Чакаме вашите въпроси за банята, ваната и т..н.
strelec - специалист
axial написа:
sergy написа:
Смесителна батерия с термостат има на Groe, Teka, Roca, Arttec – чешки и някакви суперментета по 119 лв. Тази е на Идеал Стандарт, ама май че не е правена тук....
Ползвам 2 термостатни смесителя от същата серия и още 3 от друга серия на ИС. Държат се перфектно и доколкото си спомням всички бяха произведени в Германия. А цената им в сравнение с китайските боклуци е просто смешна. Да си я ползваш със здраве! :)
Продуктите на Идеал стандарт са произведени в КИТАЙ !
axial - напреднал
Продуктите на Идеал стандарт са произведени в КИТАЙ !


Много кардинално мнение?! Кои продукти? А дали все пак няма нещо което да не произвеждат в Китай?
strelec - специалист
axial написа:
Продуктите на Идеал стандарт са произведени в КИТАЙ !


Много кардинално мнение?! Кои продукти? А дали все пак няма нещо което да не произвеждат в Китай?
Нещо може и да има, но специално, батериите, тоалетните чинии и тем подобни санитарии са си от Чайна.
Съмняващите се да попитат в който и да е магазин, където продават от тези продукти. Стига да не продават САМО от тях и да са в час.
cvetan83 - специалист
strelec написа:
axial написа:
Продуктите на Идеал стандарт са произведени в КИТАЙ !


Много кардинално мнение?! Кои продукти? А дали все пак няма нещо което да не произвеждат в Китай?

Това, че нещо се произвежда в Китай не предполага лошо качество на продукта това, че тук се внася възможно най евтиното от тяхното производство е друг въпрос отговора на който е търсенето на клиентите. Що се отнася до продуктите на "Идеал Стандарт" малко си се объркал нямат производство в Китай, а в Турция както и "ROCA" както и много други марки и това никога не е било и няма да бъде причина за понижаване на качеството.

П.П. Нали правите разлика между Идеал Стандарт Севлиево и "Ideal Standard" -Германия защото това са два различни производителя със коренно различни продукти.

http://www.idealstandard.com/

http://www.vidima.bg/
strelec - специалист
cvetan83 написа:
Това, че нещо се произвежда в Китай не предполага лошо качество на продукта това, че тук се внася възможно най евтиното от тяхното производство е друг въпрос отговора на който е търсенето на клиентите.
Опаааа, малка грешка! Не е това отговора, а желанието на търговците за максимална печалба и максимално натоварване на клиентите. Което е брутално изразено в България. Като започнеш през ябълките, които ги вземат от Гърция за 8 ст./кг., телефонни услуги - най-скъпи в Европа,горива с отвратително качество и с най-голяма печалба в предвид разходите, които се правят и цената на която се продава, и т.н., и т.н.

А иначе Китай е с най-голямата икономика в света и произвеждат много качествени стоки, но тук няма контрол и се внасят тези стоки, които не отговарят на стандартите и не се приемат от белия свят, към който за съжаление от 20 г. вече не ни числят.

Малко отклонение от темата- германските произворители на автомобили продават автомобилите 1-во качество само в Германия, 2-ро качество в западните страни, а 3-то в източния блок и останалите посредствени страни, сред които сме и ние. Всички са нови, но 2-ро и 3-то качество са с отклонения от стандартите.
За това и нашите сервизи не могат да смогнат с гаранционните автомобили.
Хайде поздрави и си останете със здраве.

П.П. Честита Баба Марта на всички!
niki_sap - специалист
Стрелец, това за колите са ебати глупостите и клишетата наложени в БГ. Специално за Мерцедес, както всъщност и за Фолксваген нещата въобще, ама въобще не стоят така. Всеки завод си има контрол на качеството и това се отнася най-вече за частите, които идват от външни достачици, което практически е 80% от автомобила. Защото заводите са практичеки места за сглобяване и тестване, но близо 2/3 от колата идва от външни доставчици. Съответно част произведена от тези доставчици, която не отогваря на стандартите не може да бъде качена на поточната линия. Лично съм бил в такъв завод и съм виждал как на случаен принцип се проверяват частите дали отговарят на стандарта. Отделно ако си поръчаш чисто нов Мерцедес например, в момента, в който подпишеш договора - т.е. уточниш точно каква кола искаш може да получиш номера на рамата на колата си. Става дума за колата, която все още не е произведена, съответно ако желаеш можеш да отидеш в завода и да я видиш преди да е готова. Всичко това, комбинирано с всевъзможните стандарти за качество, които всяка от тези фирми има, гарантира, че няма подобно разделение на продукцията между нашия източен и техния западен пазар. Всичко това са градски легенди.
При смесителите и тоалетните чиний не знам как е, но в общия случай ако фирмата има покрити системи за качество, едва ли го има това и там. Или поне аз й имам достатъчно доверие за да си купя продукт.
strelec - специалист
O'k. Taka да е, радвам се за теб, но знаеш ли, че точно на Мерцедес като му провериш ВИН (номера на рамата) ти показва и за къде е произведен. Защо ли?
А това от по-горният ми пост го пише в Авто Билд. Сигурно пишат глупости и клишета!?!

Как ти се струва и Опел Антара след 3 000 (три хиляди) км. да му се разбие шарнир? И др. повреди. Ще кажеш то е от шофьора, ама чак пък толкоз! На моята й навъртях 150 х.км., (а преди това колко е минала един Господ знае) докато се наложи замяна на шарнир, който по думите на майстора е бил оригиналния...
Или Пежо 307 на 5 000 км. с блокирал двигател?...
И още мн. примери...
niki_sap - специалист
Не разбирам какво се радваш за мен? Ти започваш да обръщаш нещата малко като на една друга тема от скоро - старите коли са супер, не искам да карам нова щото са пластмасови боклуци.
Не знам как се разбира за коя страна е произведена по Вин номера, но бих предположил, че е за да поставят по-здрави части, а не обратното. Марките затова са марки - защото държат на името си и то означава много повече от 200-те продадени коли в България. А да си марка означава точно това - да имаш стандарти за качество и да ги поддържаш. Затова има сертифициращи институти на европейско ниво, входни тестове за еврозоната и дори комисар по въпросите на потребителите.
Но песимизма винаги е по-приемлив и модерен и разбира се е по-лено да вярваме, че Мерцедес и Фолксваген се опитват да ни преебат и да ни продадат боклуци, отколкото да си помислим в каква яма живеем за и защо всъщност се чупят колите ни.
И за да се върна към първото си изречение - няма дори чак такова значение дали колите са правени специлано лоши за България, защото обикновенно... издържат трите години, които би трябвало да ги караме, вместо да си бутаме старите произведени за Германия коли.
strelec - специалист
niki_sap написа:
...Лично съм бил в такъв завод...
Eто за това се радвам за теб, че си имал тази възможност. Трябва да се научим да уважаваме успехите на другите и това, което са постигнали. Да престанем със зависта и злобата към ближните си и да променим вица в който само при казана с българите нямало дявол да ги пази.
Доста разводнихме темата на човека. Аз спирам до тук. Ако администраторите преценят може да позабършат с метлата.
niki_sap - специалист
Ами пожелавам ти скоро да отидеш да си видиш и вземеш новия Мерцедес (не, че това беше моя случай :) ) Пък нека да е правен за България :)

Тема "Пак за смесителна батерия с термостат. Уникално нещо!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: