Всички имаме коли, нали ?
taran - специалист
bulhomes2 написа:
Това копче е за карбураторни уредби.


За карбураторните уредби е подобно,но с някакво реле за закъснение на прехвърлянето,щото ако щом изфорсираш колата,мине на газ,а в карбуратора има недоизразходван бензин и мотора гасне.
Това ми го предложиха за моноинжекция и старете инжекциони.
bulhomes2 - майстор
Другите ми 2 коли са на газ баш с такива копчета. Средното положение се включва (тоест изключваш и бензина и газта) когато минаваш от бензин на газ и се държи на него докато изгори бензина в карбуратора.
ditronix - специалист
Ами така е. Когато започне да духа топло естествено вече изпарителят е загрял и си върши работата. Иначе двигателят работи на течен пропан -бутан и освен повишения разход докато загрее колата омокря свещите и нарушава горивния процес. Оставям настрана факта че ако се запали студена на газ колата и се загаси преди да е загряла повторното палене си е кошмар! Та затова свестните превключватели следят температурата ,а не оборотите. Не се хващайте на "майсторски" приказки че температурата се гледала само на инжекциони. Щото нали трябва да се върже ключа към температурния датчик,а за много "специалисти" това си е "Мисията невъзможна"! Иначе продължавам да твърдя че колегата е най-добре да си оправи проблемите на бензин и да пали така,както е редно. Центровка,разпределителна капачка + палец, кабели и свещи-все от някъде ще изскочи зайчето!
bulhomes2 - майстор
Когато се кара рядко на бензин се е'ават и разни гумени джаджи в карбуратора. По-вероятно е проблема да е в него, щом на газ свещите, кабелите и палеца си работят.
zmiori - специалист
bulhomes2 написа:
Другите ми 2 коли са на газ баш с такива копчета. Средното положение се включва (тоест изключваш и бензина и газта) когато минаваш от бензин на газ и се държи на него докато изгори бензина в карбуратора.
Твойте са с две копчета едното е с три позоции другото е без задръжка.
Първото копче има 3 положения бензин, газ и изключено. Когато минаваш от бензин към газ цъкаш на средното положение и изчакваш да свърши бензина в карбуратора и тогава цъкаш газ.
Второто копче е "почерпушката" натискаш и подаваш газ към карба принудително пускаш и притока на газ спира.
bulhomes2 - майстор
А на бас! Как тъй 10 години я карам тая кола и сега изведнъж някой друг знае по-добре от мен какво имам по нея :? И като казвам карам - са по 20 000 км на година. А колко пъти съм свалял цялото табло...
КИМИ - специалист
Благодаря за мненията,колеги- моето копче е само с един бутон и като го натиска последователно прехвърля, като на газ трябва да минеш 2 хил. оборота- та ако изкарам буксата на копчето и свържа червения със синия кабел- щяло да пали директно на газ.
ivanovbg - майстор
Да. Исках снимка защото на някои имаше някаква врътка с бутончето за да палиш директно на газ.
igt - специалист
Кими, дай снимка да не гадаем. Моето също беше автоматично.
Не се плазгай по тази динена кора, че после ще ти излезе през носа.
На един колега преди време, колата му, моно инжекция толкова се беше задръстила, явно боклици в газта, че въобще ни можеше да пали, а в движение на бензен гаснеше. Какво ли не прави, в т.ч. и смени компютъра, но нищо. Додох му съвет, който посах по-горе и колата за един месец се оправи.
Johny - майстор
ditronix написа:
Оправи си колата! Паленето директно на газ не решава проблемите,а ги задълбава! И не оборотите са критерий кога да се мине на газ,а температурата на охладителната течност,респективно на изпарителя.
Това меже да е един от вариантите. Има автоматични превключватели, за които трябва да са изпълнени и двете условия - температура и обороти т.е., ако едното условие не е изпълнено - не превключва.

Кими, така и не разбрах колко бутона има на превключвателя, един път казваш два, друг път - един. А и 1 или 2 два няма значение, защото нали автоматично прехвърля на газ, след като запалиш и достигнеш оборотите. Тогава за какво са тези бутони или не е свързано правилно. Наличието на бутон предполага автоматичен и ръчен режим.

Как разбра, че инжекторите ти работят? Може да "цъкат", но дюзите да са хванали нагар и да не се впръсква гориво.

Тема "Как се връзва копче за палене директно на газ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: