• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
ArturDent - Почти Безобиден
Да бе има, ама като стигнах до смяната на целия фар и го зарязах това ръководство.
За акумулатора - няма да се наложи да го махам, има достатъчно място.
Явно ще трябва да се напъва силно - това го пробвах вчера и не стана.
ditronix - специалист
Няма проблеми бе колеги!С ОПЕЛ-ите е лесно-докато изгори крушката,ръждата е изяла тенекиите.Буташ по- нахално от тук-от там,фарът пада,сменяш крушките и си в джаза.После малко гипсова шпкловка,Ц 200,замазваш,боядисваш и всичко е ОК.Следващият път смяната е още по- лесна :lol: :lol: :lol:
ArturDent - Почти Безобиден
Крушката е сменена - е не бяха 24 минути, но поне 10 отидоха.
Не свалях акумулатора. Малко трудно беше с моите лапи но успях.
Първоначално мислех да сменя и крушката на другия фар, но се отказах. Там е още по-тясно. Като изгори и тя ще му мисля.
Chefo77 - майстор
ArturDent написа:
Крушката е сменена - е не бяха 24 минути, но поне 10 отидоха.
Не свалях акумулатора. Малко трудно беше с моите лапи но успях.
Първоначално мислех да сменя и крушката на другия фар, но се отказах. Там е още по-тясно. Като изгори и тя ще му мисля.
Ами да вземеш да почерпиш викам аз :)
ArturDent - Почти Безобиден
Да взема да почерпя, ама тази сутрин не запали!
Е запали за 2 секунди и умря. Умря ама съвсем. Нафта има, ток - може и 10 км. да изкара. Проблема беше все едно свърши горивото.
Два часа ръчках имобилайзери, аларми - не ще и не ще. Ама не припалва съвсем, ама ич....

Май работата отива към някоя помпа... Дано не е ГНП, че там само електроника със софтуер = 1000 лв.
Сутринта я закарвам в Opel и след това в църквата да запаля свещица. Дано е някое уплътнение, въздух в системата или помпата в резервоара. Иначе ... отидоха коледните подаръци...
trix - специалист
ditronix написа:
Няма проблеми бе колеги!С ОПЕЛ-ите е лесно-докато изгори крушката,ръждата е изяла тенекиите.Буташ по- нахално от тук-от там,фарът пада,сменяш крушките и си в джаза.После малко гипсова шпкловка,Ц 200,замазваш,боядисваш и всичко е ОК.Следващият път смяната е още по- лесна :lol: :lol: :lol:
много на място казано за поцинкованите ламарини на фронтера :lol:
Johny - майстор
Стискам ти палци да е нещо просто.
Колкото до крушката, миналата есен си играх 2 часа докато сменя крушката на Пежо Експерт. И не е въпроса до 5-те лв. на някой велик майстор, а до гъдела. Все пак е една пиклива крушка. Оказа се че другарите французи са го направили по друг начин /имам и друго Пежо/. Не са две телчете, които като стиснеш за крайщата и се освобождава крушката, а едно цяло телче, което трябва да стиснеш по средата или нещо подобно. Визуален контакт няма и гледах с огледалце, но не е като на другите коли ... мама им френска :butthead:
Chefo77 - майстор
Имаш ли бутон за блокиране на горивоподаването? Горивен филтър кога е сменян?
чет ное 18, 2010 11:41 pminspo написа:
От pdf-а който ти дадох и ти каза, че имаш:
Може ли линк за ръководството, отрепах се от търсене. [-o<
inspo - майстор
Пробвай тука http://opel-frontera.5go.ru/
Менюто е вляво под емблемата на опел
  • 1
  • 2

Тема "Как се сменя лампата за фаровете на Opel Frontera?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: