Послушай Stiv, в моята инструкция пише, че не се точат а сменят. Забиваш рилото, като се окопае на желаната дълбочина, отпускаш по малко, и така. За десетина години работа не ми се е налагало смяна на мотички. Правилно ли са монтирани?


nikivd написа: Това нещо отзад дето е като ограничител е свито към оператора най-долу и не се забива в земята. Може би ще трябва да го обърна обратно.За да не "бяга" машинката, рилото, "това дето е отзад", трябва да я възпира. На Болгар, Тракия рилото е насочено под ъгъл напред. На моята фабрично си е насочено назад и е шарнирно. Транспортното колело при работа се вдига. Окопана на работна дълбочина, със забито в земята рило, машината трябва да е в хоризонтално положение.В това положение се регулира височината на кормилото, за удобна работа.
kuger написа:За да не "бяга" машинката, рилото, "това дето е отзад", трябва да я възпира. На Болгар, Тракия рилото е насочено под ъгъл напред. На моята фабрично си е насочено назад и е шарнирно. Транспортното колело при работа се вдига. Окопана на работна дълбочина, със забито в земята рило, машината трябва да е в хоризонтално положение.В това положение се регулира височината на кормилото, за удобна работа.
Проблема не е в остротата на мотичките, а с начина на работа с култиватора. Мотичките не трябва да загребват голяма част от почвата, а да се подава по къси части за загребване, А дълбочината да се подава според твърдостта на почвата. Скоростта на въртене не трябва да е особено висока, за да може да се контролират тези два параметъра. След придобиване на този опит, машината се нуждае от много малко сила за контрол, даже натискът върху съединителя ще Ви се струва бреме.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: