Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
koveslav - майстор
Е не така некултурно,де! Кажи да "акаме"!
petromaniq - специалист
То за по-културно си акайте в гащите, поне никой няма да ви разбере, че току-виж виж сте залепили запекъл "магнитен клапан" окОло гащите :axe:
koveslav - майстор
Добре де,може да се започне с модел двигател,който не удря клапани.То и ангренажния ремък,че даже и веригата се късат,но това не е причина да не се прилагат,нали?Да бяха останали двигателите с ангренажни колела,за да ни е сигурно... Не е лошо да се мечтае,поздрави към автора на темата!А пък ако на някого не му харесват идеите,не бива да се чувства задължен да се изака точно отгоре,може и в тоалетната да го направи,там все още е разрешено. Поздрави на всички!
ivanovbg - майстор
To темата е за тунинг.бг, но там .... :mrgreen:

Дерзайте! Кой нема акъл, има ... :partyman:
Minkov - специалист
MrMurdjo написа:
В това отношение двутактовите двигатели с принудително пълнене според мен са далеч по-перспективни. Защото въобще нямат клапани или имат само изпускателни. Засега обаче се прилага предимно за тежки и големи дизели - на камиони, локомотиви, танкове, кораби и др.
Хм, четох преди доста години, че е патентован такъв двигател, но от тогава нищо, и си мислех, че е захвърлен в килера. Въпреки, че е извън темата, можеш ли да дадеш повече инфо за този двигател и какви са причините да не се произвежда масово? Може би заради отработените газове?

Тема "Конструиране на електромагнити, ДВГ и странна идея?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: