Всички имаме коли, нали ?
Junak - майстор
lov - майстор
MrMurdjo написа:
lov, в твоето предположение има много логика и може да си напълно прав. Аз лично не съм виждал и чувал за такава сигнализация на автомобил, но това не означава, че не може да има и че няма приложена в действителност.

Колкото за ППХ, не си прав. Знам го от практически опит на първо място, защото подобна система съм си правил още 82-83-та година на Жигулата. И докато не сложих ключе и на педала на съединителя, не можех да предотвратя гасненето при натискане на съединителя .........
Ами да беше взел тогава направо електрония блок от москвича Беше някакви левчета и си работеше безотказно. Трябваше му само едно ключе на педала на газта. Слагал съм такова даже на газова уредба и то точно на жигула.
А относно спора с колегата дето си е направил труда да ми издири толкова линкове за четене.
да беше погледнал каква е колата на колегата. Да не говорим че този датчик се ползва изключително на нафтови печки се ползва от темпомата ама и там е спорно. И може да се каже че няма нищо общо с ППХ.

Не можахте ли да разберете че на съвременни автомобили се монтира една и съща ел. инсталация. И после се добявят разните му екстри и разни модификации. Скоро един се ежеше на същата тема че са му сменили бронята. Трябвало да си има оригинални халогени на тях. Щото виждаш ли цоклите на релетата и предпазителите са били монтирани.
MrMurdjo - майстор
Извинявай, ама в момента спориш заради спорта. Онези руските блокове имаха характерна особеност да се развалят много бързо. На дизел, освен на новите комън рейл, ППХ не може да се сложи. Т.е. може, но ефектът ще е плачевен.
Спорът пък от друга страна става безсмислен, защото наистина не познаваме модела и особеностите му.

Колкото до линковете от колегата, в един от тях участвам и аз, но с друго партизанско име :)
Junak - майстор
lov написа:
Сигнализация за неизправност на съединителя. Тоест пренатегнат съединител. Педала тогава стои по високо от нормалната си позиция. Тогава сработва тази индикация. При такова състояние ако натискаш съединителя до край мембраните пластини даже се обръщат в обратна посока ако не се счупят преди това.
И къде отива тоз сигнал - на таблото ли светва лампа, звъни в сервиза ли, или запазва място в автоморгата ... Не писа за картинката...

Сигнала отива кън ЕКУ-то и отттам се ползва, в зависимост от модела, или за темпомата, или за системата за ППХ.
lov написа:
Не можахте ли да разберете че на съвременни автомобили се монтира една и съща ел. инсталация. И после се добявят разните му екстри и разни модификации. Скоро един се ежеше на същата тема че са му сменили бронята. Трябвало да си има оригинални халогени на тях. Щото виждаш ли цоклите на релетата и предпазителите са били монтирани.
Да, мойта кола е с DI-D двигател. Няма темпомат, но превключвателя го има. Не буксата, а превключвателя го има. Нали не ме убеждаваш, че поставят неща, които не се използват?

Дотук със безмисления спор. Останене със здраве.
lov - майстор
Май на истина водим безсмислен спор само заради спорта без да вникваме кой какво има в предвид. Приеми че съм вдигнал байрака и толкова.
Иван Златев - специалист
И като точка по въпроса да се изясним КАКВО Е ТОВА че нещо се обърках повече,да кажа пак все пак това ключе сработва когато педала го дръпна с крака към мен а не при натиснато положение,и ми святка Р като при дръпната ръчна
Иван Златев - специалист
ами така като го гледам не съм много сигурен ще го снимам и ще кача снимката
fox_vt - майстор
Да не е сигнализация за износен съединител-като се износи педала се вдига нагоре и да святка паркинг лампата.Това при положение че съединителя няма саморегулиране но предвид че е 88 набор едва ли има.

ПП кой каза че само на комън рейл може да има ППХ няма такова нещо всички дизели с ел помпа имат и си работи перфектно,даже и повечето със механична помпа от 90 и нагоре години също май имат.
Иван Златев - специалист
ето и снимките:
Изображение
Изображение
след проба установих че това не е "моторна спирачка" ,остава да е предупреждение за износен съединител.

Тема "интересна работа" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: