• 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
stoianov_n написа:
Хм, аз пък все си мислех, че "морските" хора разбират само от кораби, лодки и др. такива....И къв газаджия в тоя Несебър, бе братче.. :? За карбуратора...не се мъчи, нямаш шанс...тва е Хонда ....
Никакъв. Защото не съм от Несебър. Обиколих Бургас надлъж и на шир. А за Хонда-та - карбуратора преливаше, понеже поплавъка не се прибираше и се давеше, бензин чак от въздушният филтър излизаше. Оправих го някак. Взе да се форсира - игла и т.н регулирах. Минах 10км без ядове. Така малко време, после на километър-два взе да гасне. Бобината дава ток. Като извадя маркуча на бензина и превъртя не пали. След това пак - запали. Сложа маркуча и тръгна - гасне. Стисна маркуча - пали. Бааа, нещо тоя карбуратор е нередовен. :?
п.п Заеви лодките, ни моа да плувам. [-X (Хи, хи..)
АЗ ти казах за карбуратора...и Хондата.... :-D
kr1100 - майстор
Chefo77 написа:
Дизела не се дави. Ти него не го мисли.
Я пак. А като нагълта вода двигателя за скраб.
Последна промяна от kr1100(стар) на пет сеп 25, 2015 8:52 pm, променено общо 1 път.
Chefo77 - майстор
DundyTheCroc написа:
Аааа, не, защо с еднакви предавателни числа, ами ако искам и с еднакви обороти, например над 5-6000? Скоростите и предавателните числа са изчислени според възможностите на моторите, едни за бензин, други за дизел. Явно не искате да приемете факта, че дизела слага на пътя по-малка част от въртящия момент, който дава на вала, но това е факт. Няма как да е иначе, тъй като работния му диапазон е по-малък, както и оборотите.
Дънди, съвсем нормално е когато имаш по-висока мощност или въртящ момент, да имаш по-големи загуби докато ги доставиш. Без значение какъв вид е двигателя и къде се използва. И 3 киловата нагревател в бойлера ти има повече загуби от 2 киловатов.
Един двигател с 2 вида кутии - една къса и една дълга, едната с 0.90, другата с 0.65 на последна предавка - защо ДВИГАТЕЛЯ да е виновен за невъзможността на кутията? Ако на твоята сложиш дизелова кутия, това означава ли, че двигателя ти не може да отдаде необходимия въртящ момент? Или означава, че кутията не може да го предаде на пътя по необходимия начин? На пета предавка Пасат-а ще има много по-голям въртящ момент, отколкото Примерата, но ще достига по-ниска максимална скорост - поради ограниченията на двигателя - и ще е много по-неикономичен. По същия начин - ако сложиш 6-а предавка на Примерата, с по-дългото число ще достига по-висока скорост ... но с по-ниския въртящ момент няма да има хала. Ако твоята кутия се сложи на 2 пъти по-мощен от твоя бензинов двигател, ще си пълни оборотомера на последна предавка без да се замисли - докато ти на примерно 6000 оборота спираш.
Сравнявай с коефициент единица, или поне с коефициент, близък до този на петата предавка на Примерата. А ако искаш, можеш да посмяташ с по-големи или по-малки гуми, пак ще ти даде разлика. Но вида на двигателя няма значение, когато имаш две уравнения с различни стойности на коефициентите, учавстващи в тях.

Градски, не че не се дави по принцип, моя не съм го давил досега. Ако го удавя, може да стане много зле, много по-зле от бензинка. Виж продължението, не се заяждай за конкретната фраза :wink:
kuger - майстор
Мисля, че колегата имаше предвид това, че дизела няма да изгасне ако му се намокрят кабелите.
Гълтането на вода от работещ мотор, дали е бензин или дизел е все тая. Хидравличен удар, и мотора леш.
DundyTheCroc - майстор
Чефо, не иде реч изобщо за загуби, а за това, че различните предавателни числа действат като лостови механизми и до земята стига различна част от въртящия момент. Тази разлика важи за всички дизели и бензини, конструктивно е заложено така заради различните диапазони на двигателите. Дизел с бензинова кутия и обратното няма да се чувстват хич добре. Със 6-та скорост няма да вдигна по-висока скорост с Примерата, понеже ще ме спре въздушното съпротивление, кутията ми е перфектно сметната да стигам максимална скорост при максимална мощност. Двигател и скорости си вървят комплект от завода, това е част от колата, смятам с това, което е решил производителя. Всичките тези сметки бяха да покажа, че нещата не са толкова прости и еднозначни, обаче тук никой не иска да се замисли. През ръцете ми са минали 5 дизела и три бензина, няма да казвам кои са ми създавали проблеми и кои не да не наливам още масло, просто искам да се видят нещата безпристрастно.
stivemaster - майстор
Няма да постигнеш нищо колега, не разбра ли че сравняват комънрейл 130 к.с. ,с бензин моноинжекция модел 95г. измислен всъщност през 75г. и се забавляват с превъзходството на първия,пък не се досещат с парите за скапания комънрейл 2.0 , може да се направи 1.0 екобуст със суперкондензатори който да ги сложи в малкия си джоб отвсякъде.
Kirilpm - специалист
Можеш да си купиш и няколко от онея кондензатори заедно със светодиод които продават за запалки,те за такива шарани като теб ги продават.А до колегата Тинки има много да се чудиш що ти гасне хондата след 1км и причината не е в карбуратора,но щом си такъв голям капацитет и няма кадърни майстори за теб и сам ще я откриеш.В Бургас мога да те насоча към поне 5 сервиза където ще ти оправят праисторическото газово,понеже съм 100% сигурен че си мизерник и си сложил обикновено газово вместо инжекция за да ти излезе по-тъничко и да можеш да се праскаш във форумите.
stivemaster - майстор
Шаран ще викаш само на тези на твоето ниво Кириле. Всеки на по високо ниво, може да провери колко струва пакета, който ползва Мазда и да си прецени.
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
понеже съм 100% сигурен че си мизерник и си сложил обикновено газово вместо инжекция
Ми айде кажи ми Хонда-та скутер защо ми гасне, като има искра на свещта? И не знам кой е мизерник. :!: Колата е с газов инжекцион. Това е и причината да се занимавам толкова с него. Обиколих 5-6 майстора, всички се оправдават с липсващ софтуер или кабел. Аз като лаик си намерих конвертер USB-TTL, направих си кабел и си намерих софтуера за точно 2 дни. При условие, че нищо не разбирах, да подчертая. Само с малко помощ от Интернет. Та така наречените "майстори" ръчички в гъзинки ли им бяха? На крака им идвам и искам да им дам пари в ръцете. Ако беше обикновено газово, то поне се настройва с 3 кранчета. Така че по-полека с компетентните коментари. :!:
Последна промяна от toolegittoquit на пет сеп 25, 2015 10:23 pm, променено общо 1 път.
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: