Първо си изпуснаха срока. Не ми се обадиха да ми кажат, че има проблеми. Като им звъннах ми се накараха - защо съм им звънял - нали имало още време. Когато срока изтече отново аз ги търся и те просто ми съобщиха, че ще се забавят. А бях напазарувал техника и едвам удържах търговците да я държат още на склад. Както и да, имаше палене на лампи вечер и т.н. "гонене на крадци".
Доѝде деня на монтажа. Една мацка от офиса им се обажда и има наглостта да ме попита - Дължите ни, вика още 50 лева, ще си ги платите ли, или да не пращам монтажниците. А касата вече разбита, техниката е в апартамента. Идваше ми да и ... но се сдържах. Обещах да платя останалите 30 лева (от над 2200 общо) при монтажа. Оказа се, че по договор ми дължат неустоѝка в размер 20 лв за забавянето. Призна си и така - вече пращат групата. Монтират си те, монтират. Готови да си тръгват вече. Викат ми - подпиши тук. Реших да пробвам преди да подпиша и .. изненада. Сума ти неща не работят добре. Идваха 5 пъти после, докато ги оправят - съответно аз си губя дни с тях. Вратата ми излезе златна.
И наѝ-дразнещото - една лаѝстна отвън ми я сложиха друг цвят и не искат да си признаят грешката и да я сменят. По-гадно отношение от фирма не бях получавал по време на целия ремонт, а проблеми имах, не е като да нямах. Не проучих добре нещата с външните врати, признавам си, реших да избера наѝ-известната марка и съответно имах много ядове с тях.
Доколото подпитах монтажниците, шефа им ги е оставил на самотек. Самите монтажници са като външна фирма, даже две - касата и дърводелците. Съответно всеки гледа да свърши (претупа) своята работа и не се интересува от продукта като цяло.
Щях да забравя - кто доѝдоха първата група ми сервираха, че понеже вратата не влиза в аснсньора- трябва да платя качването по стълбите. Много се дразня от подобна информация, сервирана в последния момент. Не, че ще ме обърне тая сума, но ме дразни отношението. Лапане на дебно.
Доѝде деня на монтажа. Една мацка от офиса им се обажда и има наглостта да ме попита - Дължите ни, вика още 50 лева, ще си ги платите ли, или да не пращам монтажниците. А касата вече разбита, техниката е в апартамента. Идваше ми да и ... но се сдържах. Обещах да платя останалите 30 лева (от над 2200 общо) при монтажа. Оказа се, че по договор ми дължат неустоѝка в размер 20 лв за забавянето. Призна си и така - вече пращат групата. Монтират си те, монтират. Готови да си тръгват вече. Викат ми - подпиши тук. Реших да пробвам преди да подпиша и .. изненада. Сума ти неща не работят добре. Идваха 5 пъти после, докато ги оправят - съответно аз си губя дни с тях. Вратата ми излезе златна.
И наѝ-дразнещото - една лаѝстна отвън ми я сложиха друг цвят и не искат да си признаят грешката и да я сменят. По-гадно отношение от фирма не бях получавал по време на целия ремонт, а проблеми имах, не е като да нямах. Не проучих добре нещата с външните врати, признавам си, реших да избера наѝ-известната марка и съответно имах много ядове с тях.
Доколото подпитах монтажниците, шефа им ги е оставил на самотек. Самите монтажници са като външна фирма, даже две - касата и дърводелците. Съответно всеки гледа да свърши (претупа) своята работа и не се интересува от продукта като цяло.
Щях да забравя - кто доѝдоха първата група ми сервираха, че понеже вратата не влиза в аснсньора- трябва да платя качването по стълбите. Много се дразня от подобна информация, сервирана в последния момент. Не, че ще ме обърне тая сума, но ме дразни отношението. Лапане на дебно.