• 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 81
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
abcdefghijklmnopqrstuvwxz - майстор
Моля, направи теста от предният ми пост, не те карам така да го държиш постоянно, а само докато приключи теста 20-тина минути. Да хвана някаква логика - кой управлява тоя вентилатор аджеба. Май ще трябва да огледаш тръбният датчик и кабелите му за някаква намеса. Тея 55гр. са нереални направо.
Например при някаква Мидея (от сервизното ръководство) вентилатора се управлява от температурата на тръбният датчик (в твоя случай темп. на водата):
Включваш го и ФАН-а не върти. При превишаване на 28гр.(темп. на водата) ФАН-а стартира в режим следене (Breeze му викат), премине ли 32гр. (темп. вода) ФАН-а завърта на каквато скорост си задал (първа, втора или макс).
Ако почне да изстива водата под 30гр. минава от зададената скорост на следене (Breeze), ако падне още и стане под 20гр. изключва ФАН-а.
Температури около 55гр.(60гр. при мидеата) са за защита на компресора от прегряване и се изключва компресора при такава температура, няма връзка с вътрешният вентилатор, а с компресора и външният вентилатор.
Разгледах и други сервизни (на осака нямам) - най-високата температура при която тръгва вентилатора е 34гр.
Извод: По електрониката има намеса - залагам на това.
Ти измести ли въздушният датчик далеч от питата???
Докато изпълняваш теста: никакви други режими освен "топло" - ясно е че на фан ще духа. И задание 30 градуса (никакви 23гр.) - да съм сигурен че ще гони температура и ще има желание да духа. Ти като го намалиш на 16гр. той минава на следене на температурата (под най-малката скорост която може да се зададе).
nobreak - специалист
Ок, ще тествам и ще пиша :)
manobg - специалист
Здравейте, решил съм и аз да се включа в това начинание, но като всеки новак и аз имам въпроси. Като начало искам да запазя радиаторите си и над единия да монтирам тяло от климатик. Идеята ми е да мога да спирам радиатора и на негово място да заработва климатика. Не знам обаче как да го направя и какви тройници и кранове ще са ми необходими. Пускам снимка да се види как са свързани радиаторите. От двете тръби искам да пусна нови нагоре към тялото от климатик, но да имам възможнот да спирам по отделно всяко тяло.

Прикачен файл

kranove.jpg
idakieff - специалист
Ако може малко помощ и за мен
При мен идеята е да имам опция да се намалят максимално оборотите на телата,
все още не съм ги монтирал и не съм им правил тест с топла вода и не знам как ще се държи управлението , засега само ги включих към ел. мрежата и дори най малката степен на вентилатора нагласена от дистанционното ми се вижда много силна .Видях тук един колега jinio който е сложил димерен ключ (на 8 страница в темата) поддържам връзка с човека но сигурно не съм му само аз на главата :-D ако може и някой друг да се включи
От мотора излизат 7 кабела 6 се виждат на снимката и един е закачен за клемореда дето бяха вързани кабелите който отиваха към външното тяло
Та въпроса ми е- към кой кабел да закача димера за да може когато искам да го намалявам а примерно лятото да си работи като си му е зададено
Кабелите ги мерих с фазомер че нямам мултицет на тези с кръстчето фазомера свети на другите не
Благодаря предварително

Прикачен файл

11063235_10200178386339658_1910079096_n.jpg
11063235_10200178386339658_1910079096_n.jpg (84.96 KиБ) Видяна 2769 пъти

Прикачен файл

11063029_10200178386379659_723875559_n.jpg
11063029_10200178386379659_723875559_n.jpg (81.18 KиБ) Видяна 2769 пъти
abcdefghijklmnopqrstuvwxz - майстор
Какъв е модела на вътрешното тяло? - Сигурно е поне 18-ка или 24-ка, пък те си духат яко.
Ако снимаш мотора ще е много по-добре, трябва да има схема на него, надписи някакви.
idakieff - специалист
Метеор 18ка .За съжаление телата не са при мен а на село,имам път на там след около седмица .Мисля си ако взема един димерен ключ и прекъсвам плюсовите кабели един по един и ги прекарвам през ключа дали няма да прецакам нещо
abcdefghijklmnopqrstuvwxz - майстор
Как да ти кажа, като и гуглето не го познава тоя метеор. :?
Като има толкова много кабели, сигурно ще е от този тип:
http://www.tehcomservis.com/forum/topic ... &topic=617

Трябва да прекъснеш общият проводник - в случая Black(черен). За ориентир - кабела който отива към термичната защита (сините кабели дето влизат на снимката).

Видях на един друг подобен мотор има и заземяване на корпуса - не е там ключа.
idakieff - специалист
Ето и снимки на мотора и схемата която е залепена на корпуса

Прикачен файл

11072492_10200193951128768_1610935793_n.jpg
11072492_10200193951128768_1610935793_n.jpg (56.02 KиБ) Видяна 2602 пъти

Прикачен файл

11051255_10200193952088792_883340293_n.jpg
11051255_10200193952088792_883340293_n.jpg (58.83 KиБ) Видяна 2602 пъти
abcdefghijklmnopqrstuvwxz - майстор
Мдааа, схемата излезе много лоша, доколкото виждам де.
Общият няма да ти е лесно да го прекъснеш, защото ще трябва да се прекъсне писта на платката.
Тези дето си маркирал с "+" не ги пипай, не е коректно.
По-лесно ще е да регулираш само когато е избрана конкретна скорост. Да речем решаваш да регулираш само средна и когато си избрал средна регулираш оборотите. На друга избрана скорост няма да се регулира.
Тези които си белязал с "-" са за скоростите. Предполагам че жълтият е минималната скорост, синият -средна, а черният-максимална.
Резваш жълтият на удобно място и пробваш коя степен не работи - мисля че ще е минималната.
На срязаното слагаш димера и на тая степен ще има регулировка, а на другите не.
Ако искаш всичките степени да се регулират, ще трябва да се реже писта на платката.
Успех!
idakieff - специалист
Това ме устройва перфектно ,ще пиша за резултата
Много благодаря за отделеното време :prayer: :prayer: :prayer:
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 81

Тема "Климатик свързан към парното" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: