• 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 138
Ел. инструментите. Консумативи.
fore - майстор
Всъщност кондензатора може да е и работен на за мотора, но дроселите явно са искро-гасящи щом са към четките. Добре е да ги има. Многото искрене ще прецаква колектора по бързо.
koveslav - майстор
fore написа:
Всъщност кондензатора може да е и работен на за мотора, но дроселите явно са искро-гасящи щом са към четките. Добре е да ги има. Многото искрене ще прецаква колектора по бързо.
На колекторен мотор съществува ли работен кондензатор? Има ли такъв вариант? В старите ъглошлайфи имало някакви кондензатори с които е постиган по-плавен старт.Доколкото знам е правено против ударно претоварване на редукторите.Да не става въпрос за някое подобно решение?
Dimitur - специалист
Здравейте,

Може ли да ми препоръчате и да ми дадете контактите във гр.Варна на майстор който да оправя ел.инструменти срещу нормално заплащане и да си върши съвестно работата.
fore - майстор
Някой знае ли какво представлява устройството на ударният винтоверт на 18 волта от Лидл.

По специално на шпиндел/патрона с тресчотъчният механизъм комплект. Понеже го разглобих целият с цел да сменя патрона му с такъв който хваща 1,5 мм бургия. За съжаление шпиндела с патрона остана неразделим с тресчотката за усилието. От Спарки ми казаха че вътре има контра шайба и не може да се отделят преди да се махне патрона.
А аз го разглобих за да го махна без да товаря зъбните колела, но сега нямам рамо за да напъна патрона от към шпиндела.

Със скоба значи не може да се избие и остава да го сглобя обратно да го хвана на менгемето със заборен в патрона шестограм и да го напъна целият верт като рамо.

Контра болта в патрона го отвих с зор и специален инструмент. Тия намазали осигурител за резби-синият. :prayer:

Дайте акъл ако знаете как е най добре да се отвие този патрон и дали може да се отдели шпиндела от тресчотката преди да се развие патрона ???

Изображение

Изображение

Изображение
Последна промяна от fore на чет мар 24, 2016 1:36 pm, променено общо 2 пъти.
mitko64 - майстор
Свалях преди време от един 24V Манесман, двувтулков Пинкок да го сложа на Спарки. След като свалих контравинта с лявата резба, при разглобен само от черупките мотор, заврях една отверка отзад където са перките за охлаждане и развих патронника, който си беше с резба 1/2 UNF 20. В случаят, понеже има моторна спирачка, дали няма да се отвие и без да се законтря отзад.
fore - майстор
В този блог пише че се отвива само на шпиндел лока тази Макита с 3 скорости и съм склонен да вярвам. http://boropetrov.blogspot.bg/2014/01/makita_24.html

Не мога да разбера как си разглобил точно мотора и къде си сложа отверката.

Шпиндел лока не е ли самата система от зъбни колела- пакетите- планетно/сателитни предавки ? Та незнам мотора блокира ли нещо изобщо. :?

Той се върти свободно на ръка сам по себеси
mitko64 - майстор
Мисля че блокировката е на електро принцип, но не съм разглабял, да кажат запознатите. Според мене събери планетарния механизъм и тогава опитай да развиех патронника при максимално отворени челюсти, само с контрата на спирачкатса. Аз звирах отвертки, но бях прежалил верта със сдуханите вече батерии, то пък взе че стана без да потроша перките на охлаждането.
fore - майстор
Бе и аз това се учудих -къде тия полиамидни перки ще издържат. :shock:
Щото това разбрах и за това пак те попитах, да ми потвърдиш.

Значи няма от къде да дойде тази сила на магнита без да има ток за да блокира мотора. А дори и използването на каквато и да е ехцентрична спирачка/съединител, няма да е ефективна. Пак иска енергия за нея. Вземи пример от центробежният съединител на моторните резачки-ефективен е когато имаш високи обороти. А и тук обратното действие- свиване при въртене незнам как ще се реализира.
Та системата от плането/сателитни пакети и синхронизаторни предавки прави блокажа.

Ето защо не си счупил перката. Иначе щеше да я помелеш. Ти си го развил на Лока !

Нали за това казвам че тия пакети правят Нютоните- в едната посока генерират голям въртящ момент, но обратно не може да се превъртят. Самоблокират се.

Аз го въртях мотора и се върти свободно, но пак ще го тествам за проба да видя за 100% сигурност.

Разгледай блога на момчето да видиш тая 3 скоростна Макита е като скоростна кутия на кола. :shock:

13ката шестограм ги отваря на макс челюстите.

Трябва да видя дали 1 или 2 скорост блокира повече шпиндела, но мисля че е без значение.
mitko64 - майстор
Моят беше стар модел,едноскоростен, Ni-Ca, лок нямаше със сигурност, то затова писах с двувтулков патронник. Просто се отви, явно не ги стягат душмански. А за спирачките скоро колега писа, че доста енергия се черпело от батериите, за да функцинира, значе е електрическа. Върти ли се свободно роторът когато е отделен от редуктора? Не виждам причина да не се развие патронникът на спирачка, нали същият принцип ползваме при стягане и охлабване на сдвредла в него, затова е едновтулков.
fore - майстор
Да де ама свредлото като го стягаш не употребяваш 50-100 Нютона ! А за да развиеш патрона с удар ти трябва подобна сила за момент.

Нали ти написах че се върти свободно моторчето като е разглобено. Пак ще го пробвам, сега като го смазвам и сглобявам. Това да пада на едно зъбно колело цялото усилие на оста на ротора на мотора е безумие при тия сили !

На Брато ми верта че и моя стоят повече отколкото се ползват и батериите са ок ! Така че тока на консумация е 0 при покой ! Кой каза тази глупост че консумира в покой верта ??? По голяма глупост не бях чувал !!! Че то тогава батериите ще заминават за 0 време. Дори питах тоя Стив дето рециклира батерии и той нали каза че не е проблем батерията да стой на верта и че няма консумация никаква.

Ако консумир, значи има утечка.
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 138

Тема "Машината ви е повредена- попитайте ТУК." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: