• 1
  • 2
Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
Имам проблем с обмазването на веригата. Трионът ми е моторен Jonsered на един кубик нарязани дърва е. Предполагам,че е запушен. Какво да направя?
bisplus - специалист
Разглобяваш, почистваш, продухваш, зглобяваш, изпробваш и пишеш какъв е резултата. :)
skrijo - специалист
Ако е в гаранция .Занеси го пак там откъдето го взе .
Почистих го първо с четка грубо. Разглобен го почистих с компресор. Духнах в отвора, откойто изтича маслото и от там бликна много масло. Грешка ли беше това? След това я запалих доближих шината до стената, за да видя следите от маслото и ми се стори, че е малко. Как да разбера дали е достатъчно обмазана веригата, има ли начин за проверка? А отколкото до гаранционото обслужване във Варна не ми допадна сервиза. Носих вече триона, защото не подържаше празен ход. Доста чаках за една настройка и проверка, кото го вземах ми казаха, че съм слагал много масло в бензина. Така и немога да разбера колко да слагам, защото кото сложа 1/50 дори 1/40 гасне. Казаха че всичко било на ред, а аз нещо се съмнявам в тях,дори не ми върнаха ключа за настройка и затягане на шината.
професионал - специалист
Не е задължително да хвърля напред масло(въпреки общоприетото схващане),а за проверка можеш да повдигнеш леко веригата,след като е работила и ако на водача отдолу има масло-нямаш проблем.Обърни внимание дали като пуснеш газта веригата спира рязко(липса на смазване) или плавно губи обороти(нямаш грижи). :partyman:
maistor-sm - специалист
Професионалните модели на Щил и Хускварна имат винт за регулиране на подаването на маслото.Виж на твоята машина дали има такова регулиране.Мисля че и тя трябва да има.Също зависи и от гъстотата на маслото-именно от този винт се настройва по колко масло да хвърля.
sian - специалист
J.D.I. написа:
Почистих го първо с четка грубо. Разглобен го почистих с компресор. Духнах в отвора, откойто изтича маслото и от там бликна много масло. Грешка ли беше това? След това я запалих доближих шината до стената, за да видя следите от маслото и ми се стори, че е малко. Как да разбера дали е достатъчно обмазана веригата, има ли начин за проверка? А отколкото до гаранционото обслужване във Варна не ми допадна сервиза. Носих вече триона, защото не подържаше празен ход. Доста чаках за една настройка и проверка, кото го вземах ми казаха, че съм слагал много масло в бензина. Така и немога да разбера колко да слагам, защото кото сложа 1/50 дори 1/40 гасне. Казаха че всичко било на ред, а аз нещо се съмнявам в тях,дори не ми върнаха ключа за настройка и затягане на шината.
Колега нали знаеш че 1/50 значи масло/бензин. Какво масло слагаш на бензина? Опитай с по-рядко масло за веригата.
iva6ki - специалист
По скоро да си вземе марково да проба на щил има опаковки по 100гр,бензина от по големите бензиностанции по възможност пресен,сместа 1/50 се прави на момента,никога не ползвай стара смес ако си ползвал възможно е да са се получили отлагания тъй като не е изгоряла добре и затова да гасне а за маслото също можеш да пробаш в магазините на щил има 4лв/л специялно за мазане на веригата а за достатъчно ли е мазането както казваш трябва да мята малко на стената и се настройва такаче като свърши бензина да имаш 1/5 или 1/4 от резервоара за масло. Това са съветите които ми дадоха кат вземах мойта щилка
kuger - майстор
И от мен, между двата улея на дъската /тези, с които се регулира натяга на веригата/ има отвор, който води до улея, по който се води веригата. Провери и него.
  • 1
  • 2

Тема "Обмазването на веригата" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: