• 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
ivanovbg - майстор
stoianov_n написа:
ivanovbg написа:
stoianov_n написа:
.. при нас в сервиза...
В кой сервиз си колега?
Аз съм от провинцията. :cool:
Питам, щот не е проблема дотолкова в нафтата, а в износените автомобили.
Тани - модератор
ivanovbg написа:
Тани, ти пък...
Все пак имай в предвид, че конете са мерна единица за мощност, а мощността е извършване на работа за единица време.

:partyman:
Иванов, напълно подкрепям мнението ти, но когато говорим по принцип! Този случай обаче не е такъв, защото говоря за конкретен случай с реални, а не хипотетични автомобили - моя и на Тинки! Крайно време е да разбере, че света е шарен и не се изчерпва с личните му вещи, възможности и начин на мислене! Говоря за неща, който ако не се криеше като мишка, можеше лично да провери преди по-малко от две седмици, понеже му бях отишъл на място в Слънчев бряг и почти всеки ден отскачах до Несебър!
toolegittoquit написа:
Я пак, приятелю, с тоя градски разход от 2.5/100? Извинявай, какво по-точно караш ти? То автомобил от 2012 година с 1.6литра TDCI има градски разход 4.5, а комбиниран 4. Интересно какъв футуристичен модел караш ти? Това с меренето на светофари просто няма какво да го коментирам. Особено предвид факта, че средностатистическият български автомобил е на 15-17 години. Ясно ми е какъв е разхода на средностатистически дизел в България.
Ами моя е доста по-стар и това му е смесения разход

Прикачен файл

Тинки.png
Тинки.png (93.21 KиБ) Видяна 1283 пъти
Chefo77 - майстор
Стоянов, никога не бих си закарал колата при човек, който я мрази - я марката, я модела, я вида гориво. Толкова за вас, майсторите.
Тинки, ама на теб нали ти казах да не пишеш за нищо, сързано с автомобилите? Да ти го кажа по-остро, явно не си ме разбрал - ти си тотален ПРОФАН на тема автомобили и единственото, което можеш да постигнеш, е или да предизвикаш присмех в тези, които поне знаят какво има под капака, или да профанизираш някой друг. Още по-малко пък да коментираш мои мнения и мнения на други, които не се чудят 3 месеца каква кола да си вземат. Това, че на дядо ти каруцата не е имала турбо не означава, че преди да видиш автомобил, не е имало. Ще ми говори за Голф 4 и Астра Г. А нещо за Фиат? Нещо за Волво? Първите турбодизели в по-масово производство са от началото на 80-те. Малко преди 90-те. Уно 1.3 турбо е от 1983 - малко преди 2000. И това, че ТИ не знаеш за дизели на 500 000 км не е никакъв критерий - защото има много, ама много ТД милионници. Колко бензинови камиона си видял? А автобуси? Те какви километри въртят, имаш ли идея?
И екологията никой не я брои в България. Да не би да обичаш да се движиш зад димилник? А зад някой газеляк, от който ти става лошо, ти харесва, така ли?
Ако нямаше нафта на черно, много по-малък щеше да е процента дизелови автомобили в сервизите. А ако имаше добър контрол на газовите уредби, половината газеляци нямаше да се движат. И тогава нямаше да има никакво значение, че газта е с най-малка вариация на цените :wink:
Кууууул - в състезанията за издържливост все ми е струва, че дизелите са на почит. Дакар последните 4 години Мини-то, което смаза всички е ... познай на какво гориво. Туарег-а, който победи през 2009-10-11 и той не е на бензин. Камо ли на газ ... Ама то е защото в отборите не ги интересува цената на горивото, а нещо съвсем различно. Така е и в 24 часовите надпревари.
toolegittoquit - майстор
Тани написа:
Ами моя е доста по-стар и това му е смесения разход
Не сподели коя година е този автомобил, аз предполагам по изгледа на километража и функциите му, че си говорим за автомобил след 2000-на година, вероятно около 2005-та. С разхода си, който не е 2.5, ами 4 единствено показа, че стар бензинов автомобил с АГУ може да постигне разход в лева за километри сходен на много по-нов дизелов автомобил или по-добър от дизелов автомобил на същите години, като бензиновият. Сравненията за това кой ще излезе начело на светофара ги оставям отново без коментар.
dyaneff - майстор
Чефо, това, че Стоянов мрази марка автомобили или вид гориво не значи, че е лош майстор. Не го познавам, а и не казва откъде е.
По темата. Няма кардинално еднозначен отговор. При условие, че българина избира автомобил по "джоба" си, не толкова заради двигателя, спора е почти безмислен. От друга страна, ако производителите на автомобили нямаха търсене на двигатели с даден тип гориво, те просто щяха да спрат да ги произвеждат. Но и до момента се произвеждат и дизелови и бензинови мотори.
toolegittoquit - майстор
dyaneff написа:
От друга страна, ако производителите на автомобили нямаха търсене на двигатели с даден тип гориво, те просто щяха да спрат да ги произвеждат.
Знам един човек, който живее на такова място, на където повечето вносители на автомобили въобще не предлагат дизелови поради лошото качество на горивото и многото рекламации. :-D
Chefo77 написа:
И това, че ТИ не знаеш за дизели на 500 000 км не е никакъв критерий - защото има много, ама много ТД милионници.
Чефо, приятелю, има разлика между TD и TDI първо на първо. Освен това реших грубо да приравня тенденциите по масово разпространените в България автомобили. То е имало и автомобили с бензинов инжекцион още 70-те години, но масово разпространение пълната инжекция е получила към 90-те години. Разните Голфе-та, Корси и прочие са били с моноинжекция масово до началото на 90-те години. Не че е нямало друго и по-рано, коментирам кое кога е получило масово разпространение.
Газовите уредби изгарят по-пълноценно горивото и шансът да ти призлее зад дизелак е по-висок, особено като му махнеш ДПФ и ЕГР. Надеждността е много относително нещо. И все пак, като профан, ще на дизел бегачките са много по-малко отколкото на бензин. :mrgreen:
Между другото, минаването на технически преглед на АГУ не е нещо особено сложно и трудно, не знам за какъв контрол говориш. :partyman:
Стига хейтърство, на бензин върви повече, а на газ вози евтино. А дизела дори и за нафтовата печка е скъп вече. :drinkers: Ако ремонта на турбото не беше един милион трилион лева, нямаше умни дюзи и какви ли не скъпи умнотии, новите дизели щяха да бъдат по-популярни отколкото бензиновите в момента. Но тая издръжка на дизел с тия потенциални ремонти, почващи от 200лв нагоре не ми се нрави. :) А то турбо-то си е изразходило ресурса в Германия и пристига издухано като "нов внос" в България. Да не мислиш, че някой ще вкарва запазени и технически изправни автомобили тук да ги продава като употребявани?
Последна промяна от toolegittoquit на пон сеп 14, 2015 1:02 am, променено общо 1 път.
Chefo77 - майстор
dyaneff написа:
Чефо, това, че Стоянов мрази марка автомобили или вид гориво не значи, че е лош майстор. Не го познавам, а и не казва откъде е.
По темата. Няма кардинално еднозначен отговор. При условие, че българина избира автомобил по "джоба" си, не толкова заради двигателя, спора е почти безмислен. От друга страна, ако производителите на автомобили нямаха търсене на двигатели с даден тип гориво, те просто щяха да спрат да ги произвеждат. Но и до момента се произвеждат и дизелови и бензинови мотори.
Аз никъде не съм казал, че Стоянов е лош майстор!!! Казах, че АЗ не бих си закарал колата на майстор, който мрази нещо по колата ми!!! И през ум не ми е минавало, че Стоянов не е професионалист в областта си!
А съвсем вярно е това, че българинът избира кола по джоба си! Бих допълнил - и каквото излезе. Аз исках за работна кола голяма, в добро състояние, с ниска цена и евтина за поддръжка бензинка под 100 коня, по възможност С газ (ако не - аз щях да И сложа). Защото за работа е важна цената. Е, излезе ми такъв автомобил, но с ... турбодизелов мотор - да я изтърва ли? Желязна е, за 3 години не съм съжалил нито за минута. Виж - семейната исках да е точно такава, каквато си взех. Ама точно. Никакви грижи и с двете - късмет. Брат ми смени една камара дизелови коли, приятели покрай мен, родителите ми ... Как да кажа нещо лошо за дизелите??? Нито пък за бензинките ще тръгна да ги плюя първи.
Ама да ми се появи някакъв дето е палил веднъж издухан дизел зимата и твърди, че не става (той си знае кой е) - е няма да стане. Ако се вгледаш, ще видиш, че не аз започнах да плюя газовите. И изобщо не отричам предимството им!
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Ама да ми се появи някакъв дето е палил веднъж издухан дизел зимата и твърди, че не става
Ремонта на новите дизели много бие по джоба. Не е като старите дизели без турбо-та, които може да се карат с олио и какво ли не друго. Тук работата с новите не става така, много умни, сложни и скъпи станаха. :-D Искам да си местя дупето евтино, приятелю. Това е всичко. :)
Тани - модератор
toolegittoquit написа:
Тани написа:
Ами моя е доста по-стар и това му е смесения разход
Не сподели коя година е този автомобил, аз предполагам по изгледа на километража и функциите му, че си говорим за автомобил след 2000-на година, вероятно около 2005-та. С разхода си, който не е 2.5, ами 4 единствено показа, че стар бензинов автомобил с АГУ може да постигне разход в лева за километри сходен на много по-нов дизелов автомобил или по-добър от дизелов автомобил на същите години, като бензиновият. Сравненията за това кой ще излезе начело на светофара ги оставям отново без коментар.



Абе всезнайко, това 3,8л/100 е СРЕДЕН разход ако забелязваш. Ако забеляза, споменах 2,5л/100 МОМЕНТЕН разход при конкретна скорост! Колкото и странно да ти звучи, при градско (в голям град със светофари и големи разстояния) разхода ми е по-малък, отколкото извънградско. А на магистрала се качва с още литър средния разход.

Нали твърдеше :
toolegittoquit написа:
Извинявай, какво по-точно караш ти? То автомобил от 2012 година с 1.6литра TDCI има градски разход 4.5, а комбиниран 4. Интересно какъв футуристичен модел караш ти?

А после , това 3, 8 било нормално за 2005 година автомобил :shock:

Последно?
dyaneff - майстор
toolegittoquit написа:
....Ремонта на новите дизели много бие по джоба. Не е като старите дизели без турбо-та, които може да се карат с олио и какво ли не друго. Тук работата с новите не става така, много умни, сложни и скъпи станаха. :-D Искам да си местя дупето евтино, приятелю. Това е всичко. :)
Не знаех, че и ти ремонтираш "нови дизели". А как е положението с новите "бензинки" ?
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: