на място.
ditronix написа: Toя "диод"-Dx си е резистор отвсякъде!Резистор е! Измерена (неколкократно) стойност - 50 ома. Това на "работещата" платка.
sstefanov написа:Но щом при последователно свързване напреженията върху диодите са различни означава че нещо е станало с някои от тях и ми се струва, че ще трябва да ги смениш (ако платката/схемата е здрава).То накрая така ще стане... Платката е видимо здрава, няма какво да й се повреди, освен ограничителните разистори. Но те си показват в момента всички към 200 ома (май беше).
Прикачен файл
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: