• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
Всичко за дърводелството
griffin - майстор
Много тежко ще стане с толкова дебела ламарина ама ти си знаеш
kendal - специалист
Гледам колегата го е поставил на стойка с колела явно не му пречи по-тежкия плот на който се е спрял.
ZEDYCUS - майстор
Вече няма да ми пречи тежестта , проблема беше да го качим до там само. От пролетта се е изял пътя много и колата вече не мога да я кача до портата за съжаление. От както циментирах под беседката, с колелата е лесно да се прибира.
А плота днес го поръчах във фирмата за лазерно рязане до петък може и да стане. :partyman:
ZEDYCUS - майстор
:partyman: Бая килограми стана плота, към 20 ги има.

Прикачен файл

24072014111.JPG
kendal - специалист
С желание го реставрираш този банциг =D>
M.S. - напреднал
ZEDYCUS написа:
:partyman: Бая килограми стана плота, към 20 ги има.
Малко късно се включвам, ама що не фрезоваш на плота един канал 4-5мм.дълбок и да си направиш
приспособление за рязане под ъгъл. Иначе поздравления за мераклийската реставрация. =D>
ZEDYCUS - майстор
:partyman: Нямам нужда засега от рязане под ъгъл, банцига по принцип си е за грубо рязане и разбичване на малки дъски. Ще добавя само един успореден линеал и приключвам засега с него. Ако ми потрябва някога, ще го дам да го фрезоват, няма да е скъпо.
ZEDYCUS - майстор
Миналата неделя понапреднах малко с довършването на банцига...
Като монтирах плота, който така или иначе имаше нужда от подпиране, реших да заздравя конструкцията и на самия корпус. Та заварих вертикална кутия с един трапец отгоре да подпира предния край на корпуса(при натиск леко поддаваше :) ) Наложи се да подложа плота с шайби от едната страна за да се получи прав ъгъл спрямо лентата.

Прикачен файл

23082014219.JPG

Прикачен файл

23082014220.JPG

Прикачен файл

23082014221.JPG

Прикачен файл

23082014222.JPG

Прикачен файл

23082014223.JPG
ZEDYCUS - майстор
Като довърших заварките и шлайфането на стърчащите болтове реших да го изпробвам на едни черешови клони. Ама ядец :butthead: предаде се двигателят.
Тръгва завърта, работи около 4-5 минути и се изключва от защитата. :? Като изстине(загрява много кондензатора и самия двигател) тръгва пак за 3-4 минути и пак спира. Мисля, че не може да вдигне обороти и да се изключи центробежния изключвател и продължава да работи с кондензатора.
Единствено имах време да направя един тест с мулти метър- напрежението в контакта без да пусна банцига е 220в, при пускането му пада на 170волта и след завъртане на лентата се задържа на 200 волта.
Може ли да не достига обороти заради слабото напрежение или бъркам нещо. Другия път ще пробвам без натоварване дали ще работи стабилно, ще проверя и лагерите му. Двигателят е 1,1 кв монофазен,2900об с 140μF кондензатор.
Къде да търся причината, да пробвам ли с друг кондензатор как ще е?
Поздрави. :partyman:

Прикачен файл

23082014226.JPG

Прикачен файл

23082014227.JPG
griffin - майстор
Колега не съм ръчкал много такива двигатели, но в форума имаше някъде как се изчислява кондензатора ако може снимай поне кутията с кабелите, това лято ми изпадна един 750ватов който е с кондензатор 25 микрофарада може кондензатора да ти е сменян. Пробвай да пуснеш на празен ход и без кондензатор, ако имаш уред мерни кондензатора какво дава.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

Тема "Възстановяване на БГ банциг БК150" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: