Chefo77 написа:Чети - не можеш да го направиш по същия начин. Или ще ти отнеме повече време, или ще ти отнеме повече гориво. И не, и да искаш, НЯМА да го изстреляш. Технически ти е невъзможно. Виж пак за девственика.Айдеее. Отиде коня в ряката. Дизеловата бегачка. Отново. Да, но мога да изстрелям колата и не е проблем. Не знам защо си мислиш, че си най-икономичен като се движиш в пика на мощността си, но спрямо друго и ти хабиш повече гориво от обикновено. И понеже бензинът и дизелът са с различни плътности, директни сравнения на консумации в литри не важат в случая. С газ пък цените стават други. Да, в атмосферна бензинка няма какво да се пипне освен степен на сгъстяване. С турбина обаче една бензинка от да речем 100 коня може да скочи доста драматично като мощност.
И "пипането" може често да означава съкратен живот на двигателя. Аз сравнявам само от завода, не обичам пипането. Иначе не е честно. Като си с турбина, може и в моята да се сложи. Предлагаха ми пипане и драматично увеличаване на мощността, но за сега го отказвам. Поне докато не ме хване кризата на средната възраст.

Па ти си работи в диапазона с най-голяма мощност с дизела. Той е с най-висока консумация. Аз си карам в ниските обороти, не състезателно, но икономично.
