Здравейте. Проблемът е, че вентилатора спря да духа. Първо мислех, че е от самият мотор, но като го извадих и го пробвах директно на акомулатора, работи. Ток на кабелите които влизат във вентилатора също има, но когато свържа вентилатора, той не работи. Смених това което регулира оборотите на вентилатора и тръгна за няколко дена, но след това пак спря. Някакви идеи от какво може да е? Дали смененото "реле" е изгоряло пак (взех го втора употреба, но все пак - какъв ще е този късмет за нула време да изгори).
Всички имаме коли, нали ?
8 мнения в "Проблем с климатроника на Fiat Tempra"
pipilica
- майстор
- Мнения: 1861
Може да има окис по кабелните обувки или да влизат хлабаво и за това да не работи. Като си ги вадил да мериш и си ги сложил обратно е направило малко контакт и те така. Пробвай да включиш вентилатора и разклати релето и буксата на вентилатора ако тръгне почисти и стегни малко клемите.
kr1100
- майстор
- Мнения: 4883
Коя година е Темпрата ?
За кой вентилатор става въпрос - на радиатора или в купето ?
На радиатора като спре компресора не се включва. При събрата Алфа 155 вентилатора на радиатора се управлява от 1 "реле". Под капака има изненада - платка с SMD монтаж. Огледай спойките по дебелите /тоководещите/ дири с лупа за пукнатини и ги презапой. Отделно има датчик включвател на радиатора управляващ по температура. Акое сменян скоро си попаднал на боклук. На 155 датчик от Евро 07 изкара едва 14-16 часа включително с почивйа вечер от 8-9 часа. Това голямото реле е зад радиатора отдясно с/у посоката на движение пред акумулатора.На същата конзола са и големите предпазители.
Вътрешния вентилатор се управлява от блока на климатроника с MOS транзистори. Там единствено съм презапоявал SMD ветодиоди и диоди във веригата за подсветка.
@Chefo77 Пасата е елементарен в сравнение с италианските решения и има актуални ел. схеми за разлика от ---
За кой вентилатор става въпрос - на радиатора или в купето ?
На радиатора като спре компресора не се включва. При събрата Алфа 155 вентилатора на радиатора се управлява от 1 "реле". Под капака има изненада - платка с SMD монтаж. Огледай спойките по дебелите /тоководещите/ дири с лупа за пукнатини и ги презапой. Отделно има датчик включвател на радиатора управляващ по температура. Акое сменян скоро си попаднал на боклук. На 155 датчик от Евро 07 изкара едва 14-16 часа включително с почивйа вечер от 8-9 часа. Това голямото реле е зад радиатора отдясно с/у посоката на движение пред акумулатора.На същата конзола са и големите предпазители.
Вътрешния вентилатор се управлява от блока на климатроника с MOS транзистори. Там единствено съм презапоявал SMD ветодиоди и диоди във веригата за подсветка.
@Chefo77 Пасата е елементарен в сравнение с италианските решения и има актуални ел. схеми за разлика от ---
Chefo77
- майстор
- Мнения: 11293
kr1100 написа:Е може да сме коментирали нещо, но нямам Пасат (продължението е известно)Chefo77 написа:Май беше миналата година по повод багажник в/у релингите. Ако съм се объркал изивнявай много.kr1100 написа: Кога и какво съм казал за Пасат, че го включи в едно изречение заедно с мен?


Нищо лошо не си казал, че да се извиняваш пък чак

ivanovbg
- майстор
- Мнения: 5269
dimitarcher написа:Здравейте. Проблемът е, че вентилатора спря да духа. Първо мислех, че е от самият мотор, но като го извадих и го пробвах директно на акомулатора, работи. Ток на кабелите които влизат във вентилатора също има, но когато свържа вентилатора, той не работи. Смених това което регулира оборотите на вентилатора и тръгна за няколко дена, но след това пак спря. Някакви идеи от какво може да е? Дали смененото "реле" е изгоряло пак (взех го втора употреба, но все пак - какъв ще е този късмет за нула време да изгори).Като го свали моторчето смаза ли го поне? Четките какбяха?Една от причините да изгори управлението е увеличен ток в следствие на заяждащи втулки както и на износени и неправилно застанали четки. То на пълна мощност си върти като го вържеш на акумулатора, но на малките степени претоварва управлението.
Тема "Проблем с климатроника на Fiat Tempra" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!