Всички имаме коли, нали ?
25th Hour - специалист
Е това е друга тема...какво имаш предвид под повече мощност е по икономичен...не зацепвам...
trix - специалист
сигурно говори за разхода на гориво - ако мощността на дачията беше колкото на нисана,щеше да е с по-нисък разход,
ако правилно съм разбрал,
а това че дизела е от съществено значение при тежките автомобили(не че това са тежки) - нямаше да правят бензинови мотори,и в гамата им щеше да има само дизели
gattaka - специалист
Абе дали ще е дизел или бензин всеки да си решава....тук въпроса беше друг!
Пак ще кажа нещо,което споменах и по-горе!Не мога да приема,че като си купя чисто нова кола в БГ и онези педали от гаранционния сервиз ще ми дерат кожата за всяко обслужване!И те ще ми казват с какво масло и филтри да си карам колата,да не говорим,че много често повечето от тях разбират от коли колкото маймуна от ядрена физика...
За протокола ще кажа само,че смяна на масло и филтри на не без известните смешни джипове Кейрон(и семейство санг йонг) струва около 1500 лв!Проверено в гаранционния сервиз на официалното представителство Ратола!
Не мога да се примиря,че за всяка покупка в тая държава,за която те обвързват с гаранционен сервиз или лизинг те клатят ама с големия.....
Сега някой ще каже; "ами откажи се тогава от гаранцията и си я поддържай сам".Е да де ама,като днешните колици ги правят така,че не знаеш дали утре няма да ти притропа двигател?
gattaka - специалист
Тези цени за каква кола са?Аз ти казвам какво ми казаха хора от официален гаранционен сервиз на чудните сан йонг джипове!Ся има някаква вероятност,макар и малка,човека да е имал предвид ремък с ролки(пистов)!
Ангренажен нямаше защото говорихме за дизела на мерцедес,който се вгражда в тези автомобили!
Но дори и така да е....е** ти и цената!
Chefo77 - майстор
300 лева е смяна масла и филтри на Логан, какт и на Фабия ... доколкото зная де ... :)
ditronix - специалист
Цените за обслужване зависят силно от сервиза!РЕНО МЕГАН 3-в Алианц Ауто Варна-искат ми 378 лева.В АУТО ЕКСПРЕС Варна-правят го за 202,61 лева.А сега де?Ще писне някой "Не може да бъде!" И аз тъй си мислех.Добре,че има телефони и се сетих да питам.А,та за ДАЧИЯ ЛОГАН парите би трябвало да са същите,става дума за мотор 1,5 dCI.За DUSTER може и да има малко разлика,защото задължително се сменя и филтър на климатика,а моторът е 110 коня,докато моят,на РЕНО-то е 105.Цени на консумативите:маслен филтър-8,50;въздушен филтър-около 24 лв.;поленов филтър-около 28-29 лв. (не помня точно,но мога да снимам фактурата и да я пусна тук);масло ELF COMPETITION 5W40-5 литра за около 85-86 лв. и труд 1,5 часа-54 лв.Цените на консумативите-като във всеки квртален магазин,остава трудът.Аз си мисля,че не си струва да се рискува гаранцията на автомобила за 50 лева на година.
sstefanov - майстор
Това вече няма нищо общо с темата, но:

Какъв труд 1.5 часа за смяна на масло и филтри?!
Тия са луди (защото има кой да им плаща)!
Маслото се сменя за 20 минути и то без специални приспособления.
Друг е въпросът коя кола побира 5 литра масло?
Даже и Пежо 205, с най-стария мотор, което е с общо мазане, е с 4.5 литра, а сегашната ми кола е с 2.5 литра масло.
gattaka - специалист
И аз това имах предвид,за тези ценови разлики!И като я купиш новата кола и ти кажат в гаранционния сервиз:
"ооо не господине,не можете да си сменяте маслото в друг сервиз..."И кво правиш тогава?Яко псуващ понеже в гаранционния струва 300лв,а в нормалните сервизи 180!
ditronix - специалист
sstefanov ,когато гаранционен автомобил влезе в сервиза,освен смяна на консумативите има и куп други неща,които трябва да проверят дали са в норми.Времето за обслужване на колата наистина бе около час и половина.Аз нямам нищо против вмвсто 50-60 да платя 20 лева за труд,но все пак предпочитам обслужването на колата ми да е пълноценно,а не претупано.Моторът на РЕНО-то наистина си иска 5 литра масло-в това няма съмнение. Старата ми кола-РЕНО 19 1,8 бензин вземаше 5,3 литра.И още доста коли са с подобен капацитет.Въпросът не е в това-половин час повече или примерно половин литър масло.ДРАСТИЧНАТА разлика в цените на двата сервиза-е това е нещото,което ми скри шапката!Може би не напразно в Европейския парламент се дискутира въпросът да се разреши обслужването на гаранционните автомобили да се ивършва във всеки легитимен сервиз,а не само във сервизите на съответните дилъри.Явно тези проблеми с безбожно надутите цени не са само у нас!И се оказва,че например в Турция обслужването на един автомобил е около два пъти по-евтино,отколкото у нас.В неделя се засякохме на автомивка с мой съсед,който има роднини в Турция.Оказа се,че той от 10 години само там си обслужва колата!Под 200 лева за МЕРСЕДЕС С220!
gattaka - специалист
Колега какво имаш предвид с това:"освен смяна на консумативите има и куп други неща,които трябва да проверят дали са в норми"?
Кои са тези куп други неща,които се проверяват по време на смяна на маслото?!Нали колите ни са "умни" и имат една камара датчици и ако има нещо извън норма компа го показва!
Не се заяждам,просто ако наистина ти описват какво друго правят освен смяна на масло моля сподели защото наистина ми е интересно за какво ти взимат толкова пари педалите! :x
Ако ти правят диагностика разбирам,ама да ти държат колата 1:30 часа за едно масло....нали се сещаш(всъщност може и да не знаеш)те освен за свършена работа взимат пари и на час!Това ми е сигурна информация понеже мой приятел до скоро работи точно в такъв гаранционен сервиз!

Тема "Новия Duster" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: