• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10
Всички въпроси за вилата.
kuger - майстор
Послушай Stiv, в моята инструкция пише, че не се точат а сменят. Забиваш рилото, като се окопае на желаната дълбочина, отпускаш по малко, и така. За десетина години работа не ми се е налагало смяна на мотички. Правилно ли са монтирани?
nikivd - специалист
Това с подредбата на мотичките е голямо приключение. Справих се за 2 часа :-D Наистина Първия път обърках секциите и въртяха с тъпото :-D Но веднага се усетих и ги размених с острото. Това нещо отзад дето е като ограничител е свито към оператора най-долу и не се забива в земята. Може би ще трябва да го обърна обратно. Гледам старата мотофреза която е повредена от много години и на нея мотичките са поне 3 пъти по остри.
kuger - майстор
nikivd написа:
Това нещо отзад дето е като ограничител е свито към оператора най-долу и не се забива в земята. Може би ще трябва да го обърна обратно.
За да не "бяга" машинката, рилото, "това дето е отзад", трябва да я възпира. На Болгар, Тракия рилото е насочено под ъгъл напред. На моята фабрично си е насочено назад и е шарнирно. Транспортното колело при работа се вдига. Окопана на работна дълбочина, със забито в земята рило, машината трябва да е в хоризонтално положение.В това положение се регулира височината на кормилото, за удобна работа.
Приятна оран!
пп: Как така да няма никаква инструкция? Моята има цяла папка с документация.
fbr - майстор
Проблема не е в остротата на мотичките, а с начина на работа с култиватора. Мотичките не трябва да загребват голяма част от почвата, а да се подава по къси части за загребване, А дълбочината да се подава според твърдостта на почвата. Скоростта на въртене не трябва да е особено висока, за да може да се контролират тези два параметъра. След придобиване на този опит, машината се нуждае от много малко сила за контрол, даже натискът върху съединителя ще Ви се струва бреме.
nikivd - специалист
Събота на лозето ще я действам.
stiv1961 - майстор
kuger написа:
За да не "бяга" машинката, рилото, "това дето е отзад", трябва да я възпира. На Болгар, Тракия рилото е насочено под ъгъл напред. На моята фабрично си е насочено назад и е шарнирно. Транспортното колело при работа се вдига. Окопана на работна дълбочина, със забито в земята рило, машината трябва да е в хоризонтално положение.В това положение се регулира височината на кормилото, за удобна работа.
:supz:
fbr
Проблема не е в остротата на мотичките, а с начина на работа с култиватора. Мотичките не трябва да загребват голяма част от почвата, а да се подава по къси части за загребване, А дълбочината да се подава според твърдостта на почвата. Скоростта на въртене не трябва да е особено висока, за да може да се контролират тези два параметъра. След придобиване на този опит, машината се нуждае от много малко сила за контрол, даже натискът върху съединителя ще Ви се струва бреме.
:supz:
nikivd - специалист
Какво ли не пробвах, не става и не става. Наострих мотичките и нещата станаха съвсем различни. Фрезата бръснеше. :-D
В книжката пише, маслото на трансмисията трябва да е 1л. Продавача ми каза че се пълни до пробката за пълнене и събира 1,5л. :? Стори ми се разумно и сипах 1,5 литра до пробката. И какво се случи. Тапата която е на другия край на оста за превключване на скоростите хвръкна при включване на задна. Пълни се с масло между тапата и плъзгача. Като вkлюча на задна плъзгача избутва маслото към тапата и тя пада. Хванах тапата с една скоба и вече не пада. Но въпроса е дали да не източа 0,5л. масло :? . Отворих скоростната кутия и умувах. Ако източа от маслото така зъбчатките няма да имат достъп до маслото и няма да се смазват. Ще се смазва само веригата. :?:
Johny - майстор
Това. което пише в книжката е най-правилно!
nikivd - специалист
В книжката превода е много лош. Има много противоречия. На мотофрезата пише 7к.с., в книжката пише 6,5к.с. В упътването е дадено маслото да се сменя на всеки 100 часа. В гаранционната карта пише, че гаранцията отпада ако маслото не се сменява на всеки 40 часа :-D . И куп други подобни. Оказа се, че мотофреза BELLINI B-100 и GARDENIA ZS500B4 са едно и също животно.
kuger - майстор
Конските сили-според оборотите. 100 часа си е много, според мен. След 50 часа работа /за моята/ маслото излиза доста потъмняло. Ама и наработката за сезона горе-долу е около 50 часа, така че, на година и смяна.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10

Тема "Препоръчайте ми марка мотофреза." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: