• 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
kalpev - специалист
stivemaster написа:
Пичове след като гледахте оная вече в новините, за какво става въпрос мислите ли че препирня в стил "може и двамата да сме цопнати в ла.на но твоите са по миризливи" носи файда някому ?
+1
Chefo77 - майстор
Ама така кажиии - че си монтьор. Ами нормално е да мразиш нафтата, тракторите каталясват далеч по-малко от бензинките, оттам по-малко работа и т.н. Оставям настрана това, че половината ти колеги не знаят и какво да пипат по нафтовите таралясници. То не е ли заради един палец да смениш свещи, кабели, бобини и какво ли не друго - не ми го хвали :)
Andri01 - майстор
Просто е: няма бензинов двигател на съд в морето!! Т.Е.: дизела е в пъти по-сигурен като двигател! Говоря от професионална гледна точка. Но с колите всичко и въпрос на предпочитания!
jekasus - майстор
Andri01 написа:
Просто е: няма бензинов двигател на съд в морето!!
По-точно - няма голям бензинов двигател в морето
Изображение
kr1100 - майстор
Chefo77 написа:
А ти сещал ли си се, че повече от половината нови бензинки са с турбомотори? Сега последно - боклуци ли са, или не?
Ами нали то говоря за нов Хлопел с турбо - май през пръсти четеш.
Ресурсът, който го има дизеловия двигател, надхвърля в пъти този на бензиновата шитня. Да бе сигурно
Когато избирах гледах дизел под 560 000 км нямаше , имаше с по 850к950 к и т.н. Можех да избирам 1,8Т или VR6 - отказах се всичките юркани на много км. Карам с на газчица ГИ и не ми дреме.да изпуками бубина катопаркирах ,Взех от донора изапалих.1 седмица се движих без да я закрепя /висяща/,.Има си 1 резервна в хралупта над заден десен калник .
П.П. с тоя кирлив дизел такива гио ядох 2008г ,че не е за разправяне. Великия мотор от 8 часа запали едва в 11:30 след обилно поливане на филтъра с гореща вода и отворен капак да го пече зимно слънце при минис 15 гр.
Chefo77 - майстор
Ти говореше за дизел - че е хвърлил турбо. Аз те попитах дали се сещаш, че И ПОЛОВИНАТА БЕНЗИНКИ ВЕЧЕ СА С ТУРБО - те дали са боклуци или не. Не знам аз ли чета през пръсти, или ти - избирателно. Я пак се върни да ми прочетеш поста!
И сам си си го казал:
Ресурсът, който го има дизеловия двигател, надхвърля в пъти този на бензиновата шитня. Да бе сигурно
И след това:
Когато избирах гледах дизел под 560 000 км нямаше , имаше с по 850к950 к и т.н.
Е как да не е с по-голям ресурс, след като бензинка с такъв километраж надали ще видиш през живота си. Вероятно ако е с трети или четвърти двигател - може.
И това, че си попаднал на ням петел не е доказателство, че не пеят сутринта.
Проблеми с дизел зимата съм нямал. Замръзвали са ми ключалки, но НИКОГА не съм имал грижи с паленето. Наред ли е всичко, проблеми няма. Има ли проблем - и лятото няма да пали. Кой знае на какъв издухан милионник си попаднал...
toolegittoquit - майстор
Andri01 написа:
Просто е: няма бензинов двигател на съд в морето!! Т.Е.: дизела е в пъти по-сигурен като двигател! Говоря от професионална гледна точка. Но с колите всичко и въпрос на предпочитания!
Не е поради естеството на сигурността, а фактът че дизелът може да предостави по-голям въртящ момент.
Chefo77 написа:
Ти говореше за дизел - че е хвърлил турбо.
Е как да не е с по-голям ресурс, след като бензинка с такъв километраж надали ще видиш през живота си. Вероятно ако е с трети или четвърти двигател - може.
При дизела турбото влезе доста по-рано, отколкото при бензина, поради хроничните недостатъци на дизеловите двигатели като динамика в леките автомобили. Може да се каже, че при бензините турбото навлезе някъде около година 2000-на. Докато при дизелаците още в началото на 90-те.
Не знам за дизели на 500 000км, но моят бензинов автомобил е на 380 000км, а двигателят не гори грам масло. Последните 2 месеца направих над 2000км.
Самият факт, че като цяло системите в един бензинов автомобил са много по-прости го и прави много по-привлекателен. Отделно с инсталирането на АГУ разходът за гориво спада. Дори един дизелак да гори 5литра на 100км, то с газ за 85 стотинки за литър ми е много по-евтино да карам бензиновият си автомобил с разход 10 на 100 газ, отколкото да карам дизелов автомобил с разход 5 на 100 дизел, но с цена 2.40лв за литър.
Chefo77 написа:
Докато и дизела, и бензина си имат различни други предимства, при газта е само едно
Повече от 1 е. Освен цената и екологията. Няма проблема с твърди частици на дизела, няма такива проблеми каквито и бензина има.
Истината е, че 50% от обикновените хора си купуват дизел само заради крадената нафта на черно. И после реват от проблеми. Имам приятели, които са го и признавали. Ако я нямаше тая нафта на черно, а всеки с дизел плащаше по 2.40лв на литър, както аз си плащам чинно с бензина и газта, щяха много да изреват на умряло. Не виждам и защо за едно возене, което на газ ми е 8.50лв да платя на дизел около 12лв. Пък имаше време, когато дизелът гонеше 3лв литъра. Истината е, че газта за момента е горивото с най-малка вариация в цените.
Junak - майстор
Бреййй, винаги съм се чудил защо всички автомобилни производители имат в листите с двигатели дизелови модели. Сигурно, защото не са чували за вас, специалистите. Смешници, развеселихте ме с писанията си.
ivanovbg - майстор
toolegittoquit написа:
Може да се каже, че при бензините турбото навлезе някъде около година 2000-на
Не си в час и по добре си трай да не ти се смеят много.
kuuuuuul - майстор
Докато четях последните постове по телевизията даваха репортаж за ралито Париж-Дакар,та веднага се замислих какво е отношението между дизелови и бензинови коли при ралитата :? Там успяват само най надеждните.
Последна промяна от kuuuuuul на нед сеп 13, 2015 10:31 pm, променено общо 1 път.
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: