Става бързо и евтино със стари гуми от камион наредени една върху друга. 
dolli написа:Сега седя и се чудя, тия блокчета доколко деянат във влажно и мокро, да не вземат да почнат да се разпадат под собствената си тежестБетона страда от цикъл замръзване/размръзване. И това ще важи за горните слоеве, защото земята ще го предпазва от замръзване в дълбочина.И изобщо дали не се презапасявам с толкова бетон и желязо или пък обратно - недостатъчно е?
Така ако блокчетата са направени по метода пресован бетон те са много по-мразоустойчиви от излетия бетон. Зидат се с цименто-пясъчен разтвор.
А какво представлява преливна шахта? Доколкото пресметнах дълбочината е 3 метра. Бетоново дъно има ли?
Може би е по-удачно да се зида кръгла в-у страната 20 см и без спояащи стоманобетонови или само бетонови пръсени
Но за кво служи шахтата, единственото, което разбрах, е че се пълни с вода от подпочвен приток
Идеята с употребявани гуми е също добра, но за какъв размер става въпрос и откъде такива употребени гуми. Всъщност имаше някъде камари огромни гуми, ама превоза не е безплатен, а са тежки.

